Live for the Moment 07.09.2009 22:33:28 (muokattu 07.09.2009 22:34:35) | |
---|
Lotta on kyllä aika vahva voittajasuosikki. Tuollaiset yleistiedoltaan pahasti vajaat neitokaiset kun ovat niin "symppiksiä" tyyppejä. Helppohan Liisa94:n kavereineen on samaistua tuollaiseen persoonaan. Kun äänestykseen joutuu, niin ääniä vaan toisensa perään. Isi kyllä maksaa. Nähtiinhän tuo jo viime vuonakin. Aina kun kysyttiin miksi Anniina oli niin ihana, oli vastaus se, että tämä oli vaan niin "symppis". "Iron Maiden on niitä bändejä, joita isät käyvät katsomassa poikiensa kanssa. Vähän kuin kävisi Fröbelin palikoita katsomassa, samanlaista saatanan jumppaa ja hassuttelua." Jouni Hynynen. |
DJKaaos 07.09.2009 22:38:22 | |
---|
Live for the Moment: Aina kun kysyttiin miksi Anniina oli niin ihana, oli vastaus se, että tämä oli vaan niin "symppis". Vaikuttaa vähän siltä, että nykyään tollo ja symppis ovat synonyymejä keskenään. Ei näin. Minä olen minä. |
M4ss3 m/: Sääh, vittu täälläkin pitää sitä helvetin lolloa puolustella, eikö jo riitä että siellä talossa kaikki säälii sitä. Nino on just nyt paras, kunhan ei nyt vain alkaisi tunteilemaan ja..Eiss, sekin alkoi jo eilen jotain ystävyyttä heti hieromaan, olisi kerrankin vihainen sille koko ajan. Eihän tuota oikeasti voi enää katsoa kun sen naamaa pitää joka toinen sekunti katella, siis sen lollon. lollo, repesin. :D Kuka, mitä, häh? Mikä lollo? Jaa aika kovat nikkikset tädillä. Varmaan kovemmat ne on silti kanssaihmisille.. Aika paljon ne jaksaa sitä lohdutella, mä vaan roflaisin tuolla kun ihminen ei osaa yhtään käyttäytyä ikänsä mukaisesti.. :----D Perus naisläppää muuten (juu, olen Kiesi) sitä virotarta kohtaan: mitään ei sanota päin naamaa, nurkan takana rapa lentää ja jos haukkumaporukassakin on yks kuka ei sitä yhtä paljon inhoa niin morkkauksen perään varuiks "niin siis on se ihana ihminen ja tota eh nimittäin". En oo kyllä kattonu ku tänään vasta ekan kerran kokonaisen jakson mutta ei kai se kenenkään muroihin oo siellä kussu? Antaisivat sille suoraan palautetta rehdisti niin saataisiin hiustupot lentämään! "Think MacGyver, think!" -MacGyver |
Moimies 07.09.2009 23:45:10 | |
---|
Mako: Jaa aika kovat nikkikset tädillä. Varmaan kovemmat ne on silti kanssaihmisille.. Aika paljon ne jaksaa sitä lohdutella, mä vaan roflaisin tuolla kun ihminen ei osaa yhtään käyttäytyä ikänsä mukaisesti.. :----D Hieman huvitti kun oliko se Dana joka sille röökiä tarjosi muttei kelvannut ja show must go on :D |
Mako 07.09.2009 23:48:44 | |
---|
Moimies: Hieman huvitti kun oliko se Dana joka sille röökiä tarjosi muttei kelvannut ja show must go on :D Nokun siinä ei oo tarpeeks nikotiinia! Yääh! Ollu varmaan helppo teini-ikä! Toivottavasti Janne Kataja menee commandopipossa taloon ja lätkäsee sille tytölle nikotiinilaastarin perseeseen, muuten tekee tiukkaa huomenna katsoa. "Think MacGyver, think!" -MacGyver |
McNulty 08.09.2009 00:30:03 | |
---|
Kovastippa herätti tunteita postaukseni... pari pikaista vastinetta: Minusta huomattavasti pahempi moka oli se, että hän ehdotti sitä Usan lipuksi. Tai se toinen henkilö, joka veikkasi samaista lippua Tad_ikistanin lipuksi. Tätähän minä juuri tarkoitin. En mie ainakaan tiiä miltä se näyttää... Mut oon ihan mukavaa seuraa. Mukavaa seuraa on eri asia kuin "mitään annettavaa". Miten ihmeessä sä olet eksynyt BB keskusteluun? Tai no, onhan siellä objektitulostaja, kai silläkin joku fanipohja jo on. Ihan samalla tavalla kuin sinäkin, uskoisin. En mää kyllä välttämättä erottas toisistaan esimerkiksi Australian ja Uuden-Seelannin lippuja. Ooksä aivan satavarma, että kaikki tuttavasi nää osaa erottaa? En ole, mutta he eivät silti veikkaisi sitä USA:n tai Tad_ikistanin lipuksi. Joku voisi jopa olla reilu/rehti ja tunnustaa ettei tiedä. Miten ihmeessä joku vitun lipun tunnistaminen vaikuttaa siihen, miten ihmisen kanssa jaksaa olla? Joo vittu "yleissivistys sitä ja tätä", paskaa, sanon minä. Kenties joidenkin mielestä yleissivistys on turhaa, mutta minusta ei. Kuten sanoin, mä en tiedä mitä kyseisellä henkilöllä voisi olla annettavana tai millaista keskustelusta tulisi, jollei edes "perusasioita" hallita. En minä ota karate-tuntejakaan henkilöltä, joka ei tiedä siitä yhtään mitään. Ja tuskinpa minullakaan on kauheasti annettavaa ammattimetsurille hänen ammatistaan, siitä kun en tiedä juuri mitään. Eli sano vain, ihan vapaasti... minusta kuitenkin maantiedon oppitunneilta pitäisi jäädä jotakin craniumin sisäpuolelle. Edes näiden "suurien länsimaiden" liput, nimet ja kenties jopa pääkaupungit. Jos se vaik antas sulle Australian lipun päällä. Saa antaa, mutta pakko ei ole ottaa. Eipä minun tarvitse sitä sen enempää selitellä tai puolustella, jollei henkilö kiinnosta minua fyysisesti, henkisesti tai älyllisesti millään tavalla. Ei siinä mitään... kukin tyylillään, kaikista ei tarvitse silti pitää tai tykätä. "Perseverance does not equal worthiness." -Greg House |
Kukkis 77 08.09.2009 03:37:14 | |
---|
En kyllä jaksaisi päivääkään sellaisen ihmisen kanssa joka ei osaa edes äidin kielen perus asioita. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Peltsi88 08.09.2009 06:08:05 | |
---|
Kukkis 77: En kyllä jaksaisi päivääkään sellaisen ihmisen kanssa joka ei osaa edes äidin kielen perus asioita. Ootko Jucciz? |
M4ss3 m/ 08.09.2009 07:33:33 | |
---|
Tuo Jelena nyt oli jotain aivan kamalaa eilen, hirveetä märinää nyt jostain tupakasta vieläpä kun se oli joka päivä sitä vissiin saanut, niin silti koko päivän ihan henkisen romahduksen partaalla. Lähteä nyt kotiin jonkun tupakan takia, pfft. |
Bluesmies 08.09.2009 09:47:14 | |
---|
Voi perseen perse taas. http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1727836 Aamulla hän itki kuin jellona ja halusi päästä nopeasti kotiin. Reissulle jäi hänen laukunsakin. Myöhemmin yöllä Lotta kertoi, ettei hän ole enää neitsyt ja sai haliapua Sammolta. Mitä vittua?!?!?!? |
jp8000 08.09.2009 11:57:34 | |
---|
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
bedlam 08.09.2009 12:07:49 (muokattu 08.09.2009 12:08:24) | |
---|
jp8000: Nuo kaksi juttuahan ei liity toisiinsa sitten mittenkään Sou, mutta miltä kuulostaa "itkee kuin jellona" tai ketä kiinnostaa mihin lauku jäi tai kuka uskoi Lotan olevan neitsyt ja miksi siitä pitää lohdutukseksi halata, että on harrastanut joskus seksiä? Se kai tässä oli pointtina? |
apua-mies 08.09.2009 12:28:07 | |
---|
|
Bluesmies 08.09.2009 12:28:33 | |
---|
bedlam: Sou, mutta miltä kuulostaa "itkee kuin jellona" tai ketä kiinnostaa mihin lauku jäi tai kuka uskoi Lotan olevan neitsyt ja miksi siitä pitää lohdutukseksi halata, että on harrastanut joskus seksiä? Se kai tässä oli pointtina? Jep, juurikin tämä oli pointti. |
Bluesmies 08.09.2009 12:29:19 | |
---|
apua-mies: et pidä bb:stä,mutta silti viihdyt tässä ketjussa,nostelet tänne noita tyhjänpäivisiä otsikoita ja itket kun ne on paskaa? äly hoi... Eiku mä rakastan bb:tä. Täydellinen ohjelma. |
Wolfgang 08.09.2009 12:41:09 | |
---|
apua-mies: et pidä bb:stä,mutta silti viihdyt tässä ketjussa,nostelet tänne noita tyhjänpäivisiä otsikoita ja itket kun ne on paskaa? äly hoi... Mut BB:n vetovoimahan piilee juuri siinä että se on niin helvetin ärsyttävä. Samasta syystä luetaan Seiskaa. Don't think twice it's all right. |
Lesko 08.09.2009 12:45:56 | |
---|
Wolfgang: Mut BB:n vetovoimahan piilee juuri siinä että se on niin helvetin ärsyttävä. Samasta syystä luetaan Seiskaa. En minä ainakaan noin koe tuota. Olen ärsyttävyyden takia jättänyt katsomatta kaksi edellistä kautta, mutta nyt tuolla on mielenkiintoisia ihmisiä ja huumoriarvoakin löytyy yms. mutta jos tuo Terttu olisi tuonne jäänyt, niin olisi voinut jossain välissä kyllä sammua telkkari juurikin sen vuoksi, että se oli omiin silmiini ja korviini niin_vitun_ärsyttävä... joten en nyt ihan faktana pitäisi tuota sanomaasi. |
Alpha 08.09.2009 13:20:11 | |
---|
Juu...Lotan sais ulostaa tuolta. Kuunnellut sen valitusta jo tarpeeksi. Suosikit ovat muuttuneet silleen, että kärjessä on Mensa, eli Esa A...toisena tulee Tuija, vaikka jotain kismaa js leikkimielistä uhittelua Ason kanssa onkin. Nino ärsyttää alun jälkeen yhä enemmän, vaikka suhtautuu tehtäviin tosissaan. Otan itselleni oikeuden muuttaa mielipidettäni. |
Mako 08.09.2009 14:01:37 | |
---|
Stevie Wonder ei varmaan tunnista Australian lippua, mutta kyllä mä ainakin sen kanssa mieluusti hengailisin. Sen Tuijan puhetyyli on muuten tosi raskasta kuunnella. Jotenkin hengästyneen olonen se mimmi koko ajan. Calm the fuck down. Kuinkahan paljon nuo emo kiddailee tuolla eristyneisyyden/stressin vuoksi ja paljonko ihan vaan laskelmoi, että kannattaa kun saa aikaa ruudussa? Vaikkakin ainoat joiden äkkiseltään kuvittelisi olevan tarpeeksi fiksuja moisia laskelmoimaan ei juuri nähdä sitä tekevän. "Think MacGyver, think!" -MacGyver |
BassLass 08.09.2009 15:57:26 | |
---|
Kyllästyny tuohon hyytelöön jo nyt, vittu sais lähtee pois, ei se kuitenkaan voita. |