Tjero: Ihan helvetin hienoja nämä taustat, ois kyllä kiva jos löytys muidenkin bändien/biisien taustoja. Youtubesta löytyy kaikki. Hakusanaan biisin nimi ja vaikka guitar track "Who is your daddy and what does he do?" |
hemuu 07.09.2009 09:20:06 (muokattu 07.09.2009 17:28:20) | |
---|
hemuu: Arrrgghhh... olin ladannut nämä kaikki koneelleni mutta onnistuin tuhoamaan kovalevyn, jossa tiedostot olivat. En myöskään pääse käsiksi tuohon torrenttiin, kun se vaatii tunnuksia (ja rekisteröityminen on lukossa). Kokeilin ladata yhtä pakettia ja se tuli 60 kiloa sekunnissa --> ikä ja terveys menee kaikkien lataamisessa. Asiaan: haluaisiko joku ystävällinen sielu, joka biisit on ladannut, lähettää ne mulle (voin pistää esim FTP-servun pystyyn)? Ottakee yhteyttä pikaviestillä jos näin, kiitos! Nyt tulee connection time out kun painelen noita linkkejä. Please tarvisin näitä mahd pian, eikö joku voisi sendiä? edit. tai pystyykö joku invitoimaan tonne demonoidiin, mistä nuo saisi torrenttina? edit2. nyt myöhemmin tuo lataus taas toimi ja sain tuolta saitilta biisit ulos. kaipaisin tosin myös death magneticin biisien 6-10 bassoraitoja (tuolla on vain 1-5, "part1") |
Tjero 07.09.2009 16:17:45 | |
---|
veri_heavy: Youtubesta löytyy kaikki. Hakusanaan biisin nimi ja vaikka guitar track Vielä kun toimisi koneessa äänet.. -.-' Täytyy näemmä ottaa joskus oikein asiakseen korjata ne toimimaan. O_o
[Fuck college, I wanna be a Panda.] |
John Titor 07.09.2009 18:08:12 | |
---|
Ellefson_88: Onko Jamesin laulua käsitelty jollai choruksella tms? Oon kuunnellu näitä aloittelevan mix engineerin korvalla ja feelistellyt Rasmussenin hyvää reverbiä Puppets-levyllä. Blackenedin komppi on myös aika jännää kamaa, jos jättää huomiotta larsin hurmion millä se niitä kannuja huseeraa... (Ja kyllä se kaikkien aikojen hevikomppikitaristikin kiilaa). Joku sekopää vois näiden raitojen perusteella jopa kyseenalaistaa Cliff Burtonin bassotaituruuden! Erityisesti just sen Blackenedin perusteella;) Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
aalataur 07.09.2009 19:55:27 (muokattu 07.09.2009 19:55:40) | |
---|
hemuu: edit2. nyt myöhemmin tuo lataus taas toimi ja sain tuolta saitilta biisit ulos. kaipaisin tosin myös death magneticin biisien 6-10 bassoraitoja (tuolla on vain 1-5, "part1") DM:n raidat olivat jostain syystä puuttelliset, eli kaikkia raitoja ei tuolla ollut. Enpä tiedä mistä löytyisivät, YouTubesta Warner Bros aika tehokkaasti sensuroi kaikki Metallicaan liittyvät tekijänoikeuksia rikkovat videot. |
Veska 19.01.2010 20:12:28 | |
---|
Saakohan näitä enään mistään? Tuo aloitusviestin linkki ei enää toimi.. |
aalataur 19.01.2010 23:51:00 (muokattu 20.01.2010 05:15:58) | |
---|
Mulla on kaikki koneella, mutta ei jaksa oikein uppailla niitä mihinkään kun kaikki noi ilmaiset file hosting -sydeemit tahtoo olla väliaikaisia ja linkki kuoleentuu melko pian :/ Välaikaisesti kumminkin löytyy tuolta pakattuna yhteen fileen: http://dl.dropbox.com/u/3086523/Master%20Tracks.rar Huom! Lähes gigan tiedosto, joten en todellakaan jätä sitä tonne Dropboxiin, annan olla vaan niin kauan kunnes tarviin tilan johonkin muuhun.. |
hemuu 20.01.2010 07:46:06 (muokattu 20.01.2010 07:46:31) | |
---|
Mulla myös koneella kaikki ja vai kysyä privaviestitse. Löytyy nopee netti ulospäin ni ei ikuisuutta mee, kuhan lataajalla on hiukka vauhtia myös. |
Boldari 21.01.2010 19:09:33 | |
---|
Jee. Danke. Toivottavasti näistä löytyy apua rumpujen tasojen asetteluun. I am the Holy Half-Dead, the lord of the Necroloids |