Aihe: mikä on "vanhan" tanssimusiikin tulevaisuus?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
pekkajau
05.09.2009 22:35:10 (muokattu 05.09.2009 22:36:00)
rintapek: Epäilemäti ihan samaa ajatellaan.

En mä ny tältä istumalta osaa yhdistää yleisön viihdyttämistä, kommunikointia, spiikkausta, asiallista käytöstä, kivaa keikkaa yms mielistelyyn tai perseennuolentaan.

Ne ny on kumminki kaks eri asiaa. Perseennuolenta on semmoista "onhan meil ny kivaa hei"- ja se ny vaan sekä näyttää että maistuu paskalle.

En mä sitä perseennuolennaksi näe, jos ny kukin koittaa tehdä jotain sen eteen, et lavalla ei ole "the Mutruturvat".

Nyt tuli plussat! Soittajien ei missään tilanteessa ja ei koskaan täydy näyttää perus- tai lähihoitajilta!
http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE
isojussi
06.09.2009 04:21:06
rintapek: ....Ne ny on kumminki kaks eri asiaa. Perseennuolenta on semmoista "onhan meil ny kivaa hei"- ja se ny vaan sekä näyttää että maistuu paskalle...

Spiikki, jota en voi tod sietää :"Onko hyvä meininki?"

Voi kissan vittu - kai sen ny perkele ottallankin lauteilta näkee, onko porukalla kivaa?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Lennu
06.09.2009 18:11:21

isojussi: Spiikki, jota en voi tod sietää :"Onko hyvä meininki?"

Voi kissan vittu - kai sen ny perkele ottallankin lauteilta näkee, onko porukalla kivaa?

Seuraavalla kyllä spiikkaan "onko kaikilla paska meininki?!"
"omat loppuunnussittu PA ja mersu, yöt teltassa"
Lyyki
06.09.2009 18:15:11
isojussi: Spiikki, jota en voi tod sietää :"Onko hyvä meininki?"

Et ole koskaan kuullut kommunikoinnista yleisön kanssa?

Sitä paitsi tossahan yleisöllä on mahdollisuus antaa välitön palaute:

OONKO HYVÄ MEININKIIIIIII!!??!?!?

EEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII!
mack the knife
06.09.2009 19:17:25
Joo, kyllähän yleisön kanssa pitää kommunikoida.
"Soittakaa steövei tu heven."
-"Vittu ei varmaan soiteta."
COVS n:o 1.
isojussi
06.09.2009 19:53:40
Lyyki: Et ole koskaan kuullut kommunikoinnista yleisön kanssa?

Jossei muuta puhuttavaa oo, kun: OONKO HYVÄ MEININKIIIIIII!!??!?!? niin lienee paree pitää lärvinsä säpissä...
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Musiikkia korville
06.09.2009 21:40:20

poppamies: No ketä te haluaisitte "mielistellä" jos ei kuluttajia?
Mä oon varmaan sata kertaa miettinyt muutamien "ammattisoittajien" asennetta.

Poppiksella on sisälukutaito vähän ruosteessa.
By: MK
Musiikkia korville
06.09.2009 21:41:54

isojussi: Jossei muuta puhuttavaa oo, kun: OONKO HYVÄ MEININKIIIIIII!!??!?!? niin lienee paree pitää lärvinsä säpissä...

Mä oon Jussi ihan eri mieltä. Ite oon kanssa noin joskus huutanut ja mulla on kyllä paljon muutakin sanottavaa (yleensä jopa liikaakin). Toi on itsessään vitsi ja herättää kyllä väessä hilpeyttä. Kokeile vaikka.
By: MK
EP
06.09.2009 21:47:46 (muokattu 06.09.2009 21:51:19)
Musiikkia korville: ..Toi on itsessään vitsi ja herättää kyllä väessä hilpeyttä. Kokeile vaikka.

Piti ihan samaa juuri todeta, että ihan helevetin hauska (wanha) juttu, vähän kun "soittakaa Paranoid!"
Meisseli
06.09.2009 23:19:28

Mun suosikki on:

"OOTTEKSTE HÄMILLÄÄN!!!!!!!!"
Musiikin opiskelija
pekkajau
06.09.2009 23:29:14 (muokattu 06.09.2009 23:30:54)
Oma suosikkini loppuspiikkinä on : "KIITOKSIA HYMYSTÄ, AVUSTA JA SEURASTA!" Ja sitten siihen päälle "Yön Syliin"!
http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE
humppahanuristi
07.09.2009 08:34:21

EP: Piti ihan samaa juuri todeta, että ihan helevetin hauska (wanha) juttu, vähän kun "soittakaa Paranoid!"
No lauantain keikalla (tanssikeikka ravintolassa) joku taas huuteli, että soittakaa paranoid!
Basisti lähti vetämään paranoidia sitten, niin tämä huutaja sieltä jo hädissään huuti taas:" Hei, se oli vitsi vaan..."
Humpasta rautalankaan...
johnsmith1
07.09.2009 10:39:03
pekkajau: Nyt tuli plussat! Soittajien ei missään tilanteessa ja ei koskaan täydy näyttää perus- tai lähihoitajilta!

Onko jotain näitä ryhmiä vastaan? Eräskin bändi on pukeutunut keikalla hoitajiksi ja ihan hyvältä näytti kai. Thee Ultra Bimboos.
KoskPaavo
07.09.2009 13:30:12
johnsmith1: Onko jotain näitä ryhmiä vastaan? Eräskin bändi on pukeutunut keikalla hoitajiksi ja ihan hyvältä näytti kai. Thee Ultra Bimboos.

Hyös Tohtori Tornado oli pukeutunut lääkäriksi "Sairas vääns"- esityksessä.
Humppamuseon intendentti
EP
07.09.2009 13:34:11
KoskPaavo: Hyös Tohtori Tornado oli pukeutunut lääkäriksi "Sairas vääns"- esityksessä.

Juu ja "Kuka koskenkorvaa" oli kanssa niiden "hittejä" myös, muistaakseni ryhmässä oli myös tuttuja tekijöitä. :D
jape2
07.09.2009 13:55:02
Ylivieskassa vai missä se oli "Humppatohtorit" niminen bändi. Valkoiset takit yms.
Kuuntelivat stetoskoopilla naisten rintoja, ja jos tykytti liikaa niin lääkkeeksi määrättiin humppaa. Kuulemma...en tiedä?
"Tohtori Tornadon" kyydissä voi nykyään mennä Viikinsaareen. Kait?
Mieluummin ceestä.
walttoni
07.09.2009 16:04:59
Yks kapakkabändi pukeentui takavuosina vanginpukuihin, Laurilan Artsi- vainaa oli joutunut putkaan oltuaan ulkona tauolla tupakilla, ei ollut mennyt läpi selitys esiintymisasusta..

Kalevassa oli tänään pieni artikkeli artistista, joka oli ollut pari viikkoa sitten Hietasaaren Tanssimajakalla kännissä. Toimittaja oli perännyt tanssijärkkäriltä asiakkaan oikeutta saada rahat takaisin.

Aika ylimalkaisesti asennoituu tämä artisti tulevaisuuteen, tai se on jo todennut että tulevaisuutta ei ole.
COVS2.
mack the knife
07.09.2009 16:14:44
Veksi: Niin kuin tässä aiemmin totesin, kyllä vanhempi tanssi musiikki on voimissaan niin kauan kuin eläkeikäiset ovat aktiivisia tässä asiassa?

Mitäs sitten kun tämän päivän vajaa viiskymppiset on eläkkeellä? Onko pakko ruveta humpankuunteluun ja tansseissa käymään?
Minä en ainakaan lähe.
COVS n:o 1.
Veksi
07.09.2009 19:07:37 (muokattu 07.09.2009 19:10:18)
mack the knife: Mitäs sitten kun tämän päivän vajaa viiskymppiset on eläkkeellä? Onko pakko ruveta humpankuunteluun ja tansseissa käymään?
Minä en ainakaan lähe.

En minäkään ? Rupean soittamaan HEVIÄ!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)