Aihe: Big Brother 2009
1 2 3 4 513 14 15 16 1749 50 51 52 53
Alpha
06.09.2009 23:05:01
Nyt kun pääsisi eroon vielä siitä mä en ala-idiootista, niin hyvä tulisi.

Melko moneen osuu tuo lause. Lotta, Jellu, Tuija, Nino...?

Tuikku alkanut oleen melko järkevän oloinen päästyään samalle aaltopituudelle Mensan kanssa.
McNulty
06.09.2009 23:34:36
Lesko: Lotta on kyl niinq aika ihana.

Mie en jaksais päivääkään henkilön kanssa, joka ei tunnista edes Australian lippua. Ei sellaisella ihmisellä ole yksinkertaisesti yhtään mitään annettavaa meikäläiselle.
i'm six foot down in my grave so cold
buried alive near the underworld
i'm six foot down in my grave so cold
but i'm gonna scratch my way back out into your world
DJKaaos
06.09.2009 23:45:15
bonecrusher: Mie en jaksais päivääkään henkilön kanssa, joka ei tunnista edes Australian lippua.

Minusta huomattavasti pahempi moka oli se, että hän ehdotti sitä Usan lipuksi.
Minä olen minä.
valtse
07.09.2009 00:10:40
djKaaos: Minusta huomattavasti pahempi moka oli se, että hän ehdotti sitä Usan lipuksi.

Joo, eihän itse mensa-Esakaan tainnut tietää ihan tarkalleen minkä maan lippu se oli.
As I'm stalked by the shadow of death's hand My heathen pride is scarred across the land.
DJKaaos
07.09.2009 00:17:17
valtse: Joo, eihän itse mensa-Esakaan tainnut tietää ihan tarkalleen minkä maan lippu se oli.

Jep ja näitä siniseen pohjaan ja Union Jackiin pohjautuvia entisen Britti-imperiumin maiden lippuja on varmaan tusinan verran. Kyllä varmaan moni tietää, että Australian lippu on "joku tommonen", vaikka ei suoraan pystyisi sanomaan mikä niistä se on.
Minä olen minä.
Wolfgang
07.09.2009 02:03:07
bonecrusher: Mie en jaksais päivääkään henkilön kanssa, joka ei tunnista edes Australian lippua. Ei sellaisella ihmisellä ole yksinkertaisesti yhtään mitään annettavaa meikäläiselle.

En mie ainakaan tiiä miltä se näyttää... Mut oon ihan mukavaa seuraa.
Don't think twice it's all right.
Mako
07.09.2009 03:56:32

bonecrusher: Mie en jaksais päivääkään henkilön kanssa, joka ei tunnista edes Australian lippua. Ei sellaisella ihmisellä ole yksinkertaisesti yhtään mitään annettavaa meikäläiselle.

Miten ihmeessä sä olet eksynyt BB keskusteluun? Tai no, onhan siellä objektitulostaja, kai silläkin joku fanipohja jo on.
"Think MacGyver, think!" -MacGyver
bedlam
07.09.2009 10:31:56 (muokattu 07.09.2009 10:38:29)

bonecrusher: Mie en jaksais päivääkään henkilön kanssa, joka ei tunnista edes Australian lippua.

En mää kyllä välttämättä erottas toisistaan esimerkiksi Australian ja Uuden-Seelannin lippuja. Ooksä aivan satavarma, että kaikki tuttavasi nää osaa erottaa?

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Flag_of_New_Zealand.svg
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Flag_of_Australia.svg
Lesko
07.09.2009 11:35:21

Miten ihmeessä joku vitun lipun tunnistaminen vaikuttaa siihen, miten ihmisen kanssa jaksaa olla? Joo vittu "yleissivistys sitä ja tätä", paskaa, sanon minä.
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
KooAa
07.09.2009 11:52:35

Jos se vaik antas sulle Australian lipun päällä.
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
ten
07.09.2009 11:55:36
Voi morjens että kypsyttää ehkä vähän tää "mä oon hei kolmekymppinen"-Nino! Ensinnäkin mietityttää suuresti, että kuinka pitkälle toi Sampon ahdisteleminen menee/saa mennä. Pitääkö tälläkin kaudella mennä vähän rajan yli ennen kuin joku puuttuu asiaan? Ja sitten noi kummalliset kilarit vähän milloin kenellekin. "Mä oon hei kolmekymmentä, eikä mun tarvii kuunnella tollasta. Mä v*ttu sanon ihan just mitä mä ajattelen ja mä oon hei kolmekymmentä!".
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
porcupine
07.09.2009 15:25:12
Toi Ninon ahdistelu on kyl todella perheestä. Jos tuolla talossa ois yks +50v ex-toimari puristelemassa naisten perseitä ja läähättämässä sentin päässä, et onks tää kohtuutonta, hihi, ni ois tullu lähtö talosta alta aikayksikön, mutku se on homo, niin _taas hihi_, saahan se tehdä mitä vaan, kun se on vaan hauskaa, oikein ja hyvää teeveetä, kun pikkupoikaa kiusataan.

Sampo voittais jo nyt koko geimin, jos hänessä ois tarpeeksi munaa pistää Ninolle jauhot suuhun, eikä vaan kohteliaasti yrittäis kiemurrella tilanteista pois.

Kauden paras hetki on kyllä ollut se Lotan: "Raaka-aineita pizzaan? Ei mun pizzaan tuu raaka-aineita!" Lotan peruskoulunopettaja on tällä hetkellä varmaan todella ylpeä ammattitaidostaan.
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Bluesmies
07.09.2009 15:37:24
Lesko
07.09.2009 15:50:15 (muokattu 07.09.2009 15:50:23)
Hoho, se Jelena on levinny ihan täysin. Vitun ärsyttävää tollaset "nikotiiniriippuvaisuus"kohtaukset... yhyy, rööki, hajoo pää, oon polttanu ainaski 5 vuotta tupakkaa ja kauheet niksat kuolkaa kaikki... sdjfdlmfw
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
Alpha
07.09.2009 16:26:02
djKaaos: Onhan tuo kieltämättä todella surullista katsottavaa, kun joku saatanan rullattu paperitollo on saanut ihmiset tohon jamaan.

Niinhän se on...itekin polttanut rippikoulusta lähtien. Muutaman kerran yrittänyt lakkoa ja pisin ollut kolme viikkoa. Sinä aikana hermot meni kunnolla useampaankiin otteeseen.
carnation
07.09.2009 17:06:06
Bluesmies: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1727491

Joku raja nyt JUMALAUTA!!!!

Olisitko halunnut olla Ragnarin unissa?
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
M4ss3 m/
07.09.2009 18:06:29
Sääh, vittu täälläkin pitää sitä helvetin lolloa puolustella, eikö jo riitä että siellä talossa kaikki säälii sitä. Nino on just nyt paras, kunhan ei nyt vain alkaisi tunteilemaan ja..Eiss, sekin alkoi jo eilen jotain ystävyyttä heti hieromaan, olisi kerrankin vihainen sille koko ajan.

Eihän tuota oikeasti voi enää katsoa kun sen naamaa pitää joka toinen sekunti katella, siis sen lollon.

lollo, repesin. :D
Lesko
07.09.2009 18:15:54
M4ss3 m/: Sääh, vittu täälläkin pitää sitä helvetin lolloa puolustella, eikö jo riitä että siellä talossa kaikki säälii sitä. Nino on just nyt paras, kunhan ei nyt vain alkaisi tunteilemaan ja..Eiss, sekin alkoi jo eilen jotain ystävyyttä heti hieromaan, olisi kerrankin vihainen sille koko ajan.

Eihän tuota oikeasti voi enää katsoa kun sen naamaa pitää joka toinen sekunti katella, siis sen lollon.

lollo, repesin. :D

No kaikille jotain :D Kyllä sitä Lottaa voitas enemmänkin näyttää ja ei se kyllä mikään ärsyttävä ole, vaikka kaikki niin väittääkin. Te ootte ihan huonoja ja väärässä saatana :D
dipshit
07.09.2009 18:37:25
Lesko: No kaikille jotain :D Kyllä sitä Lottaa voitas enemmänkin näyttää ja ei se kyllä mikään ärsyttävä ole, vaikka kaikki niin väittääkin. Te ootte ihan huonoja ja väärässä saatana :D

Mä oon ihan samaa mieltä. Onhan se "Lollo" aika helvetin typerä ihminen siis ihan älyllisesti, mut on se jotenkin vähän symppis. Ulkonäkö tai se fakta että ollaan samaa vuosikertaa ei vaikuta mun mielipiteeseen, mua vaan jotenkin vituttaa et tuollainen likanen kymmenen vuotta vanhempi hinttari vittuilee ihan kunnolla tuollaiselle "pikkutytölle" jonkun yhden vitun röökin takia. Ja sitten uhoaa kuinka on "kolmekymppinen" ja kuinka "tuollaiset pennut ei ala hyppimään silmille". Menis vähän itteensä, jätkä kuulostaa ite kun joltain viistoistakesäseltä mopopojalta jonka on pakko saada yhet hatsit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)