Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 517 18 19 20 21122 123 124 125 126
Seppo_Howitzer
10.09.2009 08:17:30
Käsittämätöntä ottaa Kolkka kentälle ja sitten vielä Kuningas pois. Litmanen oli kohtuu vihainen tuosta vaihdosta, ei tainnut edes kätellä Baxteria.
Ziggy Bubba
10.09.2009 13:40:42

Seppo_Howitzer: Käsittämätöntä ottaa Kolkka kentälle ja sitten vielä Kuningas pois. Litmanen oli kohtuu vihainen tuosta vaihdosta, ei tainnut edes kätellä Baxteria.

Kuningas on puhunut: Baxter pihalle :)

Ihan tosissaan, ei tuossa Baxterin toiminnassa ole paljoa juonta. Eiköhän olisi aika alkaa kattoa seuraajaa jo ihan ajatuksella.
The Crookmachine Project
Simo78
10.09.2009 13:58:27
Joo Pasi vaan ruoriin, niin ainakin sais osuvia kommentteja. Ainiin mutku ei suomalaiselle urheilutoiminnalle sovi suoraan sanominen, mites sen Summasen kävikään...
Hargon
10.09.2009 15:40:25
Turha sanoa, ettei uusia Litmasia ole näköpiirissä. Onhan niitä kaksikin, syntyneet 2005 ja 2007. Ja eikös Hyypiällä ole just saman ikäiset pojat, eli toppariparikin on jo tiedossa. Jääskeläisen Jussilla on kolme poikaa, joten maalivahtiosastolle saadaan ihan mukava kilpailu. Niemen Antin tilanteesta ei ole tietoa, mutta jos ei lapsia ole, niin nyt kuule Antti nopeasti ruiskimaan Suomen puolesta.

Näillä eväillä kohti vuoden 2030 MM-karsintoja.
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
Angus
11.09.2009 05:32:26

Via Dolorosa... uudelleen ja uudelleen...
FastEddie
11.09.2009 12:07:55

Angus: Via Dolorosa... uudelleen ja uudelleen...

On tässä se hyväpuoli, ettei itse kisoissa sitten tarvitse olla paska housuissa Suomen puolesta. Vaan voi keskittyä ainoastaan hyvään jalkapalloiluun!

Kummalle muuten annetaan lohkovoitto, Venäjälle vai Saksalle? lol
I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all.
Secreterial
12.09.2009 21:24:08
Just katsoin tuon Tottenham - ManU pelin, ja täytyy sanoa, että oli aika moista menoa välillä. Lennon ja Evra varsinkin tarjoilivat melkosia juoksusuorituksia, mutta koko pelin hahmo oli Rooney. Scholesin ulosajon jälkeen teki aivan järettömästi töitä hakemalla palloa, haastamalla ja juoksemalla niihin pitkiin palloihin. Ja tekihän Rooney komean maalinkin. Ensin pallo pakin haaroista ja sitten maalivahdin. Komea oli myös Giggsin vaparimaali.

Tottenham vaikuttaa ihan hyvältä joukkueelta, mutta Crouch vois oikeesti mennä pois. Kaveri ei muuta koko pelin aikana tehny, kuin itkeny, että sitä rikotaan ja tönitään. Tai, no meenas se kahdesti osua jalalla puolustajaa päähän...
DJKaaos
12.09.2009 21:30:13
Secreterial: koko pelin hahmo oli Rooney. Scholesin ulosajon jälkeen teki aivan järettömästi töitä hakemalla palloa, haastamalla ja juoksemalla niihin pitkiin palloihin. Ja tekihän Rooney komean maalinkin. Ensin pallo pakin haaroista ja sitten maalivahdin. Komea oli myös Giggsin vaparimaali.

Rooney on kyllä mukavasti vastannut niihin "odotuksiin", joita hänelle annettiin maalinteon suhteen täksi kaudeksi.

Tuli kateltua myös tuo City - Arsenal. Adebayor on kyllä melkoinen koira. Ensin potkii Van Persien pään verille ja hetkeä myöhemmin juoksee tuulettamaan maaliaan Arsu-fanien katsomon eteen kentän toiseen päähän.
Minä olen minä.
carlos
13.09.2009 00:10:56 (muokattu 13.09.2009 00:44:48)
djKaaos: Rooney on kyllä mukavasti vastannut niihin "odotuksiin", joita hänelle annettiin maalinteon suhteen täksi kaudeksi.

Tuli kateltua myös tuo City - Arsenal. Adebayor on kyllä melkoinen koira. Ensin potkii Van Persien pään verille ja hetkeä myöhemmin juoksee tuulettamaan maaliaan Arsu-fanien katsomon eteen kentän toiseen päähän.

Joo, van Persie makas maassa ja Adebayor vaan jysi sitä päähän, aika rotta. Ruman maalinkin teki? Ja tais olla ensimmäinen, joka antaa takas entisen seuran faneilleen, jotka oli täysin hänen takanaan vielä viime kaudella.. Just. Ja yllättäen unohdit mainita, että ottihan se siitä kortin.

Eihän tuo nyt mikään herrasmiehen temppu ollut, mutta enemmän tosta postauksestas paistaa läpi se, miten pettynyt olet kun City ei alkukaudesta flopannut (vaikka 3 tähtipelaajaa on loukkaantuneena) ja Adebayor on pelannut paremmin kuin aikoihin. Josko se alamäki alkaisi sitten ensi sunnuntain paikalliskamppailusta?

EDIT: Ja Secreterialin Rooney-ylistykseen yhdyn täysin. Tommosia työjuhtia ei voi kuin arvostaa!

EDIT2: Hyviä uutisia epsanjasta. Zlatan maalas myös tänään Barcan voittaessa Getafen vieraissa 2-0. Ja antoi aika maukkaan keson Messille tohon toiseen maaliin. Kyllä sen äijän vire jostain taas löytyy - Inter-matsia odotellessa ens keskiviikkona!
Espanjan kuninkaallisillakin peli kulki varsin loistavasti. Lyhyehkön koosteen nähneenä ei voi kuin kehua Kakan passeja. Tais Gutikin pistää yhden maukkaan kristiinalle..
by the grace of God
DJKaaos
13.09.2009 01:11:40 (muokattu 13.09.2009 01:24:40)
carlos: Joo, van Persie makas maassa ja Adebayor vaan jysi sitä päähän, aika rotta. Ruman maalinkin teki? Ja tais olla ensimmäinen, joka antaa takas entisen seuran faneilleen, jotka oli täysin hänen takanaan vielä viime kaudella.. Just. Ja yllättäen unohdit mainita, että ottihan se siitä kortin.

Vittu sä oot jätkä pihalla :D Ei jumalauta. Oliko se kortti siinä kovinkin oleellinen juttu?

mutta enemmän tosta postauksestas paistaa läpi se, miten pettynyt olet kun City ei alkukaudesta flopannut

Mun postauksesta ei paista läpi mikään "pettymys" Cityn vahvaan vireeseen, sillä mulla ei kyseistä joukkuetta kohtaan ole minkäänlaista vihasuhdetta. Ihan jees juttu, jos saavat hommansa toimimaan, niin ehkä se City-fanienkin räksytys joskus loppuu. Adebayorista en sen sijaan pidä. Ja nyt ole tarkkana: Mä en ole mitenkään erityisesti dissannut tai julistanut, että Cityn kaudesta tulee pannukakku. Sen sijaan mä heitin ilmoille muutamia (aiheellisia) kysymyksiä siitä, miten Cityn mullistunut joukkue esiintyy tällä kaudella. Pitääkö mun oikeasti vääntää näitä asioita sulle joka vitun kerta rautalangasta, kun kuitenkin olet suht täysijärkinen jätkä? Tahallaan väärinymmärtämistä ja mutkat suoraksi-ajattelemista.

Ja jos mennään vielä tohon kyseiseen peliin, niin siinä en olisi juuri enempää voinut toivoa Cityn voittoa ja ihan vaan sen takia, jotta saan Arsenal-fani-toverini hiljaiseksi joksikin aikaa.

EDIT:

Ja tässä vielä Cityä koskevat kirjoitukseni tämän kauden osalta ja viimeiseltä 2-3 kuukaudelta. Lähinnä mielenkiintoa kohdistuen tähän kauteen ja asenteen peräänkuuluttamista. Ei mitään dissausta tai pannukakun ennustamista.

31.07.2009 14:53:37
Jännä tosiaan nähdä. Odotettavissa voi olla oikeastaan mitä tahansa. Harjotuspelien tulokset ovat ainakin lupaavia... Turpaan ovat ottaneet ainakin Orlando Piratesilta ja Kaizer Chiefsiltä.

31.07.2009 22:59:15
En katsonut ketkä pelasivat, mutta jumalauta: Man Cityn pitää voittaa saatanan e-afrikkalaiset tsiifssit ja kaikenmaan orlandot vaikka C-miehistöllä. Ei jeesus sentään.

E: Nytpä vilkasin noita Cityn kokoonpanoja. Ja ei, kyse kun ei ole edes mistään C-porukasta, vaan ihan käypästä kokoonpanosta. Tappioita ei voi selittää millään muulla tavalla kuin asenteella.

03.08.2009 16:19:00
Jos Citystä puhutaan, niin siellä on aika helvetisti muitakin kuin junnuja, jotka haluavat varmasti antaa näyttöjä. Vaikka joidenkin mielestä näiden "rivimiesten" kohtalo on sinetöity näiden tähtisiirtojen takia, en silti usko heidän itsensä ajattelevan näin tai myyvänsä nahkaansa kovin halvalla.
Minä olen minä.
carlos
13.09.2009 01:35:32
djKaaos: Vittu sä oot jätkä pihalla :D Ei jumalauta. Oliko se kortti siinä kovinkin oleellinen juttu?

Oli. Harvemmin jengi saa kortin, jos tuulettaa paita päällä.

Ja nyt ole tarkkana: Mä en ole mitenkään erityisesti dissannut tai julistanut, että Cityn kaudesta tulee pannukakku. Sen sijaan mä heitin ilmoille muutamia (aiheellisia) kysymyksiä siitä, miten Cityn mullistunut joukkue esiintyy tällä kaudella. Pitääkö mun oikeasti vääntää näitä asioita sulle joka vitun kerta rautalangasta, kun kuitenkin olet suht täysijärkinen jätkä? Tahallaan väärinymmärtämistä ja mutkat suoraksi-ajattelemista.

Okei, ehkä olen sitten vain kommentit tyyliin "Taitaa tulla Tevez Carlokselle itku taas. Tutti suuhun ja lehtiin itkemään jo nyt? :'( " tai sitten viittaukset väärästä asenteesta käsittänyt täysin väärin.
by the grace of God
DJKaaos
13.09.2009 01:43:54
carlos:
Okei, ehkä olen sitten vain kommentit tyyliin "Taitaa tulla Tevez Carlokselle itku taas. Tutti suuhun ja lehtiin itkemään jo nyt? :'( " tai sitten viittaukset väärästä asenteesta käsittänyt täysin väärin.

Ilmeisesti tuo ei silloin auennut sulle? Kyse oli muistaakseni siitä, että kun Tevez itki vähäistä peliaikaa Manu-aikanaan, niin nyt kun siirto Cityyn toteutui ja sitä kautta peliaikaa saattoikin olla lisää luvassa, niin sitten tulikin Adebayor vielä lisäksi... Ja kun ennestään oli jo Santa Cruz, Robinho ja Bellamy, niin ei se luottohyökkääjän pesti ja sitä kautta suuri minuuttimäärä ollutkaan niin selvä juttu. Eli ettei taas olisi ollut luvassa Tevezin itkua siitä, että ei ole alotuksen mies, eikä valmentaja luota tarpeeksi.

Ja nyt keksinkin, kun luin noita kirjoituksia, että mikä vittu sua taas riivaa. Sua selkeesti vituttaa Manun voitto Spursista. Nääs kun muutamia sivuja sitten mainitsit, että Spursia heijjaat.
Minä olen minä.
carlos
13.09.2009 02:01:17
djKaaos: Ilmeisesti tuo ei silloin auennut sulle? - - Eli ettei taas olisi ollut luvassa Tevezin itkua siitä, että ei ole alotuksen mies, eikä valmentaja luota tarpeeksi.

Jaa että tämmöistä aliarviointia, nettiminä kiittää! Jätän tämän tähän.

Ja nyt keksinkin, kun luin noita kirjoituksia, että mikä vittu sua taas riivaa. Sua selkeesti vituttaa Manun voitto Spursista. Nääs kun muutamia sivuja sitten mainitsit, että Spursia heijjaat.

Eipä tuota nyt tule niin heijattua, vaikka alkukauden esitykset ovatkin olleet viime kauden röytimisen jälkeen iloista katseltavaa. Jos jotain valioliigaseuraa pitää kannattaa, niin kyllä se Manchester City tällä kaudella on - ja ihan puhtaasti pelaajahankintojensa takia. Ja en totta tosiaan pysty ManUa fiilistelemään, vaikka Rooney ja Evra ovatkin ihan feivörittejä.
by the grace of God
DJKaaos
13.09.2009 02:10:19
carlos: Jaa että tämmöistä aliarviointia, nettiminä kiittää! Jätän tämän tähän.

Eipä tuota nyt tule niin heijattua, vaikka alkukauden esitykset ovatkin olleet viime kauden röytimisen jälkeen iloista katseltavaa. Jos jotain valioliigaseuraa pitää kannattaa, niin kyllä se Manchester City tällä kaudella on - ja ihan puhtaasti pelaajahankintojensa takia. Ja en totta tosiaan pysty ManUa fiilistelemään, vaikka Rooney ja Evra ovatkin ihan feivörittejä.

Aliarviointia ketä kohtaan? Teveztä kohtaan? Ei se ollut aliarviointia, vaan pelkkä heitto, että mitenhän tulee käymään. Ja sitä paitsi, omasta mielestäni Tevez on parhaimmillaan vaihdosta tullessaan tai vaikka alotuksessakin voi olla, mutta täyttä peliä en olisi ainakaan Manu-aikana häntä pahemmin peluuttanut.

Mulla ei ole pahemmin mitään seuraa vastaan mitään. Minusta on ollut ihan hienoa, että Tottenham on alkukaudesta pelannut niinkin hyvin ja lunastellut hieman niitä odotuksia, joita siihen ladataan joka kausi. Erityisesti miellyttää, että näin on tapahtunut Redknappin alaisuudessa. Vanhan liiton äijä, jonka kykyjä nykyfutiksessa jotkut kyseenalaistavat aika rajustikkin.
Minä olen minä.
carlos
15.09.2009 18:40:21 (muokattu 15.09.2009 18:40:58)
Tänään sitten Realin tähdet pysähtyvät Tihiseen ja Lampeen! tai sitten eivät. Joka tapauksessa mestareiden liigan avauskierros on yks parhaista saumoista hakea yllätyksiä pitkävetoriviin.
by the grace of God
DJKaaos
15.09.2009 19:50:49
carlos: Tänään sitten Realin tähdet pysähtyvät Tihiseen ja Lampeen! tai sitten eivät. Joka tapauksessa mestareiden liigan avauskierros on yks parhaista saumoista hakea yllätyksiä pitkävetoriviin.

Tasuria voisi lähteä hakemaan tuosta, vaikka taitaa olla ylioptimistista.

Huominen Inter-Barca: X 2

Näitä on aina niin mukava lukea:

http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2009091510254203_jp.shtml
Minä olen minä.
carlos
15.09.2009 21:04:33
djKaaos: Tasuria voisi lähteä hakemaan tuosta, vaikka taitaa olla ylioptimistista.

Pitkävetoon tasuri ja tulosvetoon 0-4. (Eikä sekään tietenkään haittaisi, jos Zürich tänään veis.)
by the grace of God
Deg
15.09.2009 21:34:56 (muokattu 15.09.2009 21:35:38)

Hyypiä häipyi vihdoin Poolista, niin eikö sitten saada seurata yleltä joka matsi sveitsiläisen joukkueen pelejä, kun sielä nyt sattuu pelaamaan pari suomalaista. Noh, toivottavasti eivät sentään jatkoon pääse lohkostaan.
Sexual chocolate, baby!
Seppo_Howitzer
15.09.2009 23:12:23
Hyvää taistelua Zurichilta. Ennemmin katson tätä peliä kuin jotain AC Milan paskaa. Rotta-Inzaghille :keskari:
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)