Aihe: Pitääkö pukeutua musiikkimaun mukaisesti?
1 2 3 4 512 13 14 15 16
varo
28.06.2009 14:58:38
Välillä kyllä kieltämättä ärsyttää tämä meininki näiden vaatteiden kanssa. Erityisesti yläasteiässä näitä "Troo-metallifaneja" löytyy, jotka ovat mielestänsä aitoja faneja koska pukeutuvat genren mukaisesti. Muut ovatkin sitten täysiä pellejä,homoja tai "posereita" joille ilkutaan ylimielisesti.

Mitä itse olen jotakin aikuisempia raskaamman musiikin soittajia tavannut, niin osa heistä pukeutuu ihan normaaleihin jack`n jonesin vaatteisiin ja osa taas näyttää metallipäiltä. Eli eipä kai sillä nyt niin väliä ole, mitä pukee. Mua ainakin ahdistas jos koko ajan miettis että onko nyt tarpeeksi genresidonnaiset vaatteet päällä.
Nu ska vi knulla varandra i analen!
JPQ
28.06.2009 15:07:56

Musiikkimasiina: Joo eräskin myyjä väitti, ettei koko kaupungista löydy, mutta siis Jyväskylän Beyondista löytyi. Hienot on.

Miehelle varsinkin ärsyttää pirusti että miesten vaatteiden vaihtoehdot aika suppeita yleensä. ps. mulla olisi tosi vaikeaa maunmukaan pukeutuminen en tiedä miten 70-80luvun (osin uudempaakin) synapoppia kuuntelevan hevistä ja klassisesta ja kansanmusiikista ja progesta välittävän pitäisi pukeutua.:)
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
rage_minister
05.07.2009 00:20:56 (muokattu 05.07.2009 00:21:28)

Itse käytän vaatteita joista pidän, ja musiikkimakuni on melko laaja. En esimerkiksi tiedä liittyykö perusvaatekertani (pillifarkut, musta samettitakki, bändipaita ja jonkin minulle vielä tuntemattoman arabimaan sotilaan koppalakki) kovin paljoa skahan.
L4t3
05.07.2009 00:27:37
Mä tykkään Brutal Truthista ja Chet Atkinsista ja pidän Bathory T-paitaa. Ja näytän kuulema indie-pojalta. Onkohan mussa nyt joku todella pahasti vialla?
Grunge is commercial garbage
Suoviitta
09.07.2009 21:53:36

Itse pukeudun aika sekavasti. Joskus päältäni löytyy keltainen hippipaita ja seitkytluvun vintagekengät, joskus taas jotkut randomit nahkakengät, mustat farkut ja joku susipaita. Kuuntelen myös sekavaa musiikkia - siis melkein mitä vain seitkytluvulta ja kaheksankytluvulta sekä mitä tahansa metallia.

Minusta musiikkimaun mukaisesti ei tarvitse pukeutua, mutten kyllä sitä voi mennä kieltämäänkään. Jokainen tehköön mielensä mukaan. Jos haluaa näyttää vaatetuksellaan, mitä kuuntelee, niin siitä vain, mutta jos ei tahdo niin ei siinäkään mitään. Minulle on käytännössä se ja sama, mitä toisilla on päällään, kunhan vaatteet ovat jotakuinkin puhtaita ja joko ehjiä tai sitten hajallaan siksi että se on tyylillisesti korrektia.

Vaikka kuinka sanottaisiin, että vaatteet tekevät miehen, en minä sitä allekirjoita tässä mielessä. Musiikkihypetyksiään ei ole mikään pakko osoittaa pukeutumisellaan, pääasiahan on että tykkää jostakin musiikista ja kuuntelee sitä, ei se, että omistaa puoli kaapillista bändipaitoja ja tietyntyyppisiä asusteita ja että laukun kylkeen on ommeltu puolikymmentä hihamerkkiä.
Syövät syövät syövät.
ooonnaa
25.07.2009 17:41:45
kaikil on ns. oma muoti. mun mielest on iha sama pukeutuuko musiikkimaun mukaisesti. jos pukeutuu nii antaa pukeutuu, oma on asiansa.
itestäni en ny tiiä pukeudunko... on nimittäin aik sekava muoti mulla =) joskus joo, joskus ei... riippuu vähä päiväst.
howlinwolf
12.08.2009 19:22:48
kyllähän mäki kuuntelen hippi musaa,mut mul on kumminki rässiliivi ja prätkärotsi
Elbura
18.08.2009 11:01:14 (muokattu 18.08.2009 11:02:02)
Päivä päivältä enemmän mua vituttaa se diibadaaba ja paskanjauhanta siitä ainasesta genrelajittelemattomuudesta ja just tästä että "mä pyrin pukeutumaan niinkun mä parhaaks nään enkä sido sitä mihinkään tiettyyn genreen.." Ok, näinhän se on, mut miettikää nyt te pahimmat ylläannetun esimerkin paasaajat oikeesti. Tottakai se menee sen musan mukaan jonkun verran, turha sitä on kierrellä. Ei se tee kenestäkään hienompaa tai parempaa.
Ja ihan turha lähtä johonkin "kuka tässä on kieltäny ettei menis sen musan mukaan?"
-Tiedätte kyllä mitä tekopyhyyden tyyppiä tarkotan.
Nimpuri
27.08.2009 16:06:27
Siitä, että sun kaveri käyttää pinkkejä vaatteita vai siitä, että sun ajatusmaailma on kovin mustavalkoinen?

Jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa. Jos pitäisit popista, niin alkaisitko kulkemaan joissain lasirintsikoissa ja verkkominimekossa?

Mä en välitä milleen toiset pukeutuu.
Jos vietät vaikka hemmetisti aikaa muusikoiden.net: issä, niin tuskin sä olisit siltikkään rölöttämässä frendies kanssa kadun kulmassa? Joten ihan sama, vaikka joku hemmetin stevari pukeutuisi vapaalla kuin 7 vuotias pikkutyttö.

Antaisit sen ystäväsi pukeutua juuri niinkuin haluaa. On todella säälittävää, jos pilkkaat frendiäs pelkän pukeutumisen takia!
disorder
03.09.2009 13:38:45
kyl mä ainaki itte pukeudun musiikkityylistä riippuen, et mustaa,niittejä,renksuhousuja,ketjuja yms täältäki löytyy. Se on kyllä liian huvittavaa ku joskus näkee jtn kunnon lissuja jokka mieltää ittensä (jopa tyyliltäki) hevariks vaikka lokinpaskat silmissä ja H&M'än vaatteet päällä kulkee. ja kuuntelee Children of bodomia ja slipKnottia : DDDDDD
Milkop
03.09.2009 15:38:44

disorder: Se on kyllä liian huvittavaa ku joskus näkee jtn kunnon lissuja jokka mieltää ittensä (jopa tyyliltäki) hevariks vaikka lokinpaskat silmissä ja H&M'än vaatteet päällä kulkee. ja kuuntelee Children of bodomia ja slipKnottia : DDDDDD

Joo, vähäx ne on niiq huvittavii xD
"People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin
Germaniac
04.09.2009 10:59:11

nuclear-g0d: Lähestyt väärällä tavalla. Oikeampi tapa olisi kertoa että juuri nuo henkilön kuvaamat asusteet ovat osa Cob-Slipknot-Rammstein-yms. hevikulttuuria.

Mutta hei! Jospa kyseinen kaveri onkin tällaisen "kulttuurin" edustaja, ja nyt kävi niin että ns. kalikka kalahti, tavalla tai toisella! Hohhoo!
Parasite
04.09.2009 11:03:01
Harmillisen harvoin nuo trollit pääsee edes lähelle Mikael Agricolan neroutta.
"Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö
Henko
12.10.2009 13:27:47

Se on kyllä yleensä vain positiivinen yllätys, kun joku näyttää muulta, kuin on. Hiljattain yksissä psykobillykinkereissä (muutenkin siinä skenessä on vähän turhan alleviivattu univormupukeutuminen) oli sellanen trio, ku Graveyard Johnnys. ku edellinen bändi lopetti, meni rumpuja virittelemään joku rastapää, shortsit puolessa perseessä, oikeestaan perseen alapuolella kokonaan, kalsarit näky. Mietin, että onkohan se roudari tai teknikko, mutta se olikin bändin rumpali. Ku keikka alko, tuli ihan vitun kovaa rockabillyä. Ei niistä muutenkaan ku yhellä ollu torttu. Mun mielestä hauskempi noin.
"Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista".
JPQ
12.10.2009 16:29:42

Henko: Se on kyllä yleensä vain positiivinen yllätys, kun joku näyttää muulta, kuin on. Hiljattain yksissä psykobillykinkereissä (muutenkin siinä skenessä on vähän turhan alleviivattu univormupukeutuminen) oli sellanen trio, ku Graveyard Johnnys. ku edellinen bändi lopetti, meni rumpuja virittelemään joku rastapää, shortsit puolessa perseessä, oikeestaan perseen alapuolella kokonaan, kalsarit näky. Mietin, että onkohan se roudari tai teknikko, mutta se olikin bändin rumpali. Ku keikka alko, tuli ihan vitun kovaa rockabillyä. Ei niistä muutenkaan ku yhellä ollu torttu. Mun mielestä hauskempi noin.

Minustakin jokaisen pitäs pukeutua niinkuin viihtyy eikä välittää kaavoista.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
KillingMachine
17.10.2009 20:08:15
Ite en oikein tiiä että miten pukeutuisin musamaun mukaisesti kun välillä koen itteni stoner rokkariksi , välillä hardcore punkkariksi, toisinaa taas grunge -diggariks jne... Mulle riittää iha se että pistää jonkun bändipaidan päälle en sen enempää yritä näyttää minkää musamaun edustajalta.
joeskeli
24.10.2009 17:58:58
Aina mustiin ja pelkkiä maihareita omistan. Tukka on ehkä niin perus-puoleen-selkään- hevipehko, kun olla vaan ja voi.

Klassinen funk on silti parasta musiikkia.
Acrochordus
27.10.2009 13:35:09
Niinhän se menee, että jokainen pukeutuu miten haluaa. Eikä siinä mitään väärää omasta mielestäni ole jos sen "oman genren" mukaan haluaa pukeutua tai jos ei..

Itsestäni varmasti huomaa, että raskasta musiikkia kuuntelen kun on maastohousut, pitkä nahkatakki, reiät naamassa, pentagrammia joka paikassa ja kyllähän noita bändipaitoja pari kappaletta on.. Iloinen yllätys onkin että yhtä paljon nautin klassista ja drum&bassia sun muuta..

Käyttäkää ihan niitä vaatteita mistä pidätte, niin ainakin itse teen.. Enkä minäkään mitään ihmeen genre etikettiä seuraa.. Näytän vain itseltäni.
Lord of the strings
30.10.2009 04:37:39
Jos pitäisi niin lopettaisin Princen kuuntelun.
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)