Aihe: Big Brother 2009
1 2 3 4 515 16 17 18 1949 50 51 52 53
McNulty
08.09.2009 18:19:59
Mako: Stevie Wonder ei varmaan tunnista Australian lippua, mutta kyllä mä ainakin sen kanssa mieluusti hengailisin.

Mistä luulet sen johtuvan? Kommenttisihan suorastaan julistaa kaiken sen oikeaksi ja todeksi mitä juuri sanoin. Koitappa vaikka ihan (yleis)sivistynyttä arvausta jollei asia muuten valkene.

Ilmeisesti sinulle tämä asia on jotenkin ylitsepääsemätön ongelma. Pitääkö mun diggailla samoista henkilöistä kuin sinun? Kykenetkö käsittämään ja käsittelemään faktaa, etten minä välttämättä pidä ihan kaikista niistä, joista sinä pidät? En BB-talossa, enkä sen ulkopuolella. Oletko ajatellut että minä saattaisin jopa tuntea/tietää jonkun BB-talossa olevista henkilöistä? En ole odottanut että olisit kanssani samaa mieltä. Lähinnä toivon ymmärrystä, ettei kaikki välttämättä ole kieli teikäläisen perseessä kiinni. Meillä on kummallakin mielipiteitä, enkä minä mielestäni ole täällä sanonut että sinun mielipiteesi olisi väärä. Myönnä nyt edes että provosoidut helpommin kuin helposti. Vai vieläkö sä jatkat itkeä tätä asiaa?

Kuinkahan paljon nuo emo kiddailee tuolla eristyneisyyden/stressin vuoksi ja paljonko ihan vaan laskelmoi, että kannattaa kun saa aikaa ruudussa? Vaikkakin ainoat joiden äkkiseltään kuvittelisi olevan tarpeeksi fiksuja moisia laskelmoimaan ei juuri nähdä sitä tekevän.

Kyllä minä veikkaan että uusi ympäristö tekee tehtävänsä. Tuo käyttäytyminenhän toteuttaa ihan selkeää kaavaa, jossa alkuun ollaan kaikkien kavereita kun ei vielä tiedetä heistä mitään (kaippa se on jonkinlainen turvatoimi tai suojautumismekanismi). Sen jälkeen kokeillaan vähän rajoja, saatetaan räjähtää ja rähjätä, kunnes lopulta ne jokaisen jutut ja tavat alkavat tulla tutuiksi.

Katsotaan nyt, saako tuo Paradise/Ghetto-asetelma muodostettua leirejä, vai vieläkö porukka osaa kimpassakin olla. Onneksi "joka viikko" joku lähtee pois. Jää enempi tilaa ja hajurakoa.
"Perseverance does not equal worthiness." -Greg House
Qsysi
08.09.2009 19:13:12
Meinaako ne jatkaa tota slummi/paratiisi -sheibaa koko kauden?
I reject your reality and substitute my own!
Wolfgang
08.09.2009 19:18:09
Lesko: En minä ainakaan noin koe tuota. Olen ärsyttävyyden takia jättänyt katsomatta kaksi edellistä kautta, mutta nyt tuolla on mielenkiintoisia ihmisiä ja huumoriarvoakin löytyy yms. mutta jos tuo Terttu olisi tuonne jäänyt, niin olisi voinut jossain välissä kyllä sammua telkkari juurikin sen vuoksi, että se oli omiin silmiini ja korviini niin_vitun_ärsyttävä... joten en nyt ihan faktana pitäisi tuota sanomaasi.

No ehkä se oon sitten vaan mie:) Tykkään hajoilla. Ja Terttu oli väärällä tavalla ärsyttävä, sellanen ahistava. Sen sijaan vaikkapa Aso vetelee meikäläisen vitutuskeskuksen naruja juuri oikealla tavalla.

Tosin oon kattonu vaan kaks ekaa jaksoa kun en omista telkkaria...
Don't think twice it's all right.
elbowski
08.09.2009 19:24:45
Qsysi: Meinaako ne jatkaa tota slummi/paratiisi -sheibaa koko kauden?

Britti-BB:ssä ainakin aikanaan kesti loppupuolelle asti, kunnes talossa oli enää alta kymmenen kilpailijaa.
I am Jack's smirking revenge.
Veikko
08.09.2009 19:53:45

Hittto ku Minna, Dana ja Jelena joutuis slummiin. Ne kestäis vielä huonommin kuin Lotta tahi Tuija.

Koukkuun tuli tähänkin jäätyä. Loistavan ärsyttäviä tyyppejä lyhyellä pinnalla.
- Lopeta itsesi - Jaakko 2,5 vee
this1sux
08.09.2009 20:48:59

Muistaisin, että ohjelmassa on sanottu tuon asetelman jatkuva toistaiseksi. Eli kuten BB:lle on ominaista, voi se loppua täsmälleen silloin kun tiimistä siltä tuntuu. Ite toivon, että kestää minimissään ainakin kuukauden. Alkaa todennäköisesti hajotus näkymään vielä vähän toisella lailla.
lalalaa
MV
08.09.2009 21:06:45
Mitä ne puhuu jotain "Ensimmäinen Suomen Big brotherin kahtiajako!"-paskaa. Olihan sillon yhtenä vuonna se Kroisos/spurgu-kuvio.
Are you madferit?
M4ss3 m/
08.09.2009 21:16:05
MV: Mitä ne puhuu jotain "Ensimmäinen Suomen Big brotherin kahtiajako!"-paskaa. Olihan sillon yhtenä vuonna se Kroisos/spurgu-kuvio.

Tarkoitatko viime/toissa(?) vuoden diktaattori-spurgu kuviota?
Mr. Burns
08.09.2009 21:17:11
MV: Mitä ne puhuu jotain "Ensimmäinen Suomen Big brotherin kahtiajako!"-paskaa. Olihan sillon yhtenä vuonna se Kroisos/spurgu-kuvio.

Oli kyllä, mutta silloin kyse oli viikkotehtävästä, eikä tällaisesta enemmän tai vähemmän pysyvästä järjestelystä.
"For once the rich white man is in control!" - Mr. Burns
obiwan
08.09.2009 22:45:21
Mitä mustelmia noilla on käsivarsissa, kainalon alapuolella? Ainakin Kätlin-gunilla, Danalla, Samilla ja Jelenalla näky semmoset, kaikilla samassa paikassa. BB mukiloi asukkaita PK-huoneessa?
DJKaaos
08.09.2009 23:00:35
Olipahan varsinainen homospeciaali tämän illan jakso. Slummi-Esalla varmasti mielenkiintoista ton homoköörin kanssa.
Minä olen minä.
McNulty
08.09.2009 23:03:26
Vähän tylsää kyllä kun "juonta voi seurata" ihan suoraan vanhoista Britti Brothereista. Asukasvaihto Afrikkaan edellisellä tuotantokaudella oli kanssa samalla tavalla toteutettu kuin UK BB:ssä. Samoin monet tehtävät koittaneet olla identtisiä. Sillä erotuksella että kotimaassa mennään siitä mistä aita on matalin, Briteissä nähty vähän vaivaakin.

Saisivat minusta panostaa enemmän päivä- ja viikkotehtäviin.
"Perseverance does not equal worthiness." -Greg House
Jarkko G.
09.09.2009 09:47:41
obiwan: Mitä mustelmia noilla on käsivarsissa, kainalon alapuolella? Ainakin Kätlin-gunilla, Danalla, Samilla ja Jelenalla näky semmoset, kaikilla samassa paikassa. BB mukiloi asukkaita PK-huoneessa?

Taisivat jossain vaiheessa toisilleen noita tehdä.
Yhdistävä tekijä!
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Juzzu
09.09.2009 09:54:36
Jarkko G.:Yhdistävä tekijä!

Puuttuva linkki!

...Itse en katso sarjaa mutta luen tätä ketjua, yleensä äm.netin ketjut mm. monesta telkkusarjasta tai ilmiöstä tuppaavat olemaan mielenkiintoisempia kuin itse aihe. Muutenkin reaktiot ja keskustelu on mielenkiintoisempaa kuin se älytön rölölöö-kakka mikä siellä telkussa näkyy (kyllä, olen toki aikaisempina vuosina nähnyt sarjaa ihan tarpeeksi).

Nyt täytyy kyllä kuitenin sanoa, että varsin huolestuttavalta näyttää ketjun taso, joten ilmeisesti ohjelmassa mennään tällä hetkellä todella syvällä. Mutta toivottavasti tämä ketju tästä piristyy!
tukse
09.09.2009 10:03:43
KooAa
09.09.2009 10:09:52
tukse: Hyvin ne panee: http://borg.pp.fi/bb2009/TAAS_ne_panee.wmv

Täältä lisäinfoa: http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009090910212179_bb.shtml

Eiköhän se olis aika lopettaa koko ohjelma.
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
Lesko
09.09.2009 10:15:03

Täältä lisäinfoa: http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009090910212179_bb.shtml

Siis mitä ihmettä toi tollanen on. Ihan luonnotonta toimintaa.
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
Flash
09.09.2009 10:41:31

"Ihanan makuista." Juuh...
Live Music Is Better!
KooAa
09.09.2009 14:01:16
carnation: IHAN HIRVEETÄ!

Ensin oikein houkutellaan parivaljakko seksiin ja sitten kun "yllättäen" jotain tapahtuu, niin: http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2009090910213636_bb.shtml

Minna oli etukäteen hieman eri mieltä.

http://www.ksml.fi/viihde/viihdeuut … /himo-vei-voiton-bb-minnasta/479301
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)