tuomittu 03.09.2009 16:57:36 (muokattu 03.09.2009 17:07:18) | |
---|
JohnJ: Tarkennetaan vielä, ne ottelun kaks ekaa erää simuloidaan joten lähtötilanne kolmanteen erään on aina erilainen. Sen lähtötilanteen näkee siinä ennen matsia. Aha, onko jollain muka lähtötilanne kolmanteen erään ollu joku muu kuin 2-0 pingviineille? Edit: Ei kyllä varmaankaan tule ostettua tätä. Onhan tässä muutamia ihan kivoja uudistuksia, kuten laitapeli, joka hieman yllättäen olikin varsin toimiva homma ja sitten tuo hardcore-pelimuodon juttu, että syöttö lähtee justiinsa sinne mihin tattia osoittaa. Kyllähän tuo nyt paremmalta tuntuu kuin viime vuoden peli, mutta ei niin paljon paremmalta että viittis ainakaan täyttä hintaa maksaa. Ja tekoäly on kyllä edelleen ihan hanurista. Taidan katsastaa sen kilpailevan lätkän tänä vuonna. JESTAS SENTÄÄN MITKÄ PILLUT! |
-septimisti- 03.09.2009 21:49:27 | |
---|
Itse olen pelannut näitä EA:n NHL-pelejä vuodesta 1993 lähtien. Uusi peli tulee todennäköisesti haettua pois kaupasta aika vikkelään ilmistymisen jälkeen. Mutta täytyy sanoa, että kipeää se tekee maksaa taas se 69,90 tai edes 45 euroa ahvenanmaan / jerseyn ihmeestä. Tätä samaa peliä on nyt paranneltu taas useampi vuosi, eivätkä nuo ulkonäöllisesti käytännössä eroa toisistaan mitenkään. Samat selostajat, kuvakulmat, animaatiot ja yleinen ilme vuodesta toiseen. Tänä vuonna visuaalisesti suurin uudistus lienee vihdoinkin uudistuksiin saadut etäisesti järkevät kuvakulmat. Hip hip hurraa EA Sports! Mutta toisaalta jo demon perusteella peli tuntuu suhteellisesti ajateltuna varsin erilaiselta edellisen vuoden versioon verrattuna. Kiekko elää enemmän, keskialueella tapahtuu vihdoin ja syöttösysteemi on pistetty uusiksi. Pelaajat sijoittuvat ja puolustavat paremmin. Ylipäätään homma muistuttaa enemmän oikeaa jääkiekkoa kuin ennen, joka on aina hyvä asia. Ärsyttää kuitenkin puolivillaisesti tehdyt mainostetut uudistukset. Syöttely on, no on se parempaa, mutta joka tapauksessa kovan syötön "lataaminen" on varsin omituinen ratkaisu. Järkevämpää olisi että syöttönappia pohjassa pitämällä syötöstä tulisi tarkempi. Pelaaja ikäänkuin saisi aikaa katsoa mihin syöttönsä laittaa. Demoa pelatessa olen alkanut avaamaan peliä laitahyökkääjille rannelaukauksella syöttönapin sijaan. Vihellysten jälkeinen tökkiminen on aika koomisen näköistä. Puhumattakaan nykyisen pelin suurimmasta ongelmasta, luistelusta, joka muistuttaa enemmän jonkinlaista kuukävelyä kuin JÄÄLLÄ kovaa vauhtia LUISTIMILLA kiitävien satakiloisten äijien liikehdintää. Muutenkin koko homma haisee vähän ummehtuneelta kiitos samana pysyneen graafisen ilmeen. Miksi ihmeessä kaikki peliä ennen tulevat animaatiot ja muut ovat joka kerta tismalleen samanlaisia. Kuka tahansa kyllästyy niihin. Antaisivat vaikka jollekin kesätyöntekijälle hommaksi edes pikkuisen vaihdella kamerakulmia tai jotain. Ei voi olla kovin vaikeaa. Tai vaikka pelaajalle itselleen mahdollisuuden ohjata oman kentälletulonsa kamerakulmineen, efekteineen ja musiikkeineen. Sarjassa on muutenkin yllättävän paljon vuodesta toiseen toistuvia pikkutyperyyksiä. Alivoimalla laitahyökkääjäksi merkitty pelaaja menee aloitukseen, alinkin puolustaja tottelee ketjunvaihtonappia sokeasti yllättävän kiekonmenetyksen jälkeen ja luistelee yksin läpi tulevaa hyökkääjää vastaan vaihtoon mennäkseen jne jne. Pieniä juttuja, mutta joka tapauksessa tässä kieltämättä hieman rahastettavana olemisen fiilistä on. Ja on ollut jo pitkään. Avattu huone kaikille tampereen m.nettiläisille. Liity ihmeessä Linkki. |
Akiman 03.09.2009 22:45:59 (muokattu 03.09.2009 22:46:57) | |
---|
NHL 10 julkaisuhan aikaistui hieman, uusi julkaisupäivä on torstai 17.09. GameStopilla on myös NHL 10 koskien vaihtokampanja, jonka mukaan tuomalla vaihtoon kaksi peliä ja ennakkovaraamalla NHL 10:n, saa pelin julkaisupäivänä hintaan 19,90€. Vaihtoon kelpaavat kaikki muut pelit, paitsi erillisellä poikkeuslistalla mainittavat tapaukset: http://gamestop.fi/pdf/Exclusion_FI.pdf (Vaihtopelien oltava toki samalta alustalta, jolle tulevan pelin haluaa) Jos koskee maksaa 69,90€ uudesta pelistä, kannattaa hyödyntää tätä! :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: PESTILENCE, TIAMAT, VANGUARD, CRIMFALL ja MISERY INDEX :: |
Isodee 04.09.2009 12:51:52 | |
---|
tuomittu: Aha, onko jollain muka lähtötilanne kolmanteen erään ollu joku muu kuin 2-0 pingviineille? Joo, kyllä mä monesti olen saanut erilaisen lähtötilanteen viimeiseen erään lähdettäessä. Se simuloi todellakin tuloksen joka kerta erilailla. Melkein aina pinkut lähtevät etumatkalta vikaan erään. |
Mikaelo 04.09.2009 14:12:06 | |
---|
Akiman: Jos koskee maksaa 69,90€ uudesta pelistä, kannattaa hyödyntää tätä! Itse ainakin pistän vaihtoon vanhan änärin, sekä yhden poikani peleistä ;) Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
Kulkunen 04.09.2009 20:12:00 | |
---|
Isodee: Joo, kyllä mä monesti olen saanut erilaisen lähtötilanteen viimeiseen erään lähdettäessä. Se simuloi todellakin tuloksen joka kerta erilailla. Melkein aina pinkut lähtevät etumatkalta vikaan erään. Aina kun siinä demossa pelaa ekan matsin demon käynnistämisen jälkeen, tilanne on oikean viimevuotisen finaalin mukainen, eli Penguins johtaa 2-0 ja olikos se nyt Malkin Penguinsin riveistä, joka loukkaantuu ja voi valita pelaako se vai ei (jos siis itse pelaa Pingviineillä). Siitä seuraaviin matseihin kone arpoo lähtotilanteet kolmanteen erään. The downward spiral never ends. |
Henkka370 05.09.2009 15:35:41 | |
---|
Kulkunen: olikos se nyt Malkin Penguinsin riveistä, joka loukkaantuu Ei, kyseessä on crosby. Alle 2vk!!! Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän! |
Qsysi 05.09.2009 15:56:16 | |
---|
Akiman: NHL 10 julkaisuhan aikaistui hieman, uusi julkaisupäivä on torstai 17.09. GameStopilla on myös NHL 10 koskien vaihtokampanja, jonka mukaan tuomalla vaihtoon kaksi peliä ja ennakkovaraamalla NHL 10:n, saa pelin julkaisupäivänä hintaan 19,90€. Vaihtoon kelpaavat kaikki muut pelit, paitsi erillisellä poikkeuslistalla mainittavat tapaukset: http://gamestop.fi/pdf/Exclusion_FI.pdf (Vaihtopelien oltava toki samalta alustalta, jolle tulevan pelin haluaa) Jos koskee maksaa 69,90€ uudesta pelistä, kannattaa hyödyntää tätä! Mitäs tuolla meinaa tuolla poikkeuslistassa tuo EA Sports 08 tai vanhemmat? Ettei voi palauttaa mitään esimerkiski NHL 08:a? I reject your reality and substitute my own! |
Qsysi: Mitäs tuolla meinaa tuolla poikkeuslistassa tuo EA Sports 08 tai vanhemmat? Ettei voi palauttaa mitään esimerkiski NHL 08:a? Siinähän se lukee het alussa mitä se meinaa: "SEURAAVAT PELIT EIVÄT KÄY VAIHTOTARJOUKSIIMME, MUTTA OSTAMME NE MIELELLÄMME ERIKSEEN" JESTAS SENTÄÄN MITKÄ PILLUT! |
Qsysi 06.09.2009 14:11:21 | |
---|
tuomittu: Siinähän se lukee het alussa mitä se meinaa: "SEURAAVAT PELIT EIVÄT KÄY VAIHTOTARJOUKSIIMME, MUTTA OSTAMME NE MIELELLÄMME ERIKSEEN" Niinniinnii mutta siis että sillä EA Sports-kohdalla tarkoitetaan siis kaikkia kyseisen puljun pelejä. I reject your reality and substitute my own! |
myrtonen 06.09.2009 16:14:27 | |
---|
Qsysi: Niinniinnii mutta siis että sillä EA Sports-kohdalla tarkoitetaan siis kaikkia kyseisen puljun pelejä. Kyllä, koska luonnollisesti kukaan ei halua maksaa käytetystä kaksi vuotta vanhasta pelistä isoja summia, jos siitä pelistä tulee uusi versio joka vuosi. Tilan säästämiseksi niitä pelejä ei ole erikseen lueteltu. En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
Henkka370 07.09.2009 21:15:10 (muokattu 07.09.2009 21:17:43) | |
---|
Nyt tuli kyllä täysin puskista Fleury otti 2min jäähyn pelin viivyttämisestä! Fleury veti semmosen pesissyöksyn viimisellä sekunnilla poispäin maalia. Ja nappasi kiekon kiinni melkeen pleksin kovalta. Siis syöksymällä! Loistavaa!!! E: Juuri tämmösen http://www.youtube.com/watch?v=-HkFfA1bGAc mutta vielä enemmän ulos maalilta ja sai kiekon itselleen Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän! |
Henkka370 13.09.2009 18:20:41 (muokattu 13.09.2009 18:21:14) | |
---|
Hyvinkään citymarketista on ainakin perjantaina pystynyt ostamaan jo peliä... E: Hah! "300 people playing online tonight....NHL 10 hasn't even shipped yet. This is great!" -änärin twitteristä http://twitter.com/nhl10Detroit sucks! Lyökää mua plussalla päähän! |
Y3J 14.09.2009 23:32:03 | |
---|
Ei varmaan tuolta Verkkokaupasta saa julkaisupäiväksi postilaatikkoon peliä? Hieman hirvittää maksaa tuo 69 euroa. Lisäksi ärsyttää se, että Gigantissa oli PS3-versio 39e mutta Xboxille sen 59 euroa. Mrr. Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. http://www.myspace.com/rumbleonthesea |
k1mm0 15.09.2009 23:55:18 | |
---|
Hyödynsin tuon Gamestopin vaihtotarjouksen. Kai sitä sen kahenkympin edestä tulee pelattua. Ainakin kännissä jäsen tuomittu:n kanssa. |
tuomittu 16.09.2009 03:32:34 | |
---|
k1mm0: Hyödynsin tuon Gamestopin vaihtotarjouksen. Kai sitä sen kahenkympin edestä tulee pelattua. Ainakin kännissä jäsen tuomittu:n kanssa. Saitko muuten vaihdettua vanhan änärin pois? Miun änärissä kun ainakin lukee siellä takana notta "Bundle copy, not for resale". Täytyy kuitenkin yrittää vaihtaa se joskus, täytyy vain toivoa kohdalle ei-tarkkasilmäistä myyjänketaletta. JESTAS SENTÄÄN MITKÄ PILLUT! |
k1mm0 16.09.2009 08:00:39 | |
---|
tuomittu: Saitko muuten vaihdettua vanhan änärin pois? Miun änärissä kun ainakin lukee siellä takana notta "Bundle copy, not for resale". Täytyy kuitenkin yrittää vaihtaa se joskus, täytyy vain toivoa kohdalle ei-tarkkasilmäistä myyjänketaletta. Jaa, en minä niin tarkkaan ole sitä koteloa syynännyt. Ei se myyjäkään sitä vissiin sitten onneksi huomannut tai sitten sitä ei vain kiinnostanut. Eli vaihtoon kelpas. |
myrtonen 17.09.2009 10:50:25 | |
---|
Parempi saada patrick kanen luistimet plus muut sälät kun kerran pelin ennakkotilasin! Kohta hakemaan ja testaamaan. Vaihdossa meni mm. BF:Bad Company, joten käyttökelpoista peliä änäristä odotan. En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti. |
Mikaelo 17.09.2009 11:20:07 | |
---|
k1mm0: Jaa, en minä niin tarkkaan ole sitä koteloa syynännyt. Ei se myyjäkään sitä vissiin sitten onneksi huomannut tai sitten sitä ei vain kiinnostanut. Eli vaihtoon kelpas. Kyllä mullakin ottivat gamestopissa vanhan änärin vaihdossa. Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
tuomittu 17.09.2009 15:54:03 | |
---|
Mikaelo: Kyllä mullakin ottivat gamestopissa vanhan änärin vaihdossa. Juu, homman nimi olikin se, että kun mie ja k1mm0 ostettiin molemmat silloin apäöut vuosi sitten se Xbox360+NHL09 -bundle. Siinä mukana tulleessa änärissä lukee takakannessa tuo "bundle copy, not for resale". Melko pienellähän se siellä takana lukee, että aika helposti menee ohi silmien. Ja saattaahan olla, että ei ne GameStopin myyjätkään tiedä tuollaisen olemassaolosta mitään. Tai sitten niitä ei vaan kiinnosta. JESTAS SENTÄÄN MITKÄ PILLUT! |