Kyse on vanhasta Deluxe Memory Manista. Kytkin paukkuu, jos pedaali on yksinään kitaran ja vahvarin välissä. Kun DMM:n jälkeen laittaa yhdenkin pedaalin, niin kaikki toimii täydellisesti. Nyt kun olen hankkinut Wobon loopperin, ja DMM on yksinään yhdessä loopissa, ongelmasta on päästävä. Pauke kuuluu kun loopin aktivoi. Mitä pedaalille pitäisi tehdä, että sen saisi toimimaan normaalisti? Vai pitääkö hankkia DMM reissue erikseen livekäyttöä varten? :D Mikä mahtaa olla kansankielinen selitys moiselle ongelmalle? Valistakaa mua :) Some men throw their gifts away on a life of mediocrity, great men throw everything they have into their gifts and achieve a life of success. Kuulostaa yllättävän helpolta! |
BBHendrixon: Kyse on vanhasta Deluxe Memory Manista. Kytkin paukkuu, jos pedaali on yksinään kitaran ja vahvarin välissä. Kun DMM:n jälkeen laittaa yhdenkin pedaalin, niin kaikki toimii täydellisesti. Nyt kun olen hankkinut Wobon loopperin, ja DMM on yksinään yhdessä loopissa, ongelmasta on päästävä. Pauke kuuluu kun loopin aktivoi. Mitä pedaalille pitäisi tehdä, että sen saisi toimimaan normaalisti? Vai pitääkö hankkia DMM reissue erikseen livekäyttöä varten? :D Mikä mahtaa olla kansankielinen selitys moiselle ongelmalle? Valistakaa mua :) Vanhat spedut tekee usein tuota, varsinkin kun niistä tehdään true bypasseja, tai kytketään luuppiin. Kansankielistä nimitystä en tiedä, muta perussyy on vanhentuneissa/huonoissa Input/output konkissa siellä spedun sisällä, ne päästää liikaa DC:tä läpi. Asiaa voi joku speduvirittäjä yrittää korjata vaihtamalla ne parempiin, ja/tai lisäämällä sinne 1-10 Megan vastukset. Osta reissue, jos et tuota halua käpistellä/korjauttaa. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Jos se (todennäköisesti) ei ole true bypass, niin sellaiseksi oikeaoppisesti modaamalla, eli lähinnä tärkeää on se että efekti menee maihin bypass-asennossa, silloin ei pitäisi paukkua. "Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!"
- Joe Lynn Turner |