markkuliini 09.09.2009 19:59:59 | |
---|
kincy: Teille sitä ei kyllä mikään koskaan kelpaa:) Tarran laitoin ihan vain siksi, kun sain kapulatilauksen mukana moisen synninpalasen. Niin..settikuvastasi päätellen meillä on musiikilliset käyttötarkoitukset hiukan erillään toisistaan. Siis niinq eläkeläiset hei daa?:p Loistava, hillitty, asiallinen ja naulankantaan vastaus.+ En ole oikein ikinä tajunnut tätä toisten settien nillitystä. Sitä että pikku(maku)asioista kitistään. No, koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Rock on! "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Bobana 09.09.2009 20:23:09 | |
---|
DonH: Tarra on mullakin.... Tosin jotenkin perverssillä tavalla toimii tuossa paikassa. Peitin Remon logon sillä tylysti. http://muusikoiden.net/dyn/users/53261.jpg No mutta tuohan on vallan naseva tarra ja oikeassa käytössä kun kalvovalmistajan jätti pimentoon. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bobana 09.09.2009 20:25:36 | |
---|
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
kincy: Teille sitä ei kyllä mikään koskaan kelpaa:) Tarran laitoin ihan vain siksi, kun sain kapulatilauksen mukana moisen synninpalasen.
Niin..settikuvastasi päätellen meillä on musiikilliset käyttötarkoitukset hiukan erillään toisistaan.
Siis niinq eläkeläiset hei daa?:p No pellithän on hienosti laitettu esille ja varmaan oikein hyvin palvelee käyttötarkoitustaan. Settikin on oikein yes... Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 09.09.2009 20:52:22 | |
---|
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
hollmi-5 09.09.2009 21:00:05 | |
---|
markkuliini: Siitä, että teille sitä ei kyllä mikään koskaan kelpaa? Tuo on ihan normaalia. Pannaan kaikki setin ympärille, mitä talosta löytyy ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 09.09.2009 21:05:02 (muokattu 09.09.2009 21:06:03) | |
---|
hollmi-5: Tuo on ihan normaalia. Pannaan kaikki setin ympärille, mitä talosta löytyy ;-) Toisaalta kaikki on niin suhteellista. Esim. kuvista päätellen sun setti on mun näkökulmasta iso ja sisältää kaikkea turhaa. 1,5 kertaa liikaa tomeja ja 33% liikaa symbaaleja. :) "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
kincy 09.09.2009 21:15:42 | |
---|
hollmi-5: No pellithän on hienosti laitettu esille ja varmaan oikein hyvin palvelee käyttötarkoitustaan. Settikin on oikein yes... Sä oot pimee äijä:-) |
hollmi-5 09.09.2009 21:15:47 | |
---|
markkuliini: Toisaalta kaikki on niin suhteellista. Esim. kuvista päätellen sun setti on mun näkökulmasta iso ja sisältää kaikkea turhaa. 1,5 kertaa liikaa tomeja ja 33% liikaa symbaaleja. :) Juu juu. Minä olen tykästynyt settiin, jossa on kolme crashia ja kolme tomia. Jaksan sen keikalle roudatakin. Kotona on pystyssä tismalleen yhtä pelkistetty setti, kuin sinulla keikalla. Ja treeniksellä saattaa olla välillä pystytettynä tuplabassarisetti 6-9 tomilla (mutta ei räkkiä...) ja yli kymmenellä symbaalilla, mutta koskaan ei ole tarroja ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 09.09.2009 21:22:09 (muokattu 09.09.2009 21:22:21) | |
---|
Joskin itseaisassa mulla on setti kasvamassa. On aika vahvasti tulossa toinen virveli settiin, koska siihen alkaa haisupeltien vasemmalla puolella pikkuhiljaa osumaankin, yllätys yllätys, kun on treenannut siihen osumista. :) "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
zily 10.09.2009 00:38:36 | |
---|
ei se mitn! |
-imp- 10.09.2009 09:59:11 | |
---|
Bobana: Eeiiiih!!!! Mistä justiinsa oli puhe? http://muusikoiden.net/dyn/users/63207.jpg Mä en nyt oikein ymmärrä. Mikä tässä tarrojen lätkimisessä närästää noin kovin. Mulla noi sattuu olemaan tuossa ihan sen takia, että joskus olen tuollaisia korruptiolahjoja saanut (vaikkei ko. valmistajien endorseja mulla olekaan) Ne ei saa mun oloani yhtään ammattimaisemmaksi, enkä toisaalta tunne olevani tuon takia yhtään sen enempää rookiekaan... Mä voin nyt Bobanan mielenrauhan ja -terveyden takia luvata, että seuraavan setin kalvot pysyy blankkoina... ...ainakin niin kauan, että löytyy taas jotain hienoja tarroja liimattavaksi :) ketkä vitun muut? |
Epämuusikko 10.09.2009 11:22:32 (muokattu 10.09.2009 11:24:04) | |
---|
kincy: Niin..settikuvastasi päätellen meillä on musiikilliset käyttötarkoitukset hiukan erillään toisistaan. Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta... markkuliini: Joskin itseaisassa mulla on setti kasvamassa. On aika vahvasti tulossa toinen virveli settiin, koska siihen alkaa haisupeltien vasemmalla puolella pikkuhiljaa osumaankin, yllätys yllätys, kun on treenannut siihen osumista. :) Itsekin pistin treeniksellä elämän risaiseksi. 5 tomia, 2 virveliä. tuu käymään niin keskustellaan ergonomiasta. "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Kailis 10.09.2009 13:53:52 (muokattu 10.09.2009 13:57:18) | |
---|
Mikä tässä tarrojen lätkimisessä närästää noin kovin. Rumaa, sekavaa, tyylitöntä, suttuista ja lapsellista, munsta. Mutta kukin lätkii tyylillään ja mitä huvittaa, kielibideitä nää vaan on. Edit Pirun hieno on toi sun setti, silläkin nuo tarrat ja mikälienelikanttinenpahvikeskelläbasaria ottavat silmään. |
hollmi-5 10.09.2009 17:57:28 | |
---|
Torilla myynnissä: http://muusikoiden.net/dyn/tori/349728.jpg Tuplis on laatutavaraa, muuten ei. Mikä tässä oikein on hienoa? Miksi pojat laittaa vaikka 700 pedaaliin, mutta setti on muuten yhteensä saman hintainen? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 10.09.2009 18:10:24 | |
---|
hollmi-5: Torilla myynnissä: http://muusikoiden.net/dyn/tori/349728.jpg Tuplis on laatutavaraa, muuten ei. Mikä tässä oikein on hienoa? Miksi pojat laittaa vaikka 700 pedaaliin, mutta setti on muuten yhteensä saman hintainen? Äläs nyt. 80% symbaaleista on Paistetta ja 20% Zildjiania. |
Ruutikallo 10.09.2009 18:49:12 | |
---|
markkuliini: Joskin itseaisassa mulla on setti kasvamassa. On aika vahvasti tulossa toinen virveli settiin, koska siihen alkaa haisupeltien vasemmalla puolella pikkuhiljaa osumaankin, yllätys yllätys, kun on treenannut siihen osumista. :) Ei sulle sitten tuplasetti ala maistumaan?? http://muusikoiden.net/dyn/users/54805.jpg [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Bobana 10.09.2009 19:14:36 | |
---|
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 10.09.2009 19:21:04 | |
---|
|
hollmi-5 10.09.2009 20:18:31 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |