Veepee 06.08.2009 09:24:59 | |
---|
Tämäkin täällä tunnustaa tykkäilynsä. Ehkä kaikki biisit ei uppoa, mutta jalka vipattaa silti... K: Suden sukulaisia?
V: Supikoira, konootti ja pingo.
K: Kukan osat?
V: Verhiö, teriö, hetiö, emiö, kukio ja sikiö. |
Wradlin 06.08.2009 15:19:08 | |
---|
Mukava pikku bändi. Tykkään. Rentoa musiikkia, laulajalla hyvä ääni mutta on se vielä lisäksi mukavan näkönenkin :) Hyviä biisejä löytyy myös. "Fuck no. Somebody fucked up and put one too many strings on there!" -Duff McKagan about the 5-string basses (Guitar World) |
Kirjoitus virhe 06.08.2009 17:58:49 | |
---|
On kyllä aika mitäänsanomaton. Mutta paukkuja näyttäs olevan sen verta että ehkäpä tulevaisuudessa julkasevat jotakin päräyttävää. Jos ei muuten niin tää laulaja tytsy voi lähteä bändistä ja tehä omalla nimellä musiikkia alá auf der maur. Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks |
Mr-fRog 04.09.2009 18:12:15 | |
---|
Joko on uutta levyä tullut kuunneltua? Itse tykkään, paljonkin. |
arppah8 04.09.2009 18:17:59 | |
---|
Ihan energistä menoahan tää oli livenä todistettuna viime keväänä. Oli tosin lyhin koskaan näkemäni keikka, tais olla alle puol tuntia encoreineen. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
Andy Six 05.09.2009 13:10:18 | |
---|
Laulusolisti laulaa huonosti...Oli nyt sitten miten nätti tyttö hyvänsä... Kuudella Kielellä Koetan... |
tracyjacks 05.09.2009 14:41:22 | |
---|
CeeCeeÄr: Laulusolisti laulaa huonosti...Oli nyt sitten miten nätti tyttö hyvänsä... Ei se Joan Jettikään hyvä laulajana ollut, asennetta siltä löytyi mikä teki siitä hyvän. Mun mielestä laulaja-Ellistä löytyy tosi hyvää asennetta, ja kyllä se laulaa muutenkin hyvin. "The gear is not your sound, the sound comes from your hands, not the gear. That is what so many young players do not understand." |
Andy Six 05.09.2009 15:12:25 | |
---|
tracyjacks: Ei se Joan Jettikään hyvä laulajana ollut, asennetta siltä löytyi mikä teki siitä hyvän. Mun mielestä laulaja-Ellistä löytyy tosi hyvää asennetta, ja kyllä se laulaa muutenkin hyvin. En käsitä,miten Joan Jett tähän liittyy,mutta jos tykkäät ,mikäs siinä sitten....Musta se on huono laulaja.... Kuudella Kielellä Koetan... |
Epämuusikko 05.09.2009 15:14:02 | |
---|
Ikäänsä nähden Suomen paras livebändi. Ja ei ne biisit huonojakaan ole. ensin olin että joopajoo, mutta käänsin kelkkani kun näin QStockissa. "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
MK73 06.09.2009 22:05:00 | |
---|
Jostain sain yht'äkkiä kipinän tutustua tähänkin yhtyeeseen. Eikä ollenkaan hullumpaa! Täytyy sanoa, että Ellin laulusoundissa on kyllä "munaa" ;-) Taitaapi mennä levyt hankintaan, kun biiseistäkin tuntuu löytyvän ideaa, olkoonkin aika perusrock-kitararäminää. Hiki ja vääntö. |
Tande 08.09.2009 18:57:25 | |
---|
Haloo Helsinki! olisi bändi minun makuuni, jos: Vaihtaisivat laulusolistinsa miespuoliseksi, Vaihtaisivat laulukielen englanniksi, vaihtaisivat musiikkityyliä hevimmäksi, kasvattaisivat pitkät hiukset, vaihtaisivat bändin nimeä! |
MK73 08.09.2009 19:55:09 | |
---|
Tande: Haloo Helsinki! olisi bändi minun makuuni, jos: Vaihtaisivat laulusolistinsa miespuoliseksi, Vaihtaisivat laulukielen englanniksi, vaihtaisivat musiikkityyliä hevimmäksi, kasvattaisivat pitkät hiukset, vaihtaisivat bändin nimeä! Heh, noilla kriteereillä poppoo ei olisi yhtään minun makuuni. Silloin se ei erottuisi tuhansista muista (hevi/metalli)bändeistä. Minä annoin tukeni nuorekkaalle, modernille kotimaiselle rock-musiikille ja pohjamudassa rypevälle cd-myynnille ostamalla Haloo Helsingin uuden lätyn. Nimi ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta muuten konsepti toimii helkkarin hyvin. Ilman persoonallisen äänen omaavaa laulaja-basisti-Elliä yhtye olisi paljon vähemmän. Eikä siinä, jätkien soitossakin on kivasti ruutia ja biiseissä koukkuja. Hiki ja vääntö. |
Wespa 08.09.2009 19:57:59 | |
---|
Tande: Haloo Helsinki! olisi bändi minun makuuni, jos: Vaihtaisivat laulusolistinsa miespuoliseksi, Vaihtaisivat laulukielen englanniksi, vaihtaisivat musiikkityyliä hevimmäksi, kasvattaisivat pitkät hiukset, vaihtaisivat bändin nimeä! Tais joku Vaasan isien poikien orkesteri tehdä jo tuon. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |
Heittivät muuten äsken mtv3:sella yhden biisin, Ei Eerika pääse taivaaseen. Tuli vissiinki playbackina. "Fuck no. Somebody fucked up and put one too many strings on there!" -Duff McKagan about the 5-string basses (Guitar World) |
tracyjacks 10.09.2009 08:51:36 | |
---|
VViltsu: Heittivät muuten äsken mtv3:sella yhden biisin, Ei Eerika pääse taivaaseen. Tuli vissiinki playbackina. Eiköhän melkein ne kaikki Elämä Lapselle-biisit tule playbackina. HH soitti myös Emma-gaalassa playbackina, niinkuin muutkin, mutta sitä varten olivat käyneet äänittämässä sen biisin livenä. Eli periaatteessa live-playback vai miten se nyt oli. "The gear is not your sound, the sound comes from your hands, not the gear. That is what so many young players do not understand." |
Exhausted 10.09.2009 08:59:42 | |
---|
tracyjacks: Eiköhän melkein ne kaikki Elämä Lapselle-biisit tule playbackina. HH soitti myös Emma-gaalassa playbackina, niinkuin muutkin, mutta sitä varten olivat käyneet äänittämässä sen biisin livenä. Eli periaatteessa live-playback vai miten se nyt oli. Apulantakin teki joskus jossain megagaalassa playbackin liveversiolla. Muistan kun ihmettelin että miten biisi kuulostaa erilaiselta kuin levyllä, mutta esimerkiksi rummuissa ei ole mikkejä. Sinänsä ihan ovelaa, vaikka ei tietysti suurta yleisöä juuri kosketa. |
Cathi777 10.09.2009 09:42:28 | |
---|
Onkohan tässäkin bändissä sama kuin tuossa Paramoressa, että ilman naislaulajaa ei tästäkään bändistä olisi ikinä mitään tullut? Only pop music can break my heart... |
Rotuvaari 10.09.2009 11:07:36 | |
---|
Cathi777: Onkohan tässäkin bändissä sama kuin tuossa Paramoressa, että ilman naislaulajaa ei tästäkään bändistä olisi ikinä mitään tullut? On. Haloo Helsinki! on Suomen Paramore, eikä siitä mihkään pääse. Molemissa yhtyeissä on osaava ja jopa karismaattinen (vähintään söpö) laulaja, mutta siihen se sitten jääkin. Uskoakseni molemmilla bändeillä olisi täydet rahkeet tehdä ihan omanlaistaan mussiikkia, mutta silti tuottavat (tai antavat tuottaa) ajan hermolla kiitävää pintapoppista, joka jaksaa viihdyttää vaan sen kolmi-neljäminuuttisen ajan. Nyt odotellaan vaan innolla mistä saataisiin Suomeen oma Jonas Brothers. Olisiko Smackista siihen? Nehän muuttivat suomen kielen amerikkaan jo, joten odotan Smackista seuraavaa suurta suomalaista bändiä. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
novo 10.09.2009 11:08:03 | |
---|
Cathi777: Onkohan tässäkin bändissä sama kuin tuossa Paramoressa, että ilman naislaulajaa ei tästäkään bändistä olisi ikinä mitään tullut? No nää bändit ei mun mielestä oo muutenkaan mitenkään sama niin enpä näe yhteyttä. Jotkut tietty väittää Suomen ikiomaksi Paramore-kopioksi, mutta näiltä puuttuu melko kasa eväitä, että olisivat lähellekään ainakaan onnistunutta kopiota. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Exhausted 10.09.2009 11:30:38 | |
---|
Veksu: On. Haloo Helsinki! on Suomen Paramore, eikä siitä mihkään pääse. Molemissa yhtyeissä on osaava ja jopa karismaattinen (vähintään söpö) laulaja, mutta siihen se sitten jääkin. Uskoakseni molemmilla bändeillä olisi täydet rahkeet tehdä ihan omanlaistaan mussiikkia, mutta silti tuottavat (tai antavat tuottaa) ajan hermolla kiitävää pintapoppista, joka jaksaa viihdyttää vaan sen kolmi-neljäminuuttisen ajan. Nyt odotellaan vaan innolla mistä saataisiin Suomeen oma Jonas Brothers. Olisiko Smackista siihen? Nehän muuttivat suomen kielen amerikkaan jo, joten odotan Smackista seuraavaa suurta suomalaista bändiä. Ei taida Smackista olla enää teini-idoliksi, sen verran vanhoja ovat hengissä olevat jäsenet. :--) |