Mitäpä sitä turhaan käyttökohdetta kysymyksessä speksaamaan. Johonkin kotikaraokeen toi aston voi olla ihan paikallaan, ja johonkin toiseen paikkaan ei ihan vältä jos sijoitetaan muutama tonni laatumerkkiin. Eli asiaa vois miettiä sen jälkeen kun alkuperäinen kysyjä kehtaa kertoa, mihin langattomiaan meinaa käyttää. Sitäkin voi osaltaan pähkäillä jotta miten tuollainen halvimman kiinalaistehtaan bulkkikama istuu kotimaisiin radiotaajuussäännöksiin. Tuli tuossa vasta vähän aikaa sitten vastaan todella halvat langattomat, joiden käyttöön pitäisi taajuusjakoasetuksen mukaan olla puolustusvoimien hommissa. Been there - done that - don't ask. |
rintapek 07.09.2009 23:33:07 | |
---|
Roki: Tuli tuossa vasta vähän aikaa sitten vastaan todella halvat langattomat, joiden käyttöön pitäisi taajuusjakoasetuksen mukaan olla puolustusvoimien hommissa. Kivaa keikalle luvassa: " Aslak neljä, täällä teräs, kuuntelen." One kind of music only - the good kind |
pitk 08.09.2009 07:57:36 | |
---|
Roki: Tuli tuossa vasta vähän aikaa sitten vastaan todella halvat langattomat, joiden käyttöön pitäisi taajuusjakoasetuksen mukaan olla puolustusvoimien hommissa. Hehheh, pahimmillaan laite lasahtaa digi-tv:n taajuuksille ja homma on hävitty. Sinne ei vaan kertakaikkiaan mahdu. Pitk. |
Lennu 08.09.2009 08:13:02 | |
---|
pitk: Hehheh, pahimmillaan laite lasahtaa digi-tv:n taajuuksille ja homma on hävitty. Sinne ei vaan kertakaikkiaan mahdu. Pitk. Okei, mun seuraava biisi on "Yks Nolla" ja se kerto just tästä. Ja sekään ei myy. Sit mä oon ihan Tuija Järvinen et w00t? "omat loppuunnussittu PA ja mersu, yöt teltassa" |
miffe 14.09.2009 14:38:55 | |
---|
pitk: Hehheh, pahimmillaan laite lasahtaa digi-tv:n taajuuksille ja homma on hävitty. Sinne ei vaan kertakaikkiaan mahdu. Tai sit paikallisen vapaakirkon tapahtuma alkaa kuulumaan puolen kilsan päässä aerobic-salilla. Piraattiradion nimi tolla kertaa oli Carlsbro. turkulainen |