Aihe: Keskustelua Roots-skabasta Vol II
1 2 3 4 598 99 100 101 102122 123 124 125 126
krk
06.09.2009 22:03:41

Äänestys on päättynyt. Tulokset kohtapuoliin.
Väsykäsi
06.09.2009 22:15:18
Onnittelut Wanhalle Wetäjälle! Hyi minua kun en äänestäny laiskottaa niin perhanasti.
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen.
WanhaWetäjä
06.09.2009 22:21:09

Väsykäsi95: Onnittelut Wanhalle Wetäjälle! Hyi minua kun en äänestäny laiskottaa niin perhanasti.

Kiitos vaan kannatuksesta!

Joudun nyt(taas!) laistamaan skaban vetovastuusta, lähen huomenna pariksi viikoksi Lappiin huttua vääntämään...

Jos kisan kakkonen vois vetää seuraavan, tai jos jollain on valmista taustaa niin antaa palaa vaan!
Bluesmies
07.09.2009 09:12:45
Olisko se sit Kiippariippa, joka tekee taustan?
krk
07.09.2009 10:30:17

Bluesmies: Olisko se sit Kiippariippa, joka tekee taustan?

kiippariipalle on lähtenyt jo illalla pikaviesti (WW laittoi) ja minä lähetin tänään sähköpostia. Kaveri ei ole ollut pariin vuorokauteen täällä.

Mulla ei ole mitään kiirettä (taidan pitää taukoa nyt) mutta jos ei mitään ala kuulua kiippariipan suunnasta niin ei liene estettä että joku muu ottaa ohjat - esim. Kuha joka oli skaban kolmonen.
WanhaWetäjä
07.09.2009 11:39:35

krk: kiippariipalle on lähtenyt jo illalla pikaviesti (WW laittoi) ja minä lähetin tänään sähköpostia. Kaveri ei ole ollut pariin vuorokauteen täällä.

Mulla ei ole mitään kiirettä (taidan pitää taukoa nyt) mutta jos ei mitään ala kuulua kiippariipan suunnasta niin ei liene estettä että joku muu ottaa ohjat - esim. Kuha joka oli skaban kolmonen.

Juu, ei ole tullut K-riipalta vastausta...toisaalta ei kai pieni tauko ole pahitteeksi,
mä lähen illalla kohti Yllästä, helvetin hauskaa sinänsä, koko bändi on flunssainen, ei kuitenkaan kuumetta kellään, mutta tollaset 11 tuntia autossa istumista ja ajamista vuoron perään...soittaminen on kivaa, jopa ammattina, mutta autossa istuminen ei.

Ts saatan olla tiistaina vähän väsynyt, joten skaban alottaminen menis mun osalta keskiviikolle...tää päivä on reissun valmistelua ja lepäämistä...

Mutta jos jollain on valmis tausta niin voin toki laittaa skaban tulille eli kyllä mä kerkiän skaban vetään, ois vaan kiva tehä tausta ite.
Bluesmies
07.09.2009 13:54:34
WanhaWetäjä: Juu, ei ole tullut K-riipalta vastausta...toisaalta ei kai pieni tauko ole pahitteeksi,
mä lähen illalla kohti Yllästä, helvetin hauskaa sinänsä, koko bändi on flunssainen, ei kuitenkaan kuumetta kellään, mutta tollaset 11 tuntia autossa istumista ja ajamista vuoron perään...soittaminen on kivaa, jopa ammattina, mutta autossa istuminen ei.

Ts saatan olla tiistaina vähän väsynyt, joten skaban alottaminen menis mun osalta keskiviikolle...tää päivä on reissun valmistelua ja lepäämistä...

Mutta jos jollain on valmis tausta niin voin toki laittaa skaban tulille eli kyllä mä kerkiän skaban vetään, ois vaan kiva tehä tausta ite.

No jos kerkeet tehdä taustan keskiviikkona, niin mikäs siinä, eiköhän sitä nyt sen verran jaksa odottaa. :)
Tuomo_
07.09.2009 14:44:56
Jos ette jaksa odottaa, tossa olisi pohja skaballe. http://maihinnousu.net/s/?song_id=4987
Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues.
blues guitar
07.09.2009 17:03:45

tahtah: Jos ette jaksa odottaa, tossa olisi pohja skaballe. http://maihinnousu.net/s/?song_id=4987

Paniskohan toi WW pahakseen jos pläjäyttäsit skaban käyntiin tolla taustalla?
Tuskin.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
WanhaWetäjä
07.09.2009 17:32:45

blues guitar: Paniskohan toi WW pahakseen jos pläjäyttäsit skaban käyntiin tolla taustalla?
Tuskin.

Juu ei, taustahan on ihan jees...antaa mennä vaan, kovasti kiitollinen olen jos joku muu ottaa vetovastuun.
velsa
07.09.2009 19:56:22

tossa "ränttäränttä" kohassa yks tosi makee licki.....
Vahinko......8D
Kauas on pitkä matka........
kiippariippa
07.09.2009 20:13:33
Jep, tosiaan olin perjantai-illasta lähtien kiireiden viemänä. Vasta nyt taas kerkisin tässä taas konehelle. Hyvä että skaba saatiin jo käyntiin.

Ja suurkiitos pisteistä, lämmittää mieltä :)

krk: kiippariipalle on lähtenyt jo illalla pikaviesti (WW laittoi) ja minä lähetin tänään sähköpostia. Kaveri ei ole ollut pariin vuorokauteen täällä.

liljam
07.09.2009 21:35:42 (muokattu 07.09.2009 21:39:51)
kiippariippa: Jep, tosiaan olin perjantai-illasta lähtien kiireiden viemänä. Vasta nyt taas kerkisin tässä taas konehelle. Hyvä että skaba saatiin jo käyntiin.

Ja suurkiitos pisteistä, lämmittää mieltä :)

Mulla taas meni toi kisa ihan penkin alle kun en selvinny edes skaban loppuyhteenvetolistalle : )

Kiitokset skaba 92:n kommenteista tulkitsen ne kohtuu positiivisiksi eli jos vaikka piskuisen edistystä osaltani.
ei muuta ku eteenpäin
krk
08.09.2009 09:33:41

liljam: Mulla taas meni toi kisa ihan penkin alle kun en selvinny edes skaban loppuyhteenvetolistalle : )

Kiitokset skaba 92:n kommenteista tulkitsen ne kohtuu positiivisiksi eli jos vaikka piskuisen edistystä osaltani.

Pahoitteluni, nimesi oli tosiaan jäänyt pois tuloslistalta. Lisäsin sen nyt.
liljam
08.09.2009 09:59:19
krk: Pahoitteluni, nimesi oli tosiaan jäänyt pois tuloslistalta. Lisäsin sen nyt.

Kiitoksia!!!!!!!!!
ei muuta ku eteenpäin
dieter
08.09.2009 14:17:07
Ylläripyllärikeikkaa pukkasi, joten en ehtinyt äänestää. Pahoitteluni! Eipä silti, kärkikolmikko oli minunkin mielestäni kärkikolmikko :)
latuska90
09.09.2009 02:37:31

Nyt on jo terve olo, mutta ei oikein tahdo tuo molliluussi taipua tälläkään kertaa. Ei sitä vaan osaa...

Eli jää tääkin skaba väliin.
"Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen
padaa@dadaa!
09.09.2009 23:24:50

Jahas, jää itsellä parit skabat väliin.
Väsykäsi
10.09.2009 21:02:38
HOHOO sain kuin sainkin rahat Tokain Silver star Stratoon, vaikka jouduinkin ottamaan iskältä lainaa. Kitara on mahtavan soundinen ja tuntuinen eipä ihme onhan itse SRV:kin kerrottu näillä soittaneen. Sain kitaran hassun halpaan hintaan ja saan varmasti omani takaisin kun haluan myydä kitaran. Kuvassa mukana myös pikku rockstara Floyd:

http://muusikoiden.net/dyn/users/63266.jpg
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)