Master of reality 01.03.2004 11:35:01 | |
---|
Joo tota kun olin jammailemassa musaryhmän kanssa viime perjantaina niin kusipäärumpali heitti kapulalla suoraan mun kitaraan ja siihen tuli noin puolen sentin lommo. Kitarana on peavey wolfgang. Se kapula osui kanteen jossa on aika paksu lakkakerros. Se ei mennyt puuhun asti mut se lakkapinta meni vituiks ja siinä on semmoinen valkoinen jälki. Voiko tämmöisen korjata? Ajattelin virdä sen johonkin kitarahuoltoon/vastaavaan. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
touhis 01.03.2004 11:56:17 | |
---|
Why bother? People tell me that walking blues ain't bad. |
P2 01.03.2004 11:57:01 | |
---|
Samaa mieltä. |
Joees 01.03.2004 12:01:34 | |
---|
Kieltämättä se tympii kun joku kolhii kitaraa. En minäkään kovin ilostuisi jos joku kolhisi mun Ruokangasta. Laskeepi jälleenmyyntiarvoakin monissa tapauksissa. Ja kieltämättä jos se on ainut lommo siinä niin se voipi näyttää aika hölmöltä. Eli hajota kitaraa lisää niin alkaa näyttää jo paremmalta? ;) Ei vaan... vitsi vitsi. Eipä kai tuollaista mitenkään erityisesti voi korjata, kenties joku tosi ammattilainen voisi kovasta hinnasta siihen jotain kehittää, mutta kyllä siihen melkein varmasti jonkinlainen jälki jää. Ota lakat kokonaan pois, maalaa ja lakkaa uudestaan? ;) No jos et nyt kuitenkaan. Groooove is in heart! |
Sintti 01.03.2004 12:44:22 | |
---|
mitä väliä sillä lommolla on? ainahan kitaraan tulee lommoja... eikä ne soittoa haittaa pätkääkään... Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... |
Imper 01.03.2004 13:27:46 | |
---|
Joo, samaa mieltä muiden kanssa lommoista: niitä tulee, ei kannata jännittää. Mutta jos sen nyt kuitenkin haluat jotenkin fiksata, niin mikäs se oli se juttu että pudottaa tipan kuumaa (??) vettä lommoon, niin sen pitäisi vähän turvota ja nousta sieltä? Oliko ihan huuhaata? Jostain vaan joku tollanen vinkki jäännyt päähän... Everyone is a per-son |
Juzzu 01.03.2004 13:38:14 | |
---|
Mutta jos sen nyt kuitenkin haluat jotenkin fiksata, niin mikäs se oli se juttu että pudottaa tipan kuumaa (??) vettä lommoon, niin sen pitäisi vähän turvota ja nousta sieltä? Oliko ihan huuhaata? Jostain vaan joku tollanen vinkki jäännyt päähän... No tuo kyllä toimii paremmin paljaalle puulle, mutta tuossahan oli lakka päällä. Eli siis puusta voi lommot nostaa kuumalla tai jopa kiehuvalla vedellä, mutta se edellyttää sitä ettei puun syyt ole menneet poikki, vaan ovat vain ikään kuin painuneet ja lytistyneet kasaan. Kuumalla vedellä saa myös puun "karvat" nousemaan pystyyn. Tälläinen käsittely kannattaa tehdä vaikkapa ennen viimoista hiontaa ennen lakkaamista mahdollisimman tasaisen pinnan saamiseksi. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Master of reality 01.03.2004 13:42:02 | |
---|
mitä väliä sillä lommolla on? ainahan kitaraan tulee lommoja... eikä ne soittoa haittaa pätkääkään... No vittu ku joku saatanan kusipää heittää kapulalla niin vähän kyl vituttaa saatana! Se kitara on vast kaks kuukautta vanha ja mä oon pitänyt sen priimakunnossa! Vittu! Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
madu 01.03.2004 13:44:04 (muokattu 01.03.2004 13:44:44) | |
---|
No vittu ku joku saatanan kusipää heittää kapulalla niin vähän kyl vituttaa saatana! Se kitara on vast kaks kuukautta vanha ja mä oon pitänyt sen priimakunnossa! Vittu! Ensimmäinen kolhu sattuu aina. Sitten niitä vaan tulee lisää ja lisää. Mutta rumpalikaverisi voisi korvata asian jotenkin jos tahallaan tuon teki. |
Master of reality 01.03.2004 13:47:37 | |
---|
Se ei ees pyytäny anteeks! sit se alkoi jotai selittää et "mä en maksa mitään" Just tommosii.. Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
Imper 01.03.2004 13:53:09 (muokattu 01.03.2004 13:54:34) | |
---|
Se ei ees pyytäny anteeks! sit se alkoi jotai selittää et "mä en maksa mitään" Just tommosii.. Pistä kiertämään, pari kunnon iskua vasaralla kaverin pelteihin ja "luulekko että maksan, häh?" :):) Siitä sitten kunnon ketjureaktio: kohta tullaan jo ohjuksilla kotitaloa päin. EDIT: Älä nyt mene suutuspäissäsi oikeasti mitään tollasta tekemään. Paitsi jos se oikeen mulkku on niin sittenhän voisit... Everyone is a per-son |
randy 01.03.2004 13:56:31 | |
---|
mitä väliä sillä lommolla on? ainahan kitaraan tulee lommoja... eikä ne soittoa haittaa pätkääkään... Niin justiin. Perhana, mulla katkes hius. Sori, mutta mun mielestä on pikkujuttu joku lommo. Lumiukolla on valkonen perse.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Master of reality 01.03.2004 13:56:39 | |
---|
Joo se rumpali on "rumpali" eli se ei soita mitään! se on vaan meidän valinnaismusaryhmässä! Sillä ei ole omii kamoja eikä mitään! Rock´n´Roll ain't noise pollution! |
randy 01.03.2004 14:00:23 | |
---|
No vittu ku joku saatanan kusipää heittää kapulalla niin vähän kyl vituttaa saatana! Se kitara on vast kaks kuukautta vanha ja mä oon pitänyt sen priimakunnossa! Vittu! Jos soitat sillä, se ei pysy priimakunnossa, usko pois. Hei, kolhuja tulee. Tuo nyt on pientä: oota vaan kun joku kaula katkee tai jotain "vakavempaa". Lumiukolla on valkonen perse.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Super-Jari 01.03.2004 14:03:02 | |
---|
Äh, miettikää asiaa siltä kannalta että mitä väliä jos autossa on lommo. Varmasti vituttaa vaikka se ei ajettavuuteen vaikuta. "tuu ite soittaan ne vitun nopeat basarit" -PasiFist |
Imper 01.03.2004 14:03:26 | |
---|
Jos soitat sillä, se ei pysy priimakunnossa, usko pois. Hei, kolhuja tulee. Tuo nyt on pientä: oota vaan kun joku kaula katkee tai jotain "vakavempaa". Niin, se on jo henkirikos jos kapulanheittäjältä katkee kaula!:/(/(/ Everyone is a per-son |
spacemonkeyevolution 01.03.2004 14:12:10 | |
---|
Vituttaahan se jos silmä on musta, vaikkei se näkökykyyn vaikutakkaan. Kyl pistää vihaks jos joku muu saa kolhittua kitaraa, ite jos on asialla ni sit ei oo niin vakavaa. Mieluummin kuitenkin yrittää pitää kolhiintumattomana. Korjailemaan en ole vielä jaksanut käydä ja tuskin käynkään, mutta kysäseppä joltain kitarasepältä ne voi jotain saada aikaseks. Let the Metal Flow |
kirves 01.03.2004 14:42:16 | |
---|
Skraidut ja lommot kuuluu kitaraan ja eihän tuommonen painauma ketään haittaa varsinkaan jos ei oo aikomusta myydä soitinta pois. |
Minkähänlainen olisi näiden "eihän ne lommot haittaa" -tyyppien suhtautuminen jos joku heittäisi yleisöstä halolla heidän kitaraansa.. hmm.. "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
P2 01.03.2004 15:39:12 | |
---|
Minkähänlainen olisi näiden "eihän ne lommot haittaa" -tyyppien suhtautuminen jos joku heittäisi yleisöstä halolla heidän kitaraansa.. hmm.. Vandalismi on vähän eri asia kuin se, että ite vähän kolhii sitä sillon tällön... |