Atsu 01.09.2009 20:17:14 | |
---|
Tässä asentelen uusia mikkejä ja unohtui katsoa mihin suuntaan nuo mikkien kehykset on kallellaan. RG507:ssa nuo siis ei ole tasaiset vaan pienessä kulmassa joko tallaan tai kaulaan päin. Vaan kumpaan? Pikausta vastausta kaivataan niin pääsee eteenpäin, Google ei auttanut. |
Antti1 01.09.2009 20:23:32 (muokattu 01.09.2009 20:24:16) | |
---|
Riippuu mitä sä haluat korostaa, se vaikuttaa vähän soundiin. Sulla ei oo siinä oletettavasti minkäänlaista kaulakulmaa, joten sinänsä ihan sama. Usein ne on korkeampi reuna tallaa kohti, muttei läheskään aina. Mä ite diggailen enempi tasaisia kehyksiä. Niitä saa onneksi kaupasta muutamalla eurolla. Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine? |
Atsu 01.09.2009 20:27:15 | |
---|
Jooh, no empä nyt tiedä haluanko korostaa yhtään mitään, mutta olin noita jo laittamassa korkeampi reuna tallaa kohti niin menkööt sillä. Täytyy varmaan kattella tasaset tohon myöhemmin. Kiitos. |
Tinippa84 01.09.2009 20:28:35 | |
---|
Atsu: Jooh, no empä nyt tiedä haluanko korostaa yhtään mitään, mutta olin noita jo laittamassa korkeampi reuna tallaa kohti niin menkööt sillä. Täytyy varmaan kattella tasaset tohon myöhemmin. Kiitos. Joo, tuollatavalla ne yleensä on. Liekkö ny mitään valtaisaa eroa onko tasaset tai vinot...enpä usko... |
Tinippa84: Joo, tuollatavalla ne yleensä on. Liekkö ny mitään valtaisaa eroa onko tasaset tai vinot...enpä usko... Ei sillä sinänsä. Se vaikuttaa kyllä soundiin siinä missä mikin nostaminen ja laskeminenkin, on niitä tullu pyöriteltyä joskus kokeilumielessä. Ero ei ole kummoinenkaan, mutta huomattavissa. Mä olen tykännyt vaan kaulakulmattomilla kitaroilla käyttää tasaisia ihan sen vuoksi, että näyttää paremmalta. Mikit on samassa linjassa kielten kanssa, eikä vinksinvonksin. :) Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine? |
oiva tumpeloinen 01.09.2009 21:11:25 | |
---|
Antti1: Ei sillä sinänsä. Se vaikuttaa kyllä soundiin siinä missä mikin nostaminen ja laskeminenkin, on niitä tullu pyöriteltyä joskus kokeilumielessä. Ero ei ole kummoinenkaan, mutta huomattavissa. Mä olen tykännyt vaan kaulakulmattomilla kitaroilla käyttää tasaisia ihan sen vuoksi, että näyttää paremmalta. Mikit on samassa linjassa kielten kanssa, eikä vinksinvonksin. :) Soundista viis, kunhan näyttää katu-uskottavalta. ;) |