Tombo 01.03.2004 15:40:23 | |
---|
...on laite, jolla minua lyötiin äsken. Alko kiinnostaa DW:n 6000 -sarjan 'kukkakeppitelineet" ja ennenkuin otin yhteyttä Suomen maahantuojaan, kattelin netistä jenkkifirmojen hintoja. Täälläkin mainitusta MidWestPercussionista löytyikin peltiteline à 49.95. Aattelin, että kyllä ne varmaan ProCenterissä sen 80-90 euroa maksaa. No sieltäpä tulikin kappalehinta 145 euroa! Rahtien(n.70 dollaria) kanssa(ilman tulleja) kolme telinettä ämeriikästä tulis maksamaan n. 220 dollaria=180 euroa. Täällä pulittaisin samasta köntsästä 435 euroa. Nyt viimeistään alan harkitsemaan josko tuolta alkais tilailemaan... tommi |
Olen jo kauan sitten todennut, että missään ei saa maksaa suorasta metalliputkesta samanlaista hintaa kuin rumpuständissä, etenkin jos siinä ständissä lukee DW... :-) Onkohan noita DW:n vermeksia (muuta kuin bassarinpedaaleja) oikein kellään, jenkeissä tuntuvat olevan yleisiä rocksoittajilla, mutta täällä (ilmeisesti juuri hintojen takia) eivät. DW:hän tunnisti ainakin jossakin vaiheessa helposti pyöreistä virityspesistä. But I know y'all want that 808, can you feel that b-a-s-s? |
J.Newkid 01.03.2004 19:20:36 | |
---|
DW:t on ihan nättejä pelejä, mutta en mie niitten Hardwaresta perusta ____Dave Lombardo___
Kovin |
Mikko A 01.03.2004 20:49:45 | |
---|
Onkohan noita DW:n vermeksia (muuta kuin bassarinpedaaleja) oikein kellään Joo, on. Mulla on haitsun yläpellin pidike. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
MoonDog 01.03.2004 21:46:35 | |
---|
Joo, on. Mulla on haitsun yläpellin pidike. No siinähän sitä onkin jo rautaa kerrakseen. :) Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Paas 01.03.2004 22:06:17 | |
---|
Onkohan noita DW:n vermeksia (muuta kuin bassarinpedaaleja) oikein kellään Eivät taida kovinkaan yleisiä olla(juuri hintansa takia, laadukkaita ovat varmasti). Taitaa yleisin hardware tulla tuolta aasialaisilta valmistajilta. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Magetsu 02.03.2004 11:29:08 | |
---|
No joo...Miksi ostaa dw:tä kun saa halvemmalla yhtä "hyvää" (jos ei parempaakin)? esim. jammun sekä sonorin valmistamat tellingit... *heitinpä vain...* :) "Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru" |
Tombo 02.03.2004 12:24:37 | |
---|
Tarkoitus ei sinänsä ollu aloittaa keskustelua dw:n telineiden tasosta, vaan pohdin ja ihmettelin tuota, että missä välissä se raudan hinta yli kolminkertaistuu kun se Suomeen tulee... Totta on se, että niiden raudat on ylihintaisia. Mutta myös se, että mun (rajallisten) kokemuksien perusteella niiden raskaammat telineet ovat aivan unelmahelppoja säätää ja tukevia. Ja nyt kun haluan taakkaani vähentää(kaikilla meistä ei oo roudareita :), ajattelin tuollaisia flatbase-telineitä. Jamalla ja sonorilla ei ole vastaavia. tommi |
WyW 02.03.2004 12:37:57 | |
---|
Mul o itsellä yks taman clamb + siinä puomi -ständi & yks lattialla oleva puomiständi. Ajattelin mokomia ostaa lisää, sillä siinä yhdessä Yamahassa minkä ostin, oli ainut hyvä ominaisuus se, että puomin sai varren sisään roudauksen ajaks. Kauhee rimpula. Miksi soitinliikkeet ei ainakaan Tampereella näytä pitävän hyllyissään semmosia ständejä, et tulee oikkee miehekäs olo ku tarraa kiinni. Makso mitä makso. Pööp. |
Magetsu 02.03.2004 18:10:27 | |
---|
mjoo...Onhan tuota itsekkin tullu ihmetelleeksi, että mikä siinä on kun suomessa on kaikki niin kallista. Olisiko yksi syy siinä että täällä on niin korkea veroprosentti? Itsekkin ostan lähes kaikki musiikkitarvikkeeni suomen ulkopuolelta, (tämähän ei kyllä edistä asiaa yhtään, mutta minkäs teet?) ero on jo huomattava kun tallustelet täältä 200m länteen päin... Toisena, suomessa on vieläpä heikot valikoimat esim.juuri dw:n rumputarvikkeet ym... Mutta mitäpä sitä tässä itkemään... :) aa...joo, ei kait ne dw:n telineet yhtään huonoja ole, mutta niitä ei saa pallonivelellä säädettäviä, eikä tietääkseni alumiinisina... ;) "Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru" |
**Bexar** 03.03.2004 09:49:13 | |
---|
Nyt viimeistään alan harkitsemaan josko tuolta alkais tilailemaan... Tilasin itse MideWestPercusionista n400e kamaa ja toimitus ajaksi luvattiin n10 viikkoa. Kesti lähes vuoden ja kusettivat ajankohdan jolloin kamat olivat lähteneet. Todellisuudessa olivat lähettäneet 4 kuukautta myöhemmin. Myönsivät sen kuitenkin. Joo.. on se rumpali. |
WyW 03.03.2004 10:53:56 | |
---|
Katselin tuossa uusia Stage Customeita (Yamaha) ja sain tarjouksen 5pc -setistä (10", 12", 14", 20" + 14") iha 900e:hen. Suomesta. T-kaupas vastaava kasa maksaa 845e. En kyllä ihan takuuasioiden ja muiden takia "säästä" tuossa 55e:tä. Kiinnostasko jotain Pearlin Exportit? Pööp. |