Aihe: Rastapäät
1 2 3 4 514 15 16 17 1823 24 25 26 27
Da Make
30.08.2009 19:24:49 (muokattu 03.09.2009 11:09:57)
Ite oon vain kerran saanut vahvaa päähäni. Se oli jotenkin hiostavaa tai ahdistavaa, mutta tuoksui ihan hassulta. Pesen loksit erikseen pyörittelemällä ne koko matkalta lämpimän veden ja mäntysuovan avustamana. Huuhtelen kylmällä/viileällä vedellä kun ne tiivistyvät erityisen paljon tällä tavoin. Kuivaan loksit yksittäin pyyhkeellä puristelemalla, ja pidän niitä turbaanissa vajaan tunnin jos olen kotona, tällöin ne hieman pehmenevät ja tiivistyvät silkkisiksi. Samalla voi dadaa ja kuunella musaa.
Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !"
Super-Jari
02.09.2009 15:43:48
Mua nyt vähän mietityttää että miten mulla toimis takkutukka kun hikoilen pään märäksi töissä päivittäin. Jos peseminen ei joka päivä ole hyvä juttu niin miltä mahdan haista parin viikon päästä?
BassLass
02.09.2009 15:58:48
Vasara: Mua nyt vähän mietityttää että miten mulla toimis takkutukka kun hikoilen pään märäksi töissä päivittäin. Jos peseminen ei joka päivä ole hyvä juttu niin miltä mahdan haista parin viikon päästä?

Itekki hikoilen kuin pieni sika joka päivä. Pesen noin kerran viikkoon eikä nää kyllä haise, muutaku ruoholle...syytä ei kerrota. Yksilöllistähän toiki on varmaan, itellä näin.
vantage
02.09.2009 16:12:06
BassLass: Itekki hikoilen kuin pieni sika joka päivä. Pesen noin kerran viikkoon eikä nää kyllä haise.

Wetdogin tuoksu tulee lähinnä kaikesta pölystä mikä kerääntyy vuosien varrella. Nukkaa on revittävissä latvoista ja jos häiritsee suihkun jälkeen niin knotty boy (ruotsissa käsittääkseni lähin) myy varsinkin vanhemmille dreadlockseille suunnattuja suihkeita. Mulla toimii tosi hyvin ja lähtenyt tuoksut niitten öljyjen avulla.
Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia?
mungiisi
02.09.2009 16:20:34
Mietin itse myös tuota hikoilua ennen rastojen ottamista (itse hikoilen mahdottoman paljon), mutta ei se lopulta ole osoittautunut ongelmaksi. Eipä se päänahkakaan niin kovin pahalta tuoksahda vaikka se olisi viikon pesemättä.
Super-Jari
02.09.2009 16:29:23
Voiko pötkyjä pestä kunnolla jotenkin? Siis ihan että sisältä asti basaka irtoaa?
vantage
02.09.2009 16:34:21
Vasara: Voiko pötkyjä pestä kunnolla jotenkin? Siis ihan että sisältä asti basaka irtoaa?

No, nyt kun pääsin hehkuttamaan tota knottyboytä niin jos haluu panostaa vähän enemmä ku hyvän tuoksuiseen tiskiaineeseen, niin tämä tehoaa ihan 50/50 blandilla veden kanssa täydellisesti.

http://www.knottyboy.com/shop/dreadlock_shampoos/

Kun pistin tota joskus päänahkaan ekan kerran niin se oikeesti poltti kaiken rasvan pois ja kylmäs niin helvetisti. Ihan kun icepowerit... Mut siihen tottu ja ihankun olisi hiuksetkin kasvanu nopeemmi :)
BassLass
02.09.2009 16:52:41
vantage: No, nyt kun pääsin hehkuttamaan tota knottyboytä niin jos haluu panostaa vähän enemmä ku hyvän tuoksuiseen tiskiaineeseen, niin tämä tehoaa ihan 50/50 blandilla veden kanssa täydellisesti.

http://www.knottyboy.com/shop/dreadlock_shampoos/

Kun pistin tota joskus päänahkaan ekan kerran niin se oikeesti poltti kaiken rasvan pois ja kylmäs niin helvetisti. Ihan kun icepowerit... Mut siihen tottu ja ihankun olisi hiuksetkin kasvanu nopeemmi :)

Mahdat olla joku myyntimies? ;)
vantage
02.09.2009 16:57:45
BassLass: Mahdat olla joku myyntimies? ;)

Joo, kuullostaa siltä että "tämä on elämäs tilaisuus!"
Mut kategorisoisin itseni tyytyväisiin käyttäjiin :D Kyllähän mäntysuopaki toisaalta tuhoaa myös tuholaiset puutarhassaki...
Super-Jari
02.09.2009 17:00:35
vantage: Joo, kuullostaa siltä että "tämä on elämäs tilaisuus!"
Mut kategorisoisin itseni tyytyväisiin käyttäjiin :D Kyllähän mäntysuopaki toisaalta tuhoaa myös tuholaiset puutarhassaki...

En kyllä haluais että mun hiuksia voisi verrata puutarhaan :D
vantage
02.09.2009 17:13:54
Vasara: En kyllä haluais että mun hiuksia voisi verrata puutarhaan :D

Kyllä puutarhoissa on kaikenlaisia hirvikärpäsii. Ja liaaninlailla vapaina oleviin hiuksiin saattaa pari vierailijaa näinä syksyisinä öinä tullakki. Jopa tahtomattaan... Janeki tykkää enemmän niistä roikkua ku on puhtaat ja caribian meren tuoksuiset. Harmi kun toisaalta suovalla on hieman epämiellyttävä tuoksu mun mielestä...
pehko
03.09.2009 11:24:52

jos veikkaa, ettei kestä pientä kutinaa tai sitä että päähaisee juustolle tai vastaavalle välillä niin kannattaa unohtaa koko juttu. Kyllähän siitä varmaan noilla ylhäällä mainituilla hifistelyillä pääsee eroon mutta....kuten sen on joku maininnutkin tuolla aikasemmin, ei ole tämä tukka hifistelyä varten. no, ei se noilla sanoilla mennyt, mutta rivien välistä.

ite ainakin pidän juuri siitä, ettei tälle tarvi tehdä mitään. pesu kerran viikossa. mitä nyt vähän välillä kutiaa päänahka, mutta ihan sama, niin kauan kun ei siellä elä mitään. sitäpaitsi, siihen kutinaankin tottuu, samoin hajuun ja kaikkeen muuhun. kyllä sitä itekkin alkuun oli että hyi vittu kun pesi jollain mäntysuovalla. nykyään sitä ei edes haista.
"Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen
BassLass
03.09.2009 21:52:18 (muokattu 03.09.2009 21:52:34)
Mitesköhän kun meikällä tuntuu nuo alimmat hiukset purkautuvan pään reunoilta. Jätänkö lojumaan vaan vai mitä? Yritin niitä pyöritellä kiinni pötkylöihin mutta ei ne pysy lainkaan. Ponnarisettejä en ala väsää.

Ajattelin kyllä justiinsa, että voishan nuo leikata poiskin, paremmaksi varmaan menis. Hmm. Vinkkejä?
Da Make
04.09.2009 11:06:26
BassLass: Mitesköhän kun meikällä tuntuu nuo alimmat hiukset purkautuvan pään reunoilta. Jätänkö lojumaan vaan vai mitä? Yritin niitä pyöritellä kiinni pötkylöihin mutta ei ne pysy lainkaan. Ponnarisettejä en ala väsää.

Ajattelin kyllä justiinsa, että voishan nuo leikata poiskin, paremmaksi varmaan menis. Hmm. Vinkkejä?

Välivaihe on just siisti takatukka + loksit !
Anna kasvaa vaan ja pistä joku takuttamaan/tupeeraamaan/huovuttamaan ne kunhan pituutta alkaa riittää. Niitä irtohiuksia voi kans "ommella" loksien sisään ihan tavallisella (isolla/keskikokoisella) silmäneulalla, mutta juurikin niskan alueella kannataa suosiolla kasvattaa vaan ja vääntää takkuun.
Katso omat plussasi täältä! "Vedetään sisään tai ulos muttei REAMPATA !"
BassLass
05.09.2009 22:50:31
Vasara: Alkaa olla myöhäistä katua. Puoli päätä on jo takussa.

Laitahhan photoja sitten tulemaan.
Super-Jari
07.09.2009 20:40:36
Nyt on omakuvana pötkylää. Tykkäilen kyllä.
mungiisi
07.09.2009 22:11:41
Vasara: Nyt on omakuvana pötkylää. Tykkäilen kyllä.

Komiat on, mitä sun latvoille on tehty? Omassa kuvassa näkyy miten mulla nuo on. Onko sulla takutettu sinne sisään nuo latvat vai mitä hä?
Milkop
08.09.2009 00:21:45

Hienot on pötkylät. Nyt sitten vain odottelemaan "passaa hatsii" -heittoja :)
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
BassLass
08.09.2009 08:34:48
Vasara: Nyt on omakuvana pötkylää. Tykkäilen kyllä.

Ja miten helvetissä sait noin siisteiksi noi? Meikällä nää pörröttää miten sattuu...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)