Izer 03.09.2009 18:48:15 | |
---|
Hey hey, Black Stone Cherry tulossa Tavastialle lokakuun alussa, muita menossa tsekkaamaan? Innolla jo odottelen! Ridin' with the wind! |
migi666 03.09.2009 20:32:24 | |
---|
No voehan perkule! Kaipa tonne on pakko mennä, on sen verran loisto bändi kyseessä! :P Suoraan mennään ennen kuin käännytään vai miten se oli. |
-jonne- 04.09.2009 10:11:18 | |
---|
Izer: Hey hey, Black Stone Cherry tulossa Tavastialle lokakuun alussa, muita menossa tsekkaamaan? Innolla jo odottelen! uuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jumalauta :) :) nyt lähti mun päivä käyntiin! onks lipuista tietoa milloin tulee myyntiin? |
-jonne-: uuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jumalauta :) :) nyt lähti mun päivä käyntiin! onks lipuista tietoa milloin tulee myyntiin? Eilen. http://www.tiketti.fi/uutiset/3901 |
-jonne- 05.09.2009 18:27:00 | |
---|
Herra Rapu: Eilen. http://www.tiketti.fi/uutiset/3901 kiitoksia! oma aloitteisuuteni ei yltänyt lippuselailuun saakka :D ja nyt sitten lippu varattu ja huomenna kourassa! |
-jonne- 04.10.2009 11:07:09 (muokattu 04.10.2009 11:08:18) | |
---|
Fukkjeah! Olipa mahti keikka eilen! Tsiigasin keikan eturivistä vasemmalta suoraan kitaristi Ben Wellsin edessä ja kiitokseksi sain kengästä naamaan. (Wellsin kanssa päästiin yhteisymmärrykseen varmastikin siitä että tapaus oli silkka vahinko. Noh, korvaukseksi sainkin sitten plektran :) JEE! Itse keikasta sen verran, että mukavasti saatiin tupa täyteen samalla välttyen kuitenkin ahdistavalta tungokselta. Sali oli siis täynnä mutta jengillä oli tilaa liikkua ja täytellä stobeja. Ens alkuun bändi räväytti raskaisiin riffeihin ja jämäkkään mät-mät-mätkeeseen pohjautuvan "Lonely Train:in" ja yleisö lämpes pitkälle jo ekan biisin aikana. Matkalla kuultiin kaikki "hitit", pari tuntematonta kipaletta, päällimmäisenä tulee mieleen "Cowboys" ja lisäksi "Metal:30" nimellä kulkeva riffipläjäys ensi levyltä - voin muuten sanoa että oli nopeinta ja rankinta BSC:tä tähän mennessä. Odotellaan mitä suoltavat sitten ulos. Kaiken kaikkiaan oli v***** hyvä keikka, ja oli nastaa nähdä bändi, jonka kaikki jäsenet hymyilevät lavalla ollessaan ja heiluvat ympäri ämpäri kuin Saddam hirressä konsanaan. KIITOS! |