MaQ 05.09.2009 11:27:57 (muokattu 05.09.2009 11:32:29) | |
---|
blues guitar: SikaSilu: Skaban paras veto mun mielestä tälläkertaa. Tyylikästä ja hyvällä soundilla Komppaan tätä. Silun kehitys on kyllä ottamassa huiman harppauksen. Tällaisen takia näitä vetoja on kiva seurata pitkässä jaksossa :) Pallinaaman minä olen käsittänyt niin että sällit sijoilla 1-3. Tuohon kastiin tulee aika joukko jos kaikki skabat laskee. Sitten on näitä muutamia, "edesmennyt MaddMatt" mukaanlukien jotka yleensä ovat siellä pallilla kisassa kuin kisassa jos osallistuvat |
MadMatt 05.09.2009 13:35:17 (muokattu 05.09.2009 13:36:19) | |
---|
Ei tästä mun lopettamispäätöksestä ihan näin isoa haloota olisi tarvinnut tehdä. Kolmen vuoden ajan on lähes viikottain jotain skabaa väännetty. Nyt alkoi tämä viikottainen rutiini ahistamaan tai itseasiassa se on ahdistanut jo pitemmän aikaa. Jotain muuta välillä... Kahtotaan jos sitä vaikka ens vuonna taas uudelleen innostuisi |
Illu 05.09.2009 13:36:00 | |
---|
pallinaama: Henkilö joka sijoittuu toistuvasti muusikoiden.netin rootsskabassa sijoille 1., 2. tai 3.. Ts. henkilöstä joka saavuttaa useita palkintopallisijoja skabassa voidaan käyttää pallinaama nimitystä. Illu, termin lanseeraaja. Siinä missä minä apua tarvin, on ihmisapu turhaa. |
blaekie 05.09.2009 13:47:06 (muokattu 05.09.2009 13:47:45) | |
---|
MadMatt: Ei tästä mun lopettamispäätöksestä ihan näin isoa haloota olisi tarvinnut tehdä. Kolmen vuoden ajan on lähes viikottain jotain skabaa väännetty. Nyt alkoi tämä viikottainen rutiini ahistamaan tai itseasiassa se on ahdistanut jo pitemmän aikaa. Jotain muuta välillä... Kahtotaan jos sitä vaikka ens vuonna taas uudelleen innostuisi Joo no toihan on ihan järkeenkäypä syy, eli ei mitään sen vakavempaa. (vaikka mitäs ne syyt oikeastaan kenellekään kuuluvat, kukin tyylillään). Taidat olla sellainen on ja off ihminen, eli vaihtoehtoina joko/tai. Mikä ihan ok. Itse ainakin jätän vain osallistumatta, jos ei maita joku tietty skaba. Voihan se olla että näillä kisoilla on tietty "addiktoiva" vaikutus. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
MadMatt 05.09.2009 13:47:36 | |
---|
Illu: pallinaama: Henkilö joka sijoittuu toistuvasti muusikoiden.netin rootsskabassa sijoille 1., 2. tai 3.. Ts. henkilöstä joka saavuttaa useita palkintopallisijoja skabassa voidaan käyttää pallinaama nimitystä. Illu, termin lanseeraaja. Tää lienee kopsattu suoraan Wikipediasta :) |
Illu 05.09.2009 13:48:18 | |
---|
MadMatt: Ei tästä mun lopettamispäätöksestä ihan näin isoa haloota olisi tarvinnut tehdä. Kolmen vuoden ajan on lähes viikottain jotain skabaa väännetty. Nyt alkoi tämä viikottainen rutiini ahistamaan tai itseasiassa se on ahdistanut jo pitemmän aikaa. Jotain muuta välillä... Kahtotaan jos sitä vaikka ens vuonna taas uudelleen innostuisi Harmi sinänsä sillä noi sun vedot on aina olleet hienoa kuunneltavaa. Siinä missä minä apua tarvin, on ihmisapu turhaa. |
MadMatt: Ei tästä mun lopettamispäätöksestä ihan näin isoa haloota olisi tarvinnut tehdä. Kolmen vuoden ajan on lähes viikottain jotain skabaa väännetty. Nyt alkoi tämä viikottainen rutiini ahistamaan tai itseasiassa se on ahdistanut jo pitemmän aikaa. Jotain muuta välillä... Kahtotaan jos sitä vaikka ens vuonna taas uudelleen innostuisi Itse asiassa mulla oli alkuviikosta aika samantapainen tunnelma, mutta loppuviikosta jo jaksoi taas vääntää. Tauko paikalla vois olla välillä ihan hyväkin, ei siinä mittää. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
Illu 05.09.2009 13:49:14 | |
---|
MadMatt: Tää lienee kopsattu suoraan Wikipediasta :) Heh, juu copypastella... Siinä missä minä apua tarvin, on ihmisapu turhaa. |
MaQ 05.09.2009 15:48:51 | |
---|
MadMatt: Ei tästä mun lopettamispäätöksestä ihan näin isoa haloota olisi tarvinnut tehdä. Kolmen vuoden ajan on lähes viikottain jotain skabaa väännetty. Nyt alkoi tämä viikottainen rutiini ahistamaan tai itseasiassa se on ahdistanut jo pitemmän aikaa. Jotain muuta välillä... Kahtotaan jos sitä vaikka ens vuonna taas uudelleen innostuisi Eka viesti jätti vaan niin paljon kysymyksiä ilmaan miksi noin. Sanoit aika tylysti että nyt loppu ilman mitään perusteluja :) Tuon kun lukee niin ymmärtää hyvin sun kantas. Jotain muuta ja jos into palaa niin pistät sitten taas soitollas meille hymyn naamalle. |
stratomaster 05.09.2009 16:21:59 | |
---|
MadMatt: Ei tästä mun lopettamispäätöksestä ihan näin isoa haloota olisi tarvinnut tehdä. Kolmen vuoden ajan on lähes viikottain jotain skabaa väännetty. Nyt alkoi tämä viikottainen rutiini ahistamaan tai itseasiassa se on ahdistanut jo pitemmän aikaa. Jotain muuta välillä... Kahtotaan jos sitä vaikka ens vuonna taas uudelleen innostuisi Tuleehan sitä itse kullekin välillä sellainen fiilis, ettei jaksa/viitsi osallistua. Näissä skaboissa ei ole onneksi kenellekään mitään selitystä velkaa, osallistui tai ei. Mullakin on tässä sellainen luova tauko menossa osittain työkiireiden ja bändihommien takia (no nyt mä kuitenkin selittelen). Mutta mahtavaa hommaahan tää on ollut, ja se täytyy vielä sanoa, että sä oot Masa hienoimpia kitaristeja mitä oon kuullut. |
MaQ 05.09.2009 16:40:06 (muokattu 05.09.2009 16:51:46) | |
---|
|
Illu 05.09.2009 17:22:26 (muokattu 05.09.2009 17:23:04) | |
---|
Ei sittenkään mitään. Siinä missä minä apua tarvin, on ihmisapu turhaa. |
BigPapa 05.09.2009 18:50:01 | |
---|
No eihän nää nyt mitkään hautajaiset oo, vai onko, täh!!!!!!!!!!!!! Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
MaQ 05.09.2009 19:03:53 | |
---|
BigPapa: No eihän nää nyt mitkään hautajaiset oo, vai onko, täh!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti ei. On nimittäin tuo rootsmaha kasvamaan päin ja uuden puvun osto tulis eteen jos tässä kuoppaamaan pitää lähteä :) |
MadMatt 05.09.2009 19:09:55 | |
---|
MaQ: ..... "edesmennyt MaddMatt" mukaanlukien jotka yleensä ovat siellä pallilla kisassa kuin kisassa jos osallistuvat Tää vähän pysäytti kun sattuu olemaan vielä sivun alussa. Millään RIP osastolla ei tässä vielä tosiaankaan olla. |
Gary Enfield 06.09.2009 00:49:53 | |
---|
|
haukkis 06.09.2009 18:14:25 | |
---|
Voidaanko venyttää äänestysaikaa klo 22:en, jotta ehdin mukaan? Ain't nothing the blues can't cure... |
krk 06.09.2009 18:16:39 | |
---|
haukkis: Voidaanko venyttää äänestysaikaa klo 22:en, jotta ehdin mukaan? Klo 22 on vielä ok, mutta ei mielellään kovin paljon pidemmälle. |
haukkis 06.09.2009 20:38:08 | |
---|
Pääsin juuri koneen ääreen, joten valmista on n. 21:30 ;-) Ain't nothing the blues can't cure... |
krk 06.09.2009 20:58:20 | |
---|
Vielä puuttuu paljon ääniä, mutta äänestysaikaa on siis jatkettu klo 22 asti. |