Aihe: Sello opetusta tampereella?
1
BubbleBob
09.09.2009 22:34:57

Anteeksi, mutta esitän muutaman kysymyksen.

Sello soi kauniisti yksinkin soittaessa, persoonallisen ja syvän resonanssinsa vuoksi. Muttä sopii mainiosti vaikka pianon partneriksi (keskustelu). Onko tuttavapiirissä, tai sukulaisissa pianoharrastajaa ?
Minkälaista musiikkia olet ajatellut, tai jos niin mitä pystyt kuvittelemaan soittavasi ?
Oletko jo hankkinut, tai aiotko hankkia oman soittimen ?
Jos mikään ikinä sinua koskettaa... Älä saatana ammu runoilijaa
Crowmire
10.09.2009 07:11:41 (muokattu 10.09.2009 09:28:53)
Noh, isosisko soitti pianoa, vaan mokoma möi sen pois n. puolivuotta sitten.

Sellossa ehkä minua kiehtoo sellainen melankolinen, syksyinen maalailu. Herkkää mutta voimakasta. Klassisen puolelta Bachin cello suites suite 2 ja 5 on eniten sitä mitä haen. Modernimman David Darlingin Dark wood-levy on aika mielyttävä myös, vaan ehkä hieman turhan laahaavaa ja "munatonta" jos niin voi sanoa.

Rock puolelta Anatheman Hindsight levy(jossa on kauniita sello taustoja joka biisissä) Opethin damnation(ei selloa, mutta henkii sitä samaa) ja King Crimsonin 70-luvun loppupuolen levyt(näissä on viuluja, vaan myöskin samaa henkeä, Red, starless and bibble black, lars tongues in aspic etc).
Lähinnä kuitenkin olen ajatellut soittelua omaksi ilokseni, mutta muiden kanssa soitellessa hakeutuisinkin varmaan tausta sellistiksi johonkin rock-henkisempään kokoonpanoon. Akustinen kitara(tai pari), piano, sello, rummut ja
basso-> sellasita syksyistä fiilistelyä, vähä toimis :P

En ole hankkinut selloa vielä, mutta hankin kyllä jos vaan jostain perusteet saan haltuun. Sen verran tyyris soitin etten halua sitä ostaa ennenkun olen edes vähän päässyt kokeilemaan.
BubbleBob
10.09.2009 16:47:21

Ok, nuotit pääpiirteittäin selvillä. Meillä on sello, laitan pikaviestin.
Jos mikään ikinä sinua koskettaa... Älä saatana ammu runoilijaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)