Aihe: Miten saan Pro Toolssini toimimaan
1
Markuz
08.09.2009 20:38:35
Hei hyvät tietokoneasiantuntijat!

Minulla on ongelma, kun en saa Pro Tools M-Powered 7.3.1:stä toimimaan. Se toimi aikaisemmin moitteettomasti, mutta kiintolevyn vaihdon jälkeen en ole saanut sitä asennettua uudestaan, niin että se toimisi.

Ilok on asennettu, Pro Tools on asennettu ja äänikortti ja päivitykset on asennettu, mutta ohjelma ei inahdakkaan. Tietokone miettii hetken, muttei tee asialle mitään. Mikä mättää? Olen pulassa. Heitelkää vinkkejä, linkkejä tai ihan mitä vaan.
"Oikea käsi toimii sekä roudarina, että bändärinä." - Anssi Kirkinen
lindo
09.09.2009 00:10:25 (muokattu 09.09.2009 00:11:53)
Kai sulla on se rauta (M-Audio) kytkettynä? Tyhmä kysymys, mutta kuitenkin.

Onko kovalevy malliltaan erilainen jollain tavalla kuin se vanha? Käyttis on kuitenkin sama vai? Ei esim XPstä Vistaan vaihtoa?
Rok rok
Johann Onn
09.09.2009 03:52:05 (muokattu 09.09.2009 03:57:56)
Markuz: Pro Tools M-Powered 7.3.1 - toimi aikaisemmin / kiintolevyn vaihdon jälkeen ei

Joskus tuli eteen joku softa, joka tuntui merkaavan jopa sektorit, jossa tiedostot oli. Kun erehtyi defragmentoimaan ja tiedostojen paikat siirtyi, alkoi tulla virheilmoituksia. Softan nimeä en muista enkä edes halua muistaa.

Toinen on ne, jotka jättää "...is installed = 1" tyylisiä rivejä rekisteriin, uninstalloidessa. Kun koitat asentaa uudestaan, softa tekee tarkistuksen "onko asennettu jo ?" ja lopettaa asennuksen, kun löytää "onhan se" rivit.

Pahimmillaan ei tule edes ilmoitusta asiasta, vaan asennus loppuu vaan kesken. Tässä voi olla kyse tosta. Siis jos kone on PC ja käyttöjärjestelmä on Windows mikä-lie-sitten-onkaan.
Markuz
09.09.2009 12:15:52
No siis M-audion 1814 on kytkettynä, Windows XP on niin kuin ennenkin, kaikki käsittääkseni pitäis toimia, mutta ohjelma ei lähde käyntiin ollenkaan. Olen ohjelman asentanut uudestaan ja uudestaa varmaan 5-6 kertaa, eikä vieläkään toimi.

Tietääkö joku, missä tämän ongelman saisi korjautettua.
Markuz
12.09.2009 09:36:13
Homma ratkesi, kun poistin Internet Explorer 8:n. Ei enää ongelmia. Suosittelen.
lindo
13.09.2009 00:30:56
Markuz: Homma ratkesi, kun poistin Internet Explorer 8:n. Ei enää ongelmia. Suosittelen.

Ei voi olla totta!!!
Rok rok
Harrastelija
13.09.2009 02:33:39
lindo: Ei voi olla totta!!!

Ei pelkästään voi vaan jopa on. Digidesignin sivuilla on ohjeet olla käyttämättä Explorer 8:a ainakin toistaiseksi.

Ongelma on Explorerissa, minulla se plokkasi joitain muitakin ohjelmia.

Harrastelija
Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)