Carvel 07.09.2009 14:38:47 | |
---|
maelstorm: osta linkkuveitsi, mä tarjoon bissen. osta nahkatakki, mä tarjoon kumiankan. täh? "We cant stop here, this is bat country!" |
maelstorm 07.09.2009 14:46:57 | |
---|
Carvel: osta nahkatakki, mä tarjoon kumiankan. täh? ostin kumiankan, tarjootko takkiin (esi)nahat? häh? Siivet. |
Seppo_Howitzer 07.09.2009 17:08:08 | |
---|
Carvel taitaa myös soittaa tuossa kurabändissä kun niin kiivaasti puolustaa oulamaata. |
Carvel 07.09.2009 17:14:14 | |
---|
Seppo_Howitzer: Carvel taitaa myös soittaa tuossa kurabändissä kun niin kiivaasti puolustaa oulamaata. Ehen, mutta mitä väliä sillä olis? "We cant stop here, this is bat country!" |
Rhapa 07.09.2009 18:39:36 | |
---|
En ymmärrä tätä paskatrendiä lainkaan. Laulut ovat aina samalla kaavalla - norsu vähän murisee ja sitten alkaa hiiren raiskaus. Oikeasti, järkyttävää paskaa. Ei mua tosin haittaa, että joku tällaista paskaa kuuntelee. Ehkä mä vain olen liian vanha ymmärtämään tätä paskaa. Paska. cautta carvaisten civesten! |
Kampela77 07.09.2009 19:55:15 | |
---|
Oho. Olipas kovaa kamaa. Kylmänväreet meni ihan selkäpiissä, kun näin ensimmäisen kerran tuon raputanssin. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Ron McGovney 07.09.2009 20:15:54 | |
---|
Jätkät hei, lopettakaa jo. Oikeesti. Ei tää oo kivaa enää. Sleijörilt tulee levy ulos 2.11. Puhutaan siitä vaik jookos? |
Rhapa 07.09.2009 20:19:49 | |
---|
Ron McGovney: Jätkät hei, lopettakaa jo. Oikeesti. Ei tää oo kivaa enää. Sleijörilt tulee levy ulos 2.11. Puhutaan siitä vaik jookos? No eipä tuo oikeastaan sen kummempaa matskua ole. Sleijöri, siis. Ja ei, tarkoitus ei ollut olla ilkeä, vaan sanoa rehellinen mielipide bändistä/musasta. Mutta kettuakos sillä, jos joku siitä itseensä ottaa. Harrastuksensa kullakin. Vähän niin kuin hyvin pitkälti todellakin vadevö. cautta carvaisten civesten! |
Tympee Huttunen 07.09.2009 21:22:49 (muokattu 07.09.2009 21:28:34) | |
---|
Attack Attackin Stick Stickly on mestariteos. On tullut tuolle videolle naurettua tuhottoman paljon. Se jotenkin summaa koko emotouhun ja vetää kaiken todella överiksi. Jos tuo on tosissaan tehty, niin vielä parempi. Miten kukaan voi olla pitämättä vähän chubby-laulajasta mustissa pillifarkuissa, joka hölkkää paikallaan osoittaen suoraan sinua? Tai laihasta kitarastista rapu-asennossa? Entä toisen kitaristin huoliteltu tukka (tai kaikillahan se on) ja överiksi vedetty vocoder-laulu? Tuo kitaroiden heilautus on muuten nähtävillä monessa alan videossa. Juuri kun kaikki genren kliseet on käytetty ja raiskattu useaan otteeseen, heitetään todellinen ässä hihasta ja vedetään kunnon eurohumppa soimaan JA bändi vetää täysillä mukana! Tietenkin kristillisyys vielä upottaa tuota enemmän suohon. Todella hieno tuotos. Olen 100% varma, että tuota videota tullaan katsomaan vielä vuosikymmenien jälkeen. Myös tuo suomalainen "versio" toimii. Ehkä olisi kaivannut jotain vielä enemmän överiksi vedettyä juttua - sitä en tosin tiedä miten tuosta eurohumpasta voisi mennä pidemmälle...ehkä iskelmää tai smurffilaulua sekaan?. Taitavia soittajia kyllä ja ihan asillista, että bändin "edustaja" (joukon ainoa pitkätukka varmasti) pitää lippua täällä yllä:D Historiasta löytyy selkeitä yhtymäkohtia Stick Sticklylle. Tässä esim. NITRO:n video. Katsokaa kuinka tuo summaa kaiken glamrockista. Isoin tukkaa, korkein laulu, kaksikaulainen kitara tilusooloineen. Tuo on juuri vedetty överiksi ja siitä kertoo levyn nimikin Outf******ragious! http://www.youtube.com/watch?v=J1-aix3CqCc |
Exhausted 07.09.2009 21:37:27 | |
---|
Mäkrö: Ehkä olisi kaivannut jotain vielä enemmän överiksi vedettyä juttua - sitä en tosin tiedä miten tuosta eurohumpasta voisi mennä pidemmälle... Kokeiles tätä: http://www.youtube.com/watch?v=ZrFTR9fucr8 Iwrestledabearonce - Tastes Like Kevin Bacon |
|
maelstorm 08.09.2009 09:44:19 | |
---|
hienoo seivailuu. tullee basson forumit mieleen. Siivet. |
Satiainen 08.09.2009 18:56:40 | |
---|
Katoinpa tätä ketjuu nyt ensimmäisen kerran...... ja haluan kiittää hyvistä nauruista. Parasta mitä vähään aikaan mnetissä ollut. Rhapa-linjoilla ollaan tän bändin suhteen. En ole tarpeeksi suosittu ollakseni erilainen. |
Takajeejee 09.09.2009 15:26:20 (muokattu 10.09.2009 14:22:25) | |
---|
jalmarus: Elikkäs kuinka moni diggaa tästä vanhempaan kuolon metalliin kallistuvasta 2006 perustetusta Böndistä. Toivottavasti kohta tulis suomen visiitille Only Death is REAL JAU http://www.mtvmusic.com/attack_atta … _/videos/395158/stick_stickly.jhtml Mä nään tossa technicolorin, basshunterin ja as i lay dying sekotuksen. Iha kivan saundit silleensä. Ja söpöt muuvit; nii että mitä helvettiä tossa tapahtuu 2:46 ========D Hirveä myötähäpeä. "Toivottavasti kohta tulis suomen visiitille" Haluun kuulla ton kliinilaulamisen livenä. Siis _livenä_ en pleibäkkinä. Ellei ne vedä tota laulua sitten jollain "voice synth. ooh" jutulla. Ok oon ollu tässä kipeänä sunnuntaista asti. Kuuppa vähä jumissa. Mut piristi kyllä päivää kummasti. Broidiki oikee säpsähti tossa 2:46 ==DD Ja hervoton naurupuuska vedet silmissä. Mut siis ihan sillee kivan kuullosta. |
oulamaa 09.09.2009 22:26:50 (muokattu 09.09.2009 22:27:15) | |
---|
Oisko koko ketju ollu sarkastinen vitsi? duh sori kaikille. en oo kovin hyvä väittelemään keskustelufoorumeilla. Vihaan kaikkia ,rakastan itseäni. Peace! |
south_of_heaven 10.09.2009 08:04:45 | |
---|
Oli kyl hauska. Täytyy tänään näyttää bändikavereille, kattoo jos innostuttais tolle linjalle. rölöölö Life in plastic, it's fantastic! |
Terry Pantheras 10.09.2009 17:39:00 | |
---|
MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Lerneri 10.09.2009 19:33:59 | |
---|
|
novo 11.09.2009 09:32:54 | |
---|
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
oulamaa 11.09.2009 12:25:18 (muokattu 11.09.2009 12:26:02) | |
---|
Teki mitä? Ei AFI ainakaan Attack Attackia! muistuta...tai nojoo oli tossa pienenpieni "teknokohta"? |