jeppeq 26.02.2004 21:55:11 | |
---|
Olen pohdiskellut.. että onkohan kukaan muu pitkään tehnyt "yhtään kyllästynyt" ainaiseen keskustelun aloitukseen topin kanssa. Useimmitenhan se menee "no onkos ollut keikkoja ?" ja siihen sitten vastaus "onhan noita..%€#"&" Toinen mahtava&persoonallinen vaihtoehtohan on "no mistäs päin soittajat on kotoisin ?" Mitähän merkitystä sillä on mistä on kotoisin - aivan sama. Oon orkanpoikain kanssa yritellyt kehitellä "Jauhot suuhun" -tyyppistä sananpartta ennen ko. kysymysten esittämistä, ja pikku pervomaisesti jäädä oottamaan sitä hölmistynytttä ilmettä, kun viedäänkin jalat suusta. Oivalliset kolleegat, tähän onkelmaan tarvisin rajoittamatonta suomenkielen suveneeria hallintaanne. Mitä persoonallisempi, sen hyvenpi.. nimim. Vuodet vaihtuu.. biisit ei ! |
isojussi 27.02.2004 01:17:03 | |
---|
..."no onkos ollut keikkoja ?"... Ei - sen takia me tultiin tänne soittaan. ..."no mistäs päin soittajat on kotoisin ?"... Ei mistään - kuuleehan sen biiseistäkin, sillä: ...Vuodet vaihtuu.. biisit ei ! Osta mut - ma olen kaupan! |
jeppeq 28.02.2004 13:33:21 | |
---|
Aha. Lähinnä tämä kysymys oli tarkoitettu pelimanneile, jotka soittavat itse omat keikkansa, pc:n kantajat kirjoitelkoot mikrobittiin. Huomaa muuten, että yksinsoittelijoille ei ole tainut vielä kehittyä huumorintajuksi sanottavaa toiminnetta, lienee ykstotista jutella kasiolle "miten menee".. Ei silti, yhdet tanssit soittaa vaikka leht'haravalla, sanoi muuan edesmennyt HYVÄ haitaristi meiltäpäin. |
isojussi 28.02.2004 19:18:58 (muokattu 28.02.2004 19:19:14) | |
---|
...pc:n kantajat kirjoitelkoot mikrobittiin... Itsehän pyysit moisiin kysymyksiin "jauhot suuhun" - vastauksia. Kyllä mä keikkailen yli 20-miehiselläkin bändillä. Piruako sitä itseään vaan yhteen puuhu sitoo. Joten anna olla katkerankateellisen one-man-band-itkemisen. Osta mut - ma olen kaupan! |
KoskPaavo 28.02.2004 22:09:16 | |
---|
Mulla on tuo oma allekirjoitus: !Soittaja selviää aina" Soittaja selviää aina. |
jeppeq 29.02.2004 18:21:38 | |
---|
Taidanpa osata ilmaista itseäni siten, että tulee aika "rajuja" tunnetiloja toisaalla. Varsinainen perusasiakin hukkui heti kättelyssä. "Soittaja selviää aina" PITÄÄ PAIKKANSA, joutuuhan sitä ihan mihin sattuu tilanteeseen ja "hoida homma" tyyppisiä tilanteita sattuu, ne vaan ..tuosta noin.. Tuo OneManBand -asia ei ollut sinällään ollenkaan mikään katkeruus tai kateellisuus asia, olen itse moista myös harkinnut, kun aina ei tuo omakaan rivi "TOIMI" kuten soisi. a olishan tuo tänä vuonna 25 v soittajana toimineen uralle jonkinlainen muutoskin. Edustan, jussi, kanssasi samaa ikäryhmää muuten. Nuorna vitsa väännettävä. "Vuodet vaihtuu, biisit ei" -toteamus pitää sisällään asian, joka tarkoitta tuon yleisön toiveita - tulipahan tuokin vielä selvennetyksi. Jatkan renkun pillin puuosan korjailua, oli saanut kuljetuksessa siipeensä ja alkoi kuulostamaan oudolta isommalla stagella huudattaessa. Onneksi on puuliimaa.. Jatkoja pelimannit. |
isojussi 29.02.2004 22:07:39 | |
---|
Taidanpa osata ilmaista itseäni siten, että tulee aika "rajuja" tunnetiloja toisaalla. Varsinainen perusasiakin hukkui heti kättelyssä... Sehän kuuluu täällä asiaan....:-) "Soittaja selviää aina" PITÄÄ PAIKKANSA, joutuuhan sitä ihan mihin sattuu tilanteeseen ja "hoida homma" tyyppisiä tilanteita sattuu, ne vaan ..tuosta noin.. Mm-m. Niinhän niitä tulee, vaikka tällainen sairaalloinen itsekriitikko ja puukorva yrittää niitä loppun asti välttää, mutta pakkohan ne on kuitenkin hoitaa. Tuo OneManBand -asia ei ollut sinällään ollenkaan mikään katkeruus tai kateellisuus asia, olen itse moista myös harkinnut, kun aina ei tuo omakaan rivi "TOIMI" kuten soisi. a olishan tuo tänä vuonna 25 v soittajana toimineen uralle jonkinlainen muutoskin. Edustan, jussi, kanssasi samaa ikäryhmää muuten. Nuorna vitsa väännettävä. Ja vanhana vedettävä solmuun. Mä oon vasta parin viime vuoden aikana huomannu, että vanhanakin oppii, kun jakssa puurtaa ja uskoo itseensä, mutta pysyy nöyränä. Musta on kiva tehdä sekä OneManBand, että "live-bändi" keikkoja. Vaikka eihän oikeeta orkkaa koskaan mikään mikään voita, on koneissakin hyvät puolensa: - Kun saat uuden ja ihmeellisen sovitusidean, voit heti kokeilla sitä / toteuttaa sen, eikä tarvi pelätä, että se kaatuu turhan kovaan "vaikeusasteeseen". - Edelliseen viitaten, on kiva olla absoluuttisen oikeinsoittavan bändin solistina. - Ja toki se liksa. "Vuodet vaihtuu, biisit ei" -toteamus pitää sisällään asian, joka tarkoitta tuon yleisön toiveita - tulipahan tuokin vielä selvennetyksi. Sitä mäkin tarkotin...:-) Mä oon kyllä tarkoituksella yrittäny pitää mahdollisimman vähän Teoston top-40 listalaisia setissä, vaikka pakkohan niitä kyllä jonkin verran on olla, eikä ne kaikki ihan kuraa oo, mutta ei oo pitkääkään kun tultiin kehumaan, että mukava, kun sulla on tommosta omaperäistä ohjelmistoo. Jatkan renkun pillin puuosan korjailua, oli saanut kuljetuksessa siipeensä ja alkoi kuulostamaan oudolta isommalla stagella huudattaessa. Onneksi on puuliimaa.. Mulla on Samick:in keskiäänikartiossa kolme reikää, jotka juniori tökkäs ruuvarilla - ihan hyvn tuntuun silti pelittävän... Jatkoja pelimannit. Kuin myös sinun henkesi kanssa. Osta mut - ma olen kaupan! |
pekkajau 01.03.2004 12:28:06 | |
---|
Jos joku kysyy että mistäs pojat on kotosin niin siihen kun sanoo että:" Ollaan Seinäjoelta" niin siihen ne kyselyt jostain syystä loppuvatkin. Ja jos joku kysyy että onko keikkoja niin siihen voi nasevasti heittää vaikka että: "Juu! tammikuussa oli yksi ja heti perään heinäkuussa toinen!" |
baron 01.03.2004 12:51:51 | |
---|
Mikäs se korrekti turakaisen ystävällismielinen avausrepliikki sitten voisi olla: "Toi kvinttikierto tossa B-osassa oli kyllä hyvä idea" Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Mikäs se korrekti turakaisen ystävällismielinen avausrepliikki sitten voisi olla: "Toi kvinttikierto tossa B-osassa oli kyllä hyvä idea" Tai vaikkapa esim. näin: -"Olettekos muuten huomanneet että tuolla teidän basistilla on soundissa pikkusen liikaa "midleä"!" |
El Condor 01.03.2004 13:49:03 | |
---|
Mikäs se korrekti turakaisen ystävällismielinen avausrepliikki sitten voisi olla: No, klassikkohan on joku tällainen, että: "Velipoikakin soittaa muuten haitaria. Se poika kun kuulee minkä vaan piisin kerran ni se vetäsee sen heti perään justiin samalla lailla!" Taikka sitten: "Oonhan tuota minäkin vähän soitellu. Mulla on sellainen Venterin punanen passo. Teillä on pojat muuten ihan hyvä meininki, mutta..." |
baron 01.03.2004 14:10:34 | |
---|
Jos nyt tällä "joke-threadillä" heittäytyisi vakavaksi: Kuinka loistavia keskustelun avauksia teillä/meillä itsellämme on ventovieraille ihmisille? Eiks' se oo ihan sama mikä juttelun aloittajan avausrepliikki on? Jos ollaan juttutuulella, niin vastataan jotain ystävällistä ja äkkiä ollaan kivassa "small-talkissa" ja jos ei, niin kerätään ja hyödynnetään tämän threadin "helmet". Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Kukko 01.03.2004 16:15:05 | |
---|
Jos joku kysyy että mistäs pojat on kotosin niin siihen kun sanoo että:" Ollaan Seinäjoelta" niin siihen ne kyselyt jostain syystä loppuvatkin. nymmäenkyllä oikeeymmärtäny?? "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
pekkajau 01.03.2004 16:16:38 | |
---|
nymmäenkyllä oikeeymmärtäny?? Sepä se! Ei ne ymmärrä ne kysyjätkään! |
Jussi Guitar 01.03.2004 16:47:50 | |
---|
Onkos ollu keikkoja? 1. jos kysyjä on humalainn mies -Joo onhan noita, kuule sori vaan mutta mun pitää nyt mennä ja lähet takahuoneeseen. 2. jos kysyjä on kaunis nainen. -Joo onhan näitä, mutta tänne tullaan kyllä tästä lähtien useammin koska täälä on kyllä suomen kauneimmat naiset,,,, ja loppu onkin sitte ittestä kiinni.
Mistäs päin soittajat on kotoisin? 1. jos kysyjä on humalainen mies -Bändin jätkät on vähä ympäri suomea, ja lähet takahuoneeseen. 2. Jos kysyjä on kaunis nainen -Itse asiassa mä oon just ens viikolla muuttamassa tänne ku toi (sano tähän naapurikaupunki) on niin kypsä mesta ja naisetkin on sielä rumia idiootteja,,, ja loput on taas ittestä kiinni. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA. |
baron 01.03.2004 17:54:05 (muokattu 01.03.2004 17:54:59) | |
---|
"You got it"! Ei kysymyksissä ole vikaa vaan kysyjissä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Lennu 01.03.2004 20:20:08 | |
---|
"You got it"! Ei kysymyksissä ole vikaa vaan kysyjissä. Vanha viisaus: Ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä ihmisiä. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
breppuli 02.03.2004 22:23:38 | |
---|
Onkos ollu keikkoja? 1. jos kysyjä on humalainn mies -Joo onhan noita, kuule sori vaan mutta mun pitää nyt mennä ja lähet takahuoneeseen.
Mistäs päin soittajat on kotoisin? 1. jos kysyjä on humalainen mies -Bändin jätkät on vähä ympäri suomea, ja lähet takahuoneeseen. Miksi sä haluat haalia humalaisia miehiä takahuoneeseen? "En voi muuta sanoa kuin että taikuri on itekin hämmästyny." |
Neljä Ruuvia 03.03.2004 08:12:30 | |
---|
Ikivanha urbaanilegenda. Bändi norkoilee pingviinit päällä jossain hovimestarin kopin liepeillä. Asiakas kiukkuisesti sanoo haluavansa jotain pientä ja suolaista...Tähän joku orkesterin viäräleuka tokaisemaan että syö vaikka munias... Hämminki valmis :-) |
c64 03.03.2004 17:50:12 | |
---|
Ikivanha urbaanilegenda. Bändi norkoilee pingviinit päällä jossain hovimestarin kopin liepeillä. Asiakas kiukkuisesti sanoo haluavansa jotain pientä ja suolaista...Tähän joku orkesterin viäräleuka tokaisemaan että syö vaikka munias... Hämminki valmis :-) Sorsaposken Topihan oli tän tehnyt Lenita Airistolle ja joillekin muille hienoille rouville. Olivat kävelleet kadulla vastaan ja Topi oli vetänyt vehkeensä esiin ja kysynyt, josko rouville maistuis pikku suolainen.... |