Vesihiisi 31.08.2009 19:05:17 (muokattu 31.08.2009 19:08:04) | |
---|
RocknRoll: Täs taas huomaa kuinka olen ajanhermolla ja seuraan maailmantapahtumia. Siis mikä tää nyt sitten on? Kertokaa, olette niin fanaattisia että saa teiltä paremmin infoa kuin netistä etsimällä. Käypä katsomassa. Loistava filmi. Tuo että porukka kehuu tällä palstalla elokuvaa on poikkeuksellista. Eiköhän tämä jengi oikeassa ole joskus. Koska tämä on muusikoiden.net, joku esittää kohta vastaväitteen. Se kannattaa lukea. Kannattaa myös lukea nuo viestit ennen tätä viestiä. Valitse HD. http://www.youtube.com/watch?v=pHihFA8q8xI |
Wild String Of Voodoo Strat 31.08.2009 19:29:05 | |
---|
Vesihiisi: Valitse HD. http://www.youtube.com/watch?v=pHihFA8q8xI Aika jännä, ettei tuon trailerin kohtauksista nähty suurinta osaa varsinaisessa elokuvassa. Esimerkiksi tuo "ravun" haastattelu puuttui lopullisesta elokuvasta kokonaan. Muutenkin tuo traileri antoi omasta mielestäni todella erilaisen kuvan elokuvasta. Tämä antaa mielestäni paremman kuvan siitä, mistä on oikein kyse: http://www.youtube.com/watch?v=d6PDlMggROA "Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Caslas |
Vesihiisi 31.08.2009 21:13:38 | |
---|
Wild String Of Voodoo Strat: Aika jännä, ettei tuon trailerin kohtauksista nähty suurinta osaa varsinaisessa elokuvassa. Esimerkiksi tuo "ravun" haastattelu puuttui lopullisesta elokuvasta kokonaan. Muutenkin tuo traileri antoi omasta mielestäni todella erilaisen kuvan elokuvasta. Tämä antaa mielestäni paremman kuvan siitä, mistä on oikein kyse: http://www.youtube.com/watch?v=d6PDlMggROA Juu, näin on, noita ekan trailerin pätkiä ei kaikkia ollut leffassa. Tuo lähettämäsi linkki on toki elokuvasta, mutta antaa aika action-jackson kuvan filmistä. Samasta filmistä molemmat toki, ja official. Upea leffa. |
Perzzza 01.09.2009 02:13:46 | |
---|
Juuri elokuvan katsoneena täytyy sanoa että... Vau. Suosittelen kyllä ihan yleissivistyksen kannalta katsomaan. Jos ei muuta, niin tässä on ainakin kulttimeininkiä. Juoni, näyttelijät ja koko se tapa, millä elokuva kerrottiin, oli kuitenkin niin tuttua mutta mukana oli juuri "sitä jotain" mikä pakotti katsomaan loppuun. Siinä kaksi valokeilaa muodostaa sydämen, savu nousee ja nainen nauraa. -Broadcasters |
aivokuolio 01.09.2009 17:20:49 | |
---|
Olipahan eeppistä jylinää. Odotukset olivat ehkä semisti liian korkealla melkoisen hypetyksen jäljiltä mutta kyllähän tämä näistä kesän "rymistelyistä" ihan ylivertainen oli. Vaikuttavaa, vaikuttavaa. |
markkuliini 03.09.2009 21:17:43 | |
---|
Todella hyvä elokuva, 5/5. Vältti genren sudenkuopat puhtain paperein, ja vieläpä onnistui olemaan aika ajoin humoristinen olematta kuitenkaan korni. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Liver-Box 03.09.2009 22:41:22 | |
---|
Justiinsa loppu näytös. Veriguud 5/5 ja papukaijamerkki. Öttiäiset oli kyl tehty todella hyvin, eivät pistäneet silmiin. Myös goresta plussaa ja tarinan kerronta oli hienoa. ASDAsdadadad. Ei osaa nyt muuta kirjoittaa. Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
HanginTree 03.09.2009 23:59:40 | |
---|
Todella mielenkiintoisen tuntuinen leffa. Vituttaa vaan kun asuu täällä jumalan selän takana niin täytyy sitten odotella tuota dvd-julkaisua... "Everybody Knows That You're Insane" |
Vesihiisi 04.09.2009 20:27:28 (muokattu 04.09.2009 20:28:31) | |
---|
Kirjoitin väärää threadiin. |
arc 05.09.2009 13:26:20 | |
---|
Aika raju hype oli päällä, niin pitihän se käydä katsomassa. Erilainen konsepti tosiaan ja ihan raikasta menoa. Ei kyllä missään nimessä silti täyden viiden tähden leffa :) Alun jälkeen tarinalta odotti jotenkin enemmän, ja josssain puolen välin jälkeen tuntu, että se innovatiivinen ajattelu oli jätetty taakse ja menty taas helpointa reittiä. Ei se huono silti ollut.. ehkä 3,5/5 |
Guitarwall 05.09.2009 16:04:41 | |
---|
^Aika pitkälle samoilla fiiliksillä itekkin olin leffasta tullessani. Hyvin tehty ja näyttävä leffa jossa oli hyvä tarina, mutta jokin siinä silti vähän tylsistytti. Ehkä kestoa oli vähän liikaa tjtn. Actionkohtaukset aika pitkälle jo ennen nähtyjä, vaikkakin rapumiesten aseiden tekemä tuho oli näyttävää. Ei sinänsä harmita että kävin leffassa kattomassa, osaksi koska keskiviikkoisin pääsee "ilmaiseksi" plussasetelillä leffaan, mutta en täyttä hintaa maksaisi. www.constantineband.net |
Lähikauppias 05.09.2009 20:48:37 | |
---|
Ihan jees. Loppua kohden meni turhan perus-actioniksi, mutta kokonaisuutena jäi toki plussan puolelle. Mut mä en kyllä hetkeäkään uskonut sitä rotujen välistä prostituutiota. Prawneja ei tasan kiinnostaisi ihmisnaaraat. Ja kun koko homma oli niin pikainen sivuviite leffassa, en ymmärrä miksei sitä oltu leikattu pois. Pikku juttu, mutta kauneusvirhe kuitenkin. |
Jokapaikanapina 06.09.2009 20:48:05 | |
---|
Ihan puskista mentiin itekki kattomaan, katottiin vaan että uus Jackson leffoissa. Oli kyllä tosi hyvä, melko positiivinen yllätys. Se dokumenttimainen alku oli uutta mutta vähän ehkä otti päähän kun leffa oli pitemmälle edenny ja sitä tuli vieläkin. Prawnsit oli tosi hienosti tehtyjä kuten kaikki actionitkin. Päähenkilö kehitty ehkä liikaakin. Ja potuttavin juttu kaikista oli se miten alun tosi scifi-meininki muuttu vähän enemmän perusactioniks. |
bedlam 06.09.2009 21:54:14 | |
---|
Jokapaikanapina: katottiin vaan että uus Jackson leffoissa. Tämä on kyllä hassua. Sama kun moni haukkui Hostelia huonoksi Tarantino-pätkäksi. |
Akitus 06.09.2009 23:59:23 | |
---|
^leffan markkinointiheput ovat onnistuneet työssään. Siis Districtin kohdalla. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
Kulkunen 07.09.2009 11:15:42 | |
---|
Akitus: ^leffan markkinointiheput ovat onnistuneet työssään. Siis Districtin kohdalla. Jos en ihan väärin muista, oli itse leffan alkuteksteissäkin lähinnä mainittu "Peter Jackson presents" tai production tai jotain sen suuntaista, eikä ohjaajaa. The downward spiral never ends. |
bedlam 07.09.2009 11:29:27 (muokattu 07.09.2009 11:34:45) | |
---|
Kulkunen: Jos en ihan väärin muista, oli itse leffan alkuteksteissäkin lähinnä mainittu "Peter Jackson presents" tai production tai jotain sen suuntaista, eikä ohjaajaa. Kyllä siellä alkuteksteissä se ohjaajakin on ihan varmasti mainittu. Sehän tulee aina viimeisenä teksteissä. |
Kulkunen 07.09.2009 11:42:40 | |
---|
bedlam: Kyllä siellä alkuteksteissä se ohjaajakin on ihan varmasti mainittu. Sehän tulee aina viimeisenä teksteissä. Mulla meni sitten alkutekstit hyvin pitkälle kokonaan ohi. Peter Jackson taisi olla ainut, jonka nimi näkyi siinä yksistään valkoisella tekstillä mustaa pohjaa vasten. Muita alkutekstejä en edes muista, ne on varmaan tulleet siinä leffan alun ohessa. The downward spiral never ends. |
Wild String Of Voodoo Strat 07.09.2009 12:15:18 | |
---|
Kulkunen: Mulla meni sitten alkutekstit hyvin pitkälle kokonaan ohi. Peter Jackson taisi olla ainut, jonka nimi näkyi siinä yksistään valkoisella tekstillä mustaa pohjaa vasten. Muita alkutekstejä en edes muista, ne on varmaan tulleet siinä leffan alun ohessa. Mun muistaakseni teksti oli jotakin tämänsuuntaista: Peter Jackson presents a film by Neill Blomkamp Mutta totta kai tuota elokuvaa on aika pitkälti Jacksonin nimellä markkinoitu, District 9:n olessa Blomkampin ensimmäinen kokopitkä elokuva. "Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Caslas |
Wild String Of Voodoo Strat: Mun muistaakseni teksti oli jotakin tämänsuuntaista: Peter Jackson presents a film by Neill Blomkamp Mutta totta kai tuota elokuvaa on aika pitkälti Jacksonin nimellä markkinoitu, District 9:n olessa Blomkampin ensimmäinen kokopitkä elokuva. Okei okei, olin umpihumalassa elokuvaa katsoessani ja nukahdin ekan puolen tunnin jälkeen. 5/5. The downward spiral never ends. |