VR 28.08.2009 12:23:10 | |
---|
Paljon uusia tuttavuuksia tämän vuoden mestareiden liigassa. Tällä kertaa Kreikka, Turkki ja Hollanti edustaa vain yhdellä joukkueella, ja Itä-Euroopasta saatu paljon uusia tiimejä mukaan. Huomionarvoista myös että Venäjältä mukana kaksi joukkuetta. Everything is a OK! YNWA |
laite 28.08.2009 15:19:07 | |
---|
sikki-six: Manulla ja Arsenalilla kävi ainakin hirveä tuuri, noista lohkoista ei voi olla menemättä jatkoon. Poolilla aika hyvä tuuri myös, Milanilla taas aikas paha mäihä kun saavat nuo rahaukot Madridista vastaan. Wolfsburg FTW! Syökää te muut kantarelleja, minä paistan omassa pannussa itselleni nämä herkkusienet. |
Ziggy Bubba 28.08.2009 19:30:26 | |
---|
|
DJKaaos 28.08.2009 20:21:37 | |
---|
sikki-six: Abramovits haluaa pysäyttää Cityn tuhlailun ja itkee UEFA:lle. Abramoovitsi pelkää, että City kiilaa Chelskin ohi vielä joskus ja voittaa jopa Mestareiden liigan, siis sen kilpailun, jota Abrhamssoni ei tule koskaan voittamaan ja sekös vasta herraa vituttaakin. Minä olen minä. |
Simo78 30.08.2009 12:24:28 | |
---|
Kattelin sen supercupin finaalin ja ainakin sen perusteella pitää ihmetellä barcan zlatanin ostamista. Aika ponnetonta oli sen pelaaminen. |
Lord of the strings 01.09.2009 23:38:44 | |
---|
"Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
carlos 02.09.2009 18:29:13 | |
---|
Simo78: Kattelin sen supercupin finaalin ja ainakin sen perusteella pitää ihmetellä barcan zlatanin ostamista. Aika ponnetonta oli sen pelaaminen. Se onkin sitten aivan eri asia, kannattaako yhden ottelun perusteella sanoa mitään. Tottahan toki se vie varsinkin Zlatanin kaltaiselta pelaajalta aikaa tottua Barcan pelisysteemiin. Onhan äijä sen itsekin sanonut, ettei vielä ole täysin mukana tsydeemissä. Vertaa nyt vaikka Henryyn. Äijä oli kaks vuotta barcassa suht pimennossa, kunnes yhtäkkiä löytyi se oma paikka vasemmalla. Ei enää koko joukkue pelannut Henrya varten vaan nyt Henryn piti pelata niin kuin muu joukkue. Ja kappas, ihan hyvin näytti viime vuonna toimivan. by the grace of God |
DJKaaos 02.09.2009 18:42:25 | |
---|
carlos: Se onkin sitten aivan eri asia, kannattaako yhden ottelun perusteella sanoa mitään. Joo ei tosiaankaan kannata vedellä mitään johtopäätöksiä yhden pelin perusteella, etenkään jos se peli on Super Cuppi. Ootelkee rauhassa, kyllä se siitä, jos niikseen tulee. Minä olen minä. |
Juu ja muutenkin toi pre-season jäi Ibralta täysin vajaaksi eli ei ole läheskään huippukunnossa vielä. Kyllä Sportingia vastaan jo pari kertaa väläytteli todella kivasti, odotellaan rauhassa niin kyllä niitä maagisia hetkiä sieltä rupeaa tulemaan. |
Hargon 04.09.2009 08:55:05 | |
---|
Se olisi sitten huomenna perinteisen hankala Azerbaidzhan-peli. Forssell on sivussa, joten nyt olisi Kuqilla saumat runnoa pari maalia. Taitaapa kuitenkin olla tiedossa tuskainen 0-0 -vääntö. Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista. |
Rakkikoira 05.09.2009 19:15:35 (muokattu 05.09.2009 19:43:20) | |
---|
Hargon: Se olisi sitten huomenna perinteisen hankala Azerbaidzhan-peli. Forssell on sivussa, joten nyt olisi Kuqilla saumat runnoa pari maalia. Taitaapa kuitenkin olla tiedossa tuskainen 0-0 -vääntö. Ei taida tulla sitä yhtä pistettäkään.. 1-0 E: ilmeisesti lukevat tätä palstaa. 1-1 E2: Haha! 1-2! |
Stradlin 05.09.2009 20:04:23 | |
---|
Ehdin jo suunnitella kossupullon korkkaamista tappiosta aiheutuvan surun ja murheen lievittämiseksi, mutta onneksi Litti saapui paikalle ja pelasti päivän. Uhreilta ei tosin tänään vältytty, Tainio, Daja sekä Maestro itse saivat kaikki jonkinsortin kolhuja. Vähän munatonta peliä Suomelta tänään, Litmanen siihen taas tarvittiin johtamaan joukkoja ja muuttamaan pelin suunta. Ihan hyvä maku pelistä jäi kuitenkin, kerrankin näin päin. Jospa sitä vaikka kossupullon korkkaisi voiton kunniaksi. "He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder |
Hargon 06.09.2009 08:46:23 | |
---|
Tuskainen oli vääntö, niin kuin ennakoitiinkin, mutta tulihan se voitto! Oikein sydänalaa riepoi, kun se s..tanan Azeri tuli Litin jaloille. Missäs muuten nyt ovat taas ne tyypit, jotka edellisen MM-karsintaottelun jälkeen kovaan ääneen vaativat vanhoja patuja ulos maajoukkueesta? Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista. |
DJKaaos 06.09.2009 13:22:12 | |
---|
Hargon: Missäs muuten nyt ovat taas ne tyypit, jotka edellisen MM-karsintaottelun jälkeen kovaan ääneen vaativat vanhoja patuja ulos maajoukkueesta? Tässä on yksi ja olen yhä samaa mieltä, että jotain pitäisi tehdä. Jos eilistä peliä tarkastellaan hieman pintaa syvemmältä, meidän esitys oli todella surkeaa katsottavaa. Se oli siinä ja siinä, että olisimme menettäneet vähintään yhden pisteen isännille. Ei toki helppo peli ollutkaan odotettavissa, mutta eipä Suomen touhut kentälle kauheasti uskoa valaneet. En vaadi, että kaikki yli 30-vuotiaat ukot pitäisi heittää yli laidan, mutta muutamien pelaajien aika maajoukkueessa alkaa olemaan ohi. Tilanne on kuitenkin vaikea. Painetta uudistumiseen on ja monet ovat huutaneet, että U21-ryhmästä jannuja A-maajoukkueeseen välittömästi. Kylmä fakta on kuitenkin se, että tästä menneestä U21-joukkueesta kovinkaan monen pelaajan taso ei riitä nykyisellään A-maajoukkueeseen. Ja vaikuttaa myös vähän siltä, että nämä muutamat "huippuyksilöt" otetaan A-maajoukkueen matkaan vähän niinkun muodon vuoksi penkille istumaan. Ja sanonpa senkin, että kyllä nämä nuoret varmasti pelaisivat jos heidän tasonsa riittäisi. Baxterilla on omat syyt sille, miksi hän raahaa mukanaan museota. Nämä karsinnat ilmeisesti mennään vielä vanhalla kaartilla, mutta sitten alkaa tulemaan väkisin ne ajat, jolloin nuoria pitäisi alkaa ajamaan sisään. A-maajoukkueen penkillä ei kehity, siellä lähinnä "haistellaan" ilmapiiriä, joka ei oikeasti johda mihinkään. A-maajoukkueen tulevaisuus on yhtä harmaa ja masentava kuin se on tähänkin asti ollut. Minä olen minä. |
bedlam 06.09.2009 21:50:48 (muokattu 06.09.2009 21:51:58) | |
---|
Oli kyllä kunnon röytövoitto. Mutta en kyllä 1-0 -osuman jälkeen ois koskaan uskonut, että sieltä enää mitenkään voittoa saadaan. Huhhei. Ei muuta ku keskiviikkona jännäämään taas... |
Ziggy Bubba 07.09.2009 00:22:14 | |
---|
Luulen jotta nämä nuoret kaverit pääsevät pelaamaan keskiviikon matsissa vaihdosta, jos Suomi sattuu pääsemään esim. 2-0 johtoon. Tommosissa tasasissa väännöissä ei Baxter uskalla ajaa heitä sisään. |
Angus 07.09.2009 05:44:39 | |
---|
Eikä niitä nuoria kavereita voi muutenkaan kauheella rykäyksellä sinne sisään ajaa, pikkuhiljaa annetaan peliaikaa vakiokokoonpanossa ja ajetaan sisään systeemiin. Ja niin, Jari on edelleen Kuningas ja ehdoton avauksen mies aina kun pysyy omilla jaloillaan pystyssä. |
Hargon 07.09.2009 08:43:51 | |
---|
Ideaalitilanteessa Litin tilalle olisi jo 3-4 vuotta sitten löytynyt joku nuori ja nälkäinen pallotaituri, mutta eipä vaan ole vieläkään näköpiirissä moista. Ei uudeksi Litmaseksi kehity sillä, että pelaa 5-6 maajoukkuepeliä vuodessa, jos seurajoukkueessa istuu vaihtopenkillä ja höntsäilee reservipelejä. Se on ihan yhtä tyhjän kanssa. Siksi vastustan tätä kaikkien vaatimaa maajoukkueen nuorennusleikkausta ja uusien pelaajien sisäänajoa. Maajoukkueessa pelaavat parhaat, eikä Suomella yksinkertaisesti ole Litmasen tilalle parempaa pelaajaa. Nuorten pelaajien pitää OTTAA se pelipaikka ja syrjäyttää vanhat parrat. Ei siinä saa olla kyse mistään tilan tekemisestä nuoremmille. Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista. |
Angus 07.09.2009 12:07:02 | |
---|
Nuorten pelaajien pitää OTTAA se pelipaikka ja syrjäyttää vanhat parrat. Ei siinä saa olla kyse mistään tilan tekemisestä nuoremmille. Roma on tästä hyvä esimerkki ja on nousemassa jo aikamoiseksi tukipilariksi maajoukkueelle, vaikka paljon onkin vielä kehityttävä. Romanin ongelma on usein se, että pitää liian usein yrittää antaa se suoraan maalipaikan avaava syöttö, kun taas esim. Litti saattaa avata ison määrän eri mahdollisuuksia jollain hyvin yksinkertaisella syötöllä. Sama ongelma on kyllä Losallakin, joka liian usein yrittää antaa niitä ratkaisusyöttöjä tai sitten ratkaista yksin koko pelin. On siihen syynsä miksi monet niistä pelaajista ketä maajoukkueen avaukseen toivotaan istuvat penkillä niin seurajoukkueessa kuin maajoukkueessakin, taso ei vaan yksinkertaisesti riitä ja meillä ei todellakaan ole varaa missään vaiheessa lähteä mihinkään radikaaleihin nuorennusleikkauksiin. Kyllä ne hyvät pelaajat sieltä nousevat aikanaan, tosin voihan Baxterin toimia joissain tapauksissa kyseenalaistaa, kuten tapauksessa Moisander joka nyt on selvästi ansainnut paikkansa avaukseen jo ajat sitten. Ainakin niin kauan kuin Kallio on se toinen vaihtoehto :) |
Simo78 07.09.2009 14:21:05 | |
---|
Maajoukkueessa pelaavat parhaat, eikä Suomella yksinkertaisesti ole Litmasen tilalle parempaa pelaajaa. Ei taida olla ei. Ihmeen hyvin pysynyt lasinilkka kunnossa;-). Harmi se on ettei Suomen pelistä ilman Litmasta tule mitään. Eikä se oikeesti edes tee mitään "ihmeellisyyksiä", osaa vaan syöttää helppoja syöttöjä--> taasen roman ja junior muhinoi pallon kanssa turhan paljon ja hakevat niitä "kuningassyöttöjä". Ihmeellistä että huipputasollakin helppojen syöttöjen syöttäminen on noin vaikeeta. |