Aihe: Roland Gr-20 Efekti
1
Dave Adrian
03.09.2009 12:16:54

Minulla on tuo kyseinen vehjes ollut ihan keikkakäytössäkin ja ainakin yleisöstä on kommentoitu, että hyvältä kuulostaa. Ihmetystä herättänyt kyllä, kun kiippareita ei näy missään, mutta hammondit vaan alkaa soimaan. :-) PA:n kautta kun laittaa tulemaan niin volakin riittää ja toimii kyllä hienosti. Keikalle vaan!!
Up the Irons!!
sarkjan
13.09.2009 20:05:07 (muokattu 13.09.2009 20:17:42)
Dave Adrian: Minulla on tuo kyseinen vehjes ollut ihan keikkakäytössäkin ja ainakin yleisöstä on kommentoitu, että hyvältä kuulostaa. Ihmetystä herättänyt kyllä, kun kiippareita ei näy missään, mutta hammondit vaan alkaa soimaan. :-) PA:n kautta kun laittaa tulemaan niin volakin riittää ja toimii kyllä hienosti. Keikalle vaan!!

Parilla keikalla olen itsekin laitetta käyttänyt ja on kyllä ihan mainio peli! Varsinkin trio-kokoonpanolla siitä saa mukavasti lisäväriä taustalle tai vaikka ihan lead-soittoonkin. Ajan kanssa kokeilemalla ja hakemalla sitä oppii hyödyntämään toivottavasti tyylitajuisesti. ;) Bändikaverit ovat tykänneet ja yleisökin on ollut enemmän tai vähemmän ymmällään. :D

E: Ja jos lisäisi tähän sellaisen, että kitarasyntikan kanssa touhutessa sävellystyössä ainakin itse koen sen eri tavalla inspiroivana juttuna, kun pääsee ns. tavanomaisista kitaramaisuuksista hieman eroon. Ts. jokin tietty soundi inspiroi tai ideat "kuulee" ja "kokee" erilailla kuin normaalilla kitarasoundilla soitettaessa. Heh, tai jotain tähän suuntaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)