latuska90 30.08.2009 22:58:32 (muokattu 30.08.2009 22:58:55) | |
---|
Tuli just vedettyy Jari Lampisen ja Järvisen tahtiin niin pirusti äsken, että ei just nyt taida taipua surumielinen mollibluus. Väänsin sitten niin samperisti duuriterssejä, ettei aivoihin mahdu ainakaan tänään molliterssit. :D "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
arc 30.08.2009 23:59:10 | |
---|
Kiitos kaikille kommenteista ja pisteistä edellisessä skabassa. En ole tosiaan koskaan aikaisemmin lähellekkään tuota saalismäärää saanut ja totuushan on se, etten olisi tälläkään kertaa pelkällä kitaroinnilla sitä tehnyt vaan laulun turvin mentiin. On silti kannustavaa kuulla välillä jotain positiivista. Onnea krklle vielä voitosta. Huippu veto, ja hyvä uus tausta |
padaa@dadaa! 31.08.2009 12:58:31 | |
---|
Nyt on taas hyvä tausta. Vedetään tällä kertaa kuivemmalla soundilla. Edellinen kun jakoi liikaa mielipiteitä. Olisi ilmeisesti skabavedon yhteyteen kirjoittaa että soundi ei vastannut mun omia mieltymyksiä. |
rheinone 31.08.2009 20:53:38 | |
---|
juki68: Pitikö tähän soittaa jollain tietyllä staililla? Tarkoitin siis että kuulosti siltä ettet ollu ite varma millä staililla haluat mennä. |
J.Hollström 31.08.2009 21:02:23 | |
---|
rheinone: Tarkoitin siis että kuulosti siltä ettet ollu ite varma millä staililla haluat mennä. Itseasiassa etsi aika monta rundia että löysin ton idiksen mitä ilkesin tohon jättää, kun mikään country-pikkaus ei lähe tyylinmukasesti. Itse olen tyytyväinen tohon omaan soolooni ja musta se oli aika hauska vetäsy. Itteeni oo kiittänyt ja kiitosta on riittänyt. |
latuska90 01.09.2009 13:34:07 | |
---|
Do diin ja flunssa työndsi kitaran nurkkaan... :P Nyt ei skabailla vähään aikaa, vaan ollaan petipotilaana... "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
Väsykäsi 01.09.2009 19:10:15 | |
---|
latuska90: Do diin ja flunssa työndsi kitaran nurkkaan... :P Nyt ei skabailla vähään aikaa, vaan ollaan petipotilaana... No kato perkele. Itekin jouduin petipotilaaksi lukemilla 38 ja 1. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
blues guitar 01.09.2009 20:21:02 (muokattu 01.09.2009 20:25:43) | |
---|
Kun ei ossoo, niin ei ossoo... Vai ei ossoo?? Hieno veto! Vai rupes meijän nuoriso sairastamaan? Ei kai Sikalunssaa? Pikaista paranemista :) ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
rheinone 01.09.2009 20:51:24 | |
---|
juki68: Itseasiassa etsi aika monta rundia että löysin ton idiksen mitä ilkesin tohon jättää, kun mikään country-pikkaus ei lähe tyylinmukasesti. Itse olen tyytyväinen tohon omaan soolooni ja musta se oli aika hauska vetäsy. Itteeni oo kiittänyt ja kiitosta on riittänyt. No perkule, sehän se näissä touhuissa on tärkeintä. |
latuska90 01.09.2009 21:38:06 | |
---|
blues guitar: Vai ei ossoo?? Hieno veto! Vai rupes meijän nuoriso sairastamaan? Ei kai Sikalunssaa? Pikaista paranemista :) Tavalliselta flunssalta tää tuntuu... ei ainakaan kurkku oo ollu kipee, et en ainakaan usko tän olevan sentään possuflunssaa. "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
Väsykäsi 01.09.2009 22:01:11 (muokattu 01.09.2009 22:14:23) | |
---|
blues guitar: Vai ei ossoo?? Hieno veto! Vai rupes meijän nuoriso sairastamaan? Ei kai Sikalunssaa? Pikaista paranemista :) Jepulis ei mullakaan oo vielä sorkat kasvanu. Korkeahkoa kuumetta ja pientä päänsärkyä pitäny mutta ei tämä possunuhaa ole. Siitä huolimatta skaba vedon äänitin. Tämän kerran resepti: Firebird, Vox mallinnos, mieto kompura ja rutkasti nauhakaikua :P Muuten: Eipä ollu häävi veto paljon hutikuteja ja huonoja ideoita. Sitä se kuume teettää. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
BigPapa 01.09.2009 22:48:34 | |
---|
Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
arc 01.09.2009 23:49:05 (muokattu 01.09.2009 23:49:15) | |
---|
Kun ei ossoo, niin ei ossoo... Niinpäniin :) Sulla on älyttömän hyvä saundimaku ja melodiantaju. Tykkäsin jo viimeskabasta, nyt on entistä maukkaampi. |
krk 02.09.2009 13:02:00 | |
---|
kiippariippa: Pitkästä aikaa messiin... Tervetuloa taas mukaan, kiippariipparistiakin aina kaivataan!
|
dieter 02.09.2009 15:11:52 | |
---|
Terve! Elämässä on ollut kiirettä ja mullistusta, mutta kyllähän juurille täytyy palata :) Gary Moore ei lukeudu suosikkeihini, mutta tuli kuitenkin kuunneltua miehen kitarointia tuossa ja ehkäpä se kuuluu tämänkertaisessa vedossa. Rootsista en sit tiiä ;) |
dieter: Terve! Elämässä on ollut kiirettä ja mullistusta, mutta kyllähän juurille täytyy palata :) Gary Moore ei lukeudu suosikkeihini, mutta tuli kuitenkin kuunneltua miehen kitarointia tuossa ja ehkäpä se kuuluu tämänkertaisessa vedossa. Rootsista en sit tiiä ;) Juurille juu, väliin voi jäädä hyvinkin kolkytä skabaa mutta aina vaan veri vetää takaisin. Welcome back! Palataan noihin mooreihin sitten "virallisissa" arvosteluissa... btw. tän on varmaan useimmat kuulleet mutta silti: Yleisö huutaa suomibändiltä encorea "We want more , we want more!" Johon bändin puhemies: "Ei täällä oo Gary Moorea." EDIT Mulla ei ole siis mitään Moorea vastaan, hieno ja särmikäs kitaristi. |
kiippariippa 02.09.2009 16:12:39 | |
---|
krk: Tervetuloa taas mukaan, kiippariipparistiakin aina kaivataan! Tattista :) |
krk 03.09.2009 08:25:55 | |
---|
MaQ: ps. oli vähän hakusalla ku remppasin käteni pikku pakettiin http://personal.inet.fi/koti/msalo/paketti.jpg Aijai, Broken Finger Blues... no kyllähän Djangokin veteli aika vähillä. Elähän innostu liikaa rääkkäämään että paranoo. |
Herbert_temp 03.09.2009 15:35:28 | |
---|
Ompas mukava ja vähän erilainen pohja. Siihen täytyy kyllä jottain kyhätä - Vielä kun löytäs vibrakammen jostain. Roll Away the Dew! |
krk 03.09.2009 18:19:47 | |
---|
En yleensä huutele kesken kaiken mutta nyt on kyä pakko sanoo että vetipä Wanha komeen. |