Aihe: epiphonet ja muut "halvemmat".
1 2
spede from hell
08.09.2009 19:57:34

Grugi: Tai jos ostaa vaikka englannista mistä saa jopa halvemmalla kun t-kaupasta. Ei ainakaan omaan korvaan ole kuulunut että olis ollut kovin poskellaan säädöt kitaroissa.

Nimenomaan. Ja nythän kannattais vinguttaa visaa ja ostaa kunnon keppejä atlantin takaa...
Ärsyttää nuo T-kaupan lupaukset ku ne ei pidä alkuunkaan paikkaansa
G.I.D! www.myspace.com/brewstertheband
rockdaddy
09.09.2009 10:19:18
Terve,
Tuossa jo joku tyhjensikin pajatson toteamalla, että kannattaa ostaa hyviksi havaituista, kotimaisista liikkeestä. Niissä kun pääsee kokeilemaan ja valitsemaan sen yksilön, mikä tuntuu hyvältä.

Olen melkein neljänkymmenen soittovuoteni aikana ostanut kohtuullisen monta kitaraa enkä vielä yhtään T-kaupasta tai mistään muustakaan "postimyyntipuodista" oli se sitten saksassa tai vinkuintiassa.

Kun hoidat ostoksesi kotimaassa saat, mitä haluat ja saatat lisäksi auttaa myös jotain sinulle vielä tuntematonta soittajakaveriasi pitämään päivittäisen työpaikkansa alan liikkeessä. Think about that!
spede from hell
14.09.2009 12:33:31

rockdaddy: Terve,
Tuossa jo joku tyhjensikin pajatson toteamalla, että kannattaa ostaa hyviksi havaituista, kotimaisista liikkeestä. Niissä kun pääsee kokeilemaan ja valitsemaan sen yksilön, mikä tuntuu hyvältä.

Olen melkein neljänkymmenen soittovuoteni aikana ostanut kohtuullisen monta kitaraa enkä vielä yhtään T-kaupasta tai mistään muustakaan "postimyyntipuodista" oli se sitten saksassa tai vinkuintiassa.

Kun hoidat ostoksesi kotimaassa saat, mitä haluat ja saatat lisäksi auttaa myös jotain sinulle vielä tuntematonta soittajakaveriasi pitämään päivittäisen työpaikkansa alan liikkeessä. Think about that!

Juuri näin. Mutta luulis että keppien valmistajat pitäis huolen siitä että soittimet lähtee myös postimyyntifirmojen hyllyiltä soittokelpoisina. Ite olen luonut hyvän suhteen paikalliseen soitinliikkeeseen, ja sitä myötä saan sieltä myös kohtuullisia alennuksia.
G.I.D! www.myspace.com/brewstertheband
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)