Viime viikolla ostin aloitusviestin mukaiset kamat. Torilta löytyi ja vielä samalta paikkakunnalta, niin pakkohan ne oli pois hakea. Muutaman kerran soiteltu, ja kyllä sillä noi hevisetit vetelee, gainia piisaa, ehkä jopa liikaakin mun makuun. Rokkiakin pystyy soittamaan, mutta melkeimpä vaatii pedaalin clean kanavan eteen. |
cross 05.09.2009 18:30:05 | |
---|
Leppala: Viime viikolla ostin aloitusviestin mukaiset kamat. Torilta löytyi ja vielä samalta paikkakunnalta, niin pakkohan ne oli pois hakea. Muutaman kerran soiteltu, ja kyllä sillä noi hevisetit vetelee, gainia piisaa, ehkä jopa liikaakin mun makuun. Rokkiakin pystyy soittamaan, mutta melkeimpä vaatii pedaalin clean kanavan eteen. Jaa sä ne veit! No prkl, ei siinä sitte.. =) "AMON" belongs to "THEM" |
Migo 05.09.2009 18:59:48 | |
---|
cross: Jaa sä ne veit! No prkl, ei siinä sitte.. =) Heh, tsortsi kun en tainnut sulle koskaan vastata. Onkos Diini vielä myymättä? Case hieno vaniljam tuoksuinem |
cross 05.09.2009 20:26:12 | |
---|
Migo: Heh, tsortsi kun en tainnut sulle koskaan vastata. Onkos Diini vielä myymättä? Joo ei haittaa, huomasin että ilmoitus katosi niin sinne meni Randallit =) Onhan se myymättä ja vahvari pitäs sillä justiinsa rahoittaa. "AMON" belongs to "THEM" |
Leppala 06.09.2009 11:56:58 | |
---|
cross: Jaa sä ne veit! No prkl, ei siinä sitte.. =) Tämäkin todennäköisesti lähtee kiertoon, vähän monipuolisempi värkki hakusessa, joka löytyy kappas kummaa torilta. Pelkkää metallia soittava on varmasti tyytyväinen tähän, mutta itse soittelen 2 eri bändissä, joista toinen ei soita metallia. Tämä Mnetin tori pitäis kieltää lailla :) |