poppamies 07.09.2009 19:10:06 | |
---|
Veksi: En minäkään ? perkele! Ette vain osaa ! G strings are for strippers! |
poppamies: perkele! Ette vain osaa ! Olet oikeassa !? |
hvinnamo 10.09.2009 21:31:08 (muokattu 10.09.2009 21:31:53) | |
---|
Saa nähä la systerin häissä joissa pitäis soittaa, tanssiiko kukaan humppaa? En tiiä kun en o ennen sukulaisten edessä esiintyny...epäilen että ei kukaan osaa edes tanssia. No,sittenhän sen havaittee.Tai "perutaan pappi ja veljesi bändi" :) |
half 10.09.2009 21:33:46 | |
---|
hvinnamo: Saa nähä la systerin häissä joissa pitäis soittaa, tanssiiko kukaan humppaa? En tiiä kun en o ennen sukulaisten edessä esiintyny...epäilen että ei kukaan osaa edes tanssia. No,sittenhän sen havaittee.Tai "perutaan pappi ja veljesi bändi" :) Jos ruuan kanssa olutta ja viinejä asiaan kuuluvine jälkiruokineen löytyy ja boolit heti kehiin ilman turhia lätinöitä niin niistä tulee varmaan ihan ok häät. COVS jäsen N:o 5 |
baron 10.09.2009 23:08:06 | |
---|
hvinnamo: Saa nähä la systerin häissä joissa pitäis soittaa, tanssiiko kukaan humppaa? En tiiä kun en o ennen sukulaisten edessä esiintyny...epäilen että ei kukaan osaa edes tanssia. No,sittenhän sen havaittee.Tai "perutaan pappi ja veljesi bändi" :) Se "Perutaan häät" piisi on ihan sydäntäsärkevä: Nimenomaan se kohta "perutaan veljesi bändi". Mä oon siksi halunnut sen meidän keikkaohjelmistoon että siinä pääsee oikeesti tunteilemaan. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
mack the knife 10.09.2009 23:25:33 | |
---|
Mä olisin halunnu sanoittaa sen eri lailla. Siinä on, että perutaan kakku ja veljesi bändi, mun mielestä pitäis olla että perutaan veljesi onneton bändi. Mitä siitä kakusta. COVS n:o 1. |