itsy 30.08.2009 16:08:16 | |
---|
Kailis: Vaikuttaa kivalta sarjalta. Tässäkin on jotain ihan tosielämästä tuttua; http://www.youtube.com/watch?v=JSo8RiqTf2w&NR=1 =D =D =D "You need to find your reason for leaving. You gotta find your big, GIGANTIC drumkit!" Joo, ihan tykki sarja. Harmi kun tuli vain yksi kausi. Ihan loistavaa seiskyt-luvun ja kasikyt luvun meininkiä, loistava soundtrackikin. ALALAIA minä kävelen |
Kailis 30.08.2009 17:22:53 | |
---|
This is the essence who I am now... |
Bobana 30.08.2009 18:09:32 | |
---|
hansakemanelius: Ne kiinalaisetko, kjäh kjäh..... No varsinkin ne.... : ) Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
sahkuifk 01.09.2009 02:14:41 | |
---|
On se nyt kristuus sentään notta jos mää tuosta polokaaseen ja tuonne huitaasen niin jonsei siitä kohoren lähäre boogie juoksemahan niin onhan se ny kumma. |
Strumbali 01.09.2009 09:30:45 | |
---|
Ja taas tahdissa. |
ProgrEssiivi 01.09.2009 10:31:57 (muokattu 01.09.2009 10:53:16) | |
---|
|
markkuliini 01.09.2009 11:01:51 | |
---|
ProgrEssiivi: Löytyi lystiä! Wecklin soittoa paljonkin tutkailleena ja tykkäilleenä täytyy sanoa että tässä on kyllä hänen paras pätkänsä mitä on tullu vastaan. Nauratti erityisesti tuo melkoisen jouhevasti kulkeva uptempo. ;) http://www.youtube.com/watch?v=CEysTJJTGmU Hyvä pätkä! Kaikki soittavat hienosti. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Kailis 01.09.2009 11:24:34 | |
---|
markkuliini: Hyvä pätkä! Kaikki soittavat hienosti. Mulle tulee mieleen se Kummelipätkä "Elämässä tärkeintä on se että ei tee virheitä..." Taidokasta soittoa juum, olen vaan niin jumissa etten saa tuollaisesta mitään irti. |
samantien 01.09.2009 12:27:05 (muokattu 01.09.2009 12:31:39) | |
---|
markkuliini: Hyvä pätkä! Kaikki soittavat hienosti. Kaikki kyllä soittaa kuin koneet, mutta onhan tuo rasittavaa kuunnella. Varsinki tuo Gambalen järkyttävä saundi raastaa korvia. Muistaakseni tuolla samalla keikalla ne esitti Spainin Bobby McFerrinin kans, mikä oli jo huomattavasti lähempänä musiikkia. Sekin pääasiassa just vokaalien vuoksi :P E: Voi olla ettei se ollukaan tuolla keikalla, vaan Live at Umbria Jazz 2003. "haista paska. mistä tiiät? ootko soittanu? NÄttää hyvältä, muute iha pasnoja?" - Juzzu. |
samantien 01.09.2009 12:29:58 (muokattu 01.09.2009 12:30:21) | |
---|
pärkkele. väärä nappi. "haista paska. mistä tiiät? ootko soittanu? NÄttää hyvältä, muute iha pasnoja?" - Juzzu. |
markkuliini 01.09.2009 14:59:39 (muokattu 01.09.2009 15:01:33) | |
---|
samantien: Kaikki kyllä soittaa kuin koneet, mutta onhan tuo rasittavaa kuunnella. Mun mielestä tuossa oli tuolta porukalta harvinaisen paljon riskinottoa ja epäkonemaista meininkiä, ja sopivasti jännitettä ja purkua. Etenkin Weckl soitti mun mielestä melko epä-Wecklmäisesti, paljon vähemmän terävästi kuin muinoin. Koettakaa kuunnella avoimin korvin, ja genre sekä sen perisynnit mielessä pitäen. ;) En TODELLAKAAN ole fuusio-diggari, mutta jaksoin katsoa kokonaan ja se kertoo mulle aika paljon. Edit: Noita jätkiä on todella helppo mollata, mutta kyllä niille kiitos kuuluu, silloin kun siihen on aihetta. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
Kailis 01.09.2009 15:15:09 | |
---|
Noita jätkiä on todella helppo mollata... Jaapajaa. Vaati ainakin multa paljon rohkeutta. Tai siis enhän mä ees mollannut. Enkä duurannut. Tosiasiassa jos sieltä diipadaapan seasta irrottaa Wecklin soiton, niin oikeassa olet. Rennompaa kuin yleensä. Mihin se riittää, en tiedä. Ei ole lempparisoittajia hän. |
ProgrEssiivi 01.09.2009 15:32:09 | |
---|
markkuliini: Mun mielestä tuossa oli tuolta porukalta harvinaisen paljon riskinottoa ja epäkonemaista meininkiä, ja sopivasti jännitettä ja purkua. Etenkin Weckl soitti mun mielestä melko epä-Wecklmäisesti, paljon vähemmän terävästi kuin muinoin. Koettakaa kuunnella avoimin korvin, ja genre sekä sen perisynnit mielessä pitäen. ;) En TODELLAKAAN ole fuusio-diggari, mutta jaksoin katsoa kokonaan ja se kertoo mulle aika paljon. Edit: Noita jätkiä on todella helppo mollata, mutta kyllä niille kiitos kuuluu, silloin kun siihen on aihetta. Nimenomaan tämä oli se syy että tämän klipin ylipäätään postasin. Juurikin tuo poikkeuksellisen ei konemainen veto. Weckliä paljonkin seuranneena täytyy ihan kehdata todeta että hän on kehittynyt paljonkin musiikillisempaan suuntaan soitossaan. :o |
Ruutikallo 01.09.2009 16:23:46 (muokattu 01.09.2009 16:23:58) | |
---|
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
K.Suninen 01.09.2009 17:34:30 (muokattu 01.09.2009 17:37:29) | |
---|
markkuliini: Etenkin Weckl soitti mun mielestä melko epä-Wecklmäisesti, paljon vähemmän terävästi kuin muinoin. Toi oli itseasiassa aika tosi hyvä weckli-pätkä! Se otti vähän riskejä ja hymyili jopa kerran. Oli energiaa. Nykyään siltä kuulee niin loppuunpalanutta vanhojen weckl-lickien kelailua(niinkuin ne kaks keiteleen keikkaa).. toi oli kyllä piristävä veto. EDIT: ja toi Gambalen soundihan on ihan legendaarisen överi kikkelifuusio ja niin sen tulee olla jatkossakin.. mun mielestä just helmeä, kun se pisteli uptempon päälle älyttömän hikisiä tiluja yes sir. "Chefin isähän on kans kuuluisa rumpali, nimittäin Porcadon Zoe. " |
Epämuusikko 01.09.2009 20:53:33 (muokattu 01.09.2009 20:53:52) | |
---|
ProgrEssiivi: Nimenomaan tämä oli se syy että tämän klipin ylipäätään postasin. Juurikin tuo poikkeuksellisen ei konemainen veto. Weckliä paljonkin seuranneena täytyy ihan kehdata todeta että hän on kehittynyt paljonkin musiikillisempaan suuntaan soitossaan. :o Sternin Who let the cats out?-levy oli erittäin positiivinen yllätys. Tsekatkaapa. ja toi Gambalen soundihan on ihan legendaarisen överi kikkelifuusio ja niin sen tulee olla jatkossakin.. mun mielestä just helmeä, kun se pisteli uptempon päälle älyttömän hikisiä tiluja yes sir. Siitähän tässä maksetaan. "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
hollmi-5 01.09.2009 21:02:26 | |
---|
markkuliini: Mun mielestä tuossa oli tuolta porukalta harvinaisen paljon riskinottoa ja epäkonemaista meininkiä, ja sopivasti jännitettä ja purkua. Etenkin Weckl soitti mun mielestä melko epä-Wecklmäisesti, paljon vähemmän terävästi kuin muinoin. Koettakaa kuunnella avoimin korvin, ja genre sekä sen perisynnit mielessä pitäen. ;) En TODELLAKAAN ole fuusio-diggari, mutta jaksoin katsoa kokonaan ja se kertoo mulle aika paljon. Edit: Noita jätkiä on todella helppo mollata, mutta kyllä niille kiitos kuuluu, silloin kun siihen on aihetta. Ensin tuli sellainen "tää on tätä tekniikkaesittelyä joka jätkältä" -fiilis. Sitten Weclin soitto alkoi kiinnittämään huomioni. Hyvin bändi seurasi ja Dave liidasi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
ProgrEssiivi 02.09.2009 08:55:37 (muokattu 02.09.2009 08:56:04) | |
---|
henydrum: Johnny Rabb signature kepit esim..kö? Niitä mitkä on ihan siellä shown lopussa ;D Kannattaa kattoa koko setti jos ei vielä ole. (ps. Ne mitkä syttyy palamaan) |
ProgrEssiivi: Niitä mitkä on ihan siellä shown lopussa ;D Kannattaa kattoa koko setti jos ei vielä ole. (ps. Ne mitkä syttyy palamaan) Oolraitin ten, jäi vähän pätkä kesken. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
OPJ1974 02.09.2009 11:39:08 | |
---|
ProgrEssiivi: Niitä mitkä on ihan siellä shown lopussa ;D Kannattaa kattoa koko setti jos ei vielä ole. (ps. Ne mitkä syttyy palamaan) Takkatulitikkuja ei taida saada tuon kokoisina kuitenkaan.. hmm.. propellihattuna voisi tietenkin semmoiset (suunnitella ja) teettää. Ja lisäksi tarpeeksi suuri tulitikkuaski, jonka raapaisupinnasta voisi sitten näyttävästi sytyttää tarpeen tullen (fosforitikut kun voisivat EHKÄ olla hieman riskialttiit) :) Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |