Aihe: Rammsteinilta uusi albumi vuoden lopussa 2008
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Torniojaws
02.12.2008 22:04:40

Taitaa tulla joskus toukokuussa se levy.
Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Jouluun asti alehinta 7,99 euroa. FLACina 1,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla.
Mursukanta
02.12.2008 23:14:19
Pääasia että levy on hyvä.
Blain
03.12.2008 15:28:59
Rammsteinilta on tulossa uusi levy vuoden lopussa 2008.

Siis tällä minä tarkoitin, että sillä on enää vajaa kuukausi aikaa ilmestyä.
Rahaa taikka raitaiset vaatteet...
Rumpukapulat
04.12.2008 11:29:32

Siis tällä minä tarkoitin, että sillä on enää vajaa kuukausi aikaa ilmestyä.

Ei ole tulossa tän vuoden puolella.
metal girl
13.12.2008 21:29:33
siistii jos ramsteinilta tulee uus levy. mut toivottavasti olis samallaistaku muter tai sehnsucht. en oo oikee tykänny niiden uudemmasta tuotannosta.
Tukka-aave
14.12.2008 12:13:30
siistii jos ramsteinilta tulee uus levy. mut toivottavasti olis samallaistaku muter tai sehnsucht. en oo oikee tykänny niiden uudemmasta tuotannosta.

itse toivoisin herselaidin tapaista :)
"I don't hate left-handed people, I just dislike"
Tampio
14.08.2009 13:05:07
Huom! Olet kirjoittamassa yli 242 päivää vanhaan ketjuun!

Vähän tais poikien alkuperäinen aikataulu pettää... Noh, nyt sitä tietoo rupee tuleen. Yksi biisi on jo vuotanutkin. Kiertue alkaa marraskuun alussa, niin uskoisin että levy on pihalla ennen sitä.

Biisi-listalla on ainakin nämä:
* Rammlied (Ramm-song)
* Pussy
* Wiener Blut (Viennese blood)
* Haifisch (Shark)
* Ich tu' dir weh (I hurt you)
* Waidmann (Huntsman)
* Mehr (More)

Sekä todennäköisesti myös "Liebe ist für alle da"

Lisätietoa pitäisi tulla täältä: http://lifad.org/
Mikään ei voita kunnon viskiä. Paitsi kunnon tuplaviski. -Eddy
dixi19
22.08.2009 18:18:16

Alla lyhyt kuvaus jokaisesta uuden levyn biisistä. Vaikuttaa todella lupaavalta.
http://www.metalhammer.co.uk/news/n … stein-album-track-by-track-preview/
anomus.com
Informaatiokameli
23.08.2009 02:09:59

dixi19: Alla lyhyt kuvaus jokaisesta uuden levyn biisistä. Vaikuttaa todella lupaavalta.
http://www.metalhammer.co.uk/news/n … stein-album-track-by-track-preview/

Vaikuttaa todellakin todella lupaavalta. Toivottavasti bändi on onnistunut tekemään samanlaisen täysosuman kuin Mutter-levyllä.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Röntgen-Jeesus
23.08.2009 14:23:03

Informaatiokameli: Vaikuttaa todellakin todella lupaavalta. Toivottavasti bändi on onnistunut tekemään samanlaisen täysosuman kuin Mutter-levyllä.

Ainakin tuon arvioinnin perusteella on melkoinen sillisalaatti luvassa mitä Mutter ei todellakaan ollut. Saas nähä.
"Lets black some metal, shall we?"
tonkkis
23.08.2009 14:34:57
Voi helevetti, ei näy suomea ainakaan tällä hetkellä kiertuelistalla. Toivottavasti tulis käymään ku sitä on täällä ainakin jo kauan odotettu...
bedrock
24.08.2009 16:38:16
tonkkis: Voi helevetti, ei näy suomea ainakaan tällä hetkellä kiertuelistalla. Toivottavasti tulis käymään ku sitä on täällä ainakin jo kauan odotettu...

No eihän tossa vasta ole kuin Keski-Euroopan osuus kiertueesta. Eiköhän tuo kiertue kuiteskin jatku lähes koko vuoden 2010 ajan..
inkognito
25.08.2009 15:33:14
Tampio: Vähän tais poikien alkuperäinen aikataulu pettää... Noh, nyt sitä tietoo rupee tuleen. Yksi biisi on jo vuotanutkin. Kiertue alkaa marraskuun alussa, niin uskoisin että levy on pihalla ennen sitä.

Onkos tästä albumista vielä julkaisupäivää tiedossa? Pari viimeistä levyä olivat vähän pettymyksiä, mutta ainakin kommenttien perusteella tulevalta julkaisulta on syytä odottaa enemmän.

Wikipedian sivuilta löytämäni lainaus Rammsteinin managerin lausunnosta nostattaa muun muassa odotuksia: "Henkilökohtaisesti tämä on minulle suurin yllätys sitten poikani syntymän. Se on hienointa mitä olen tänä vuonna tähän mennessä kokenut. Olen todella yllättynyt että kaikkien näiden vuosien jälkeen Rammstein on jälleen pystynyt kehittymään. Yksikään fani ei varmasti tule pettymään albumiin, vaikka se sisältääkin muutamia musiikillisia yllätyksiä. Yhdellä sanalla kuvattuna; olen ihastunut. Yhtye on juuri viimeistelemässä albumiaan. Musiikillisesti se on voimakas niin kuin Mutter, ja samaan aikaan melodinen niin kuin Sehnsucht - se juuri on saanut minut ihastumaan. Kappaleet ovat usein hyvin raskaita, mutta silti "tanssittavia", albumi sisältää myös kaksi kaunista balladia. Henkilökohtaisesti tämä on mielestäni parasta Rammsteinia tähän mennessä"
www.mikseri.net/sotaleski
Torniojaws
25.08.2009 15:45:18 (muokattu 25.08.2009 15:46:55)

No, managerin tehtävähän on hypettää levyä lupauksilla, jotka eivät koskaan toteudu. Olisihan se hienoa, jos bändi palaisi Herzeleidin/Sehnsuchtin tummempaan junttaan, mutta en usko, että bändi siihen enää palaa. Ja tuo uusi, vuotanut biisi oli aika mitäänsanomaton, jopa demomainen.
TheKukavittu
30.08.2009 16:25:42
Tampio: Vähän tais poikien alkuperäinen aikataulu pettää... Noh, nyt sitä tietoo rupee tuleen. Yksi biisi on jo vuotanutkin. Kiertue alkaa marraskuun alussa, niin uskoisin että levy on pihalla ennen sitä.

Biisi-listalla on ainakin nämä:
* Rammlied (Ramm-song)
* Pussy
* Wiener Blut (Viennese blood)
* Haifisch (Shark)
* Ich tu' dir weh (I hurt you)
* Waidmann (Huntsman)
* Mehr (More)

Sekä todennäköisesti myös "Liebe ist für alle da"

Lisätietoa pitäisi tulla täältä: http://lifad.org/

ööö.... meinaaks toi pussy sitä mitä mä luulen...?
Paska on paskaa, vaikka voissa paistaisi.
dipshit
30.08.2009 17:25:57
TheKukavittu: ööö.... meinaaks toi pussy sitä mitä mä luulen...?

Ai kissanpentua? Joo meinaa.
TheKukavittu
31.08.2009 19:48:55
Dipsetcityboy: Ai kissanpentua? Joo meinaa.

Tota mä meinasin et onkse kissanpentu vai pillu?
Paska on paskaa, vaikka voissa paistaisi.
Kapane
31.08.2009 20:30:59

TheKukavittu: Tota mä meinasin et onkse kissanpentu vai pillu?

Jarno Trolli
Skenehuora jo 6 vuotta.
Chrissie
01.09.2009 18:54:18
http://www.rammstein.de/blog/lang/en/

No niin, parin viikon päästä jo pukkaa ekaa sinkkua pihalle. Åkerlundin videota täytyy myös samalla odotella.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)