Aihe: The Allman Brothers Band
1
Tsugu Way
01.09.2009 11:09:33
Löytyykö täältä muita Southern rokin, ja ennenkaikkea The Allman Brothers bandin faneja? Itse innostuin kyseisestä bändistä toen teolla vasta tänä kesänä. Aika kummallista, että nyt vasta nyt, kun kuitenkin keski-ikäkin allekirjoittaneella kohta jo häämöttää. Jostain syystä vuosikymmenten ajan olen pitänyt bändiä vähän sellaisena "köyhän miehen lynyrd skynyrdinä" (suokaa anteeksi Allman fanit tämä ilmaus ja epäluuloni). Tänä kesänä lähempi tutustuminen Allmaniin alkoi siitä, että coverbändimme kanssa harjoittelimme Statesboro Bluesia Allman Brothersin tyyliin. Innostuin biisistä ja kävinkin ostamassa heti At Fillmore East-cd:n. Ja kuunneltuani levyn, totesin sen olevan saatanan hyvän! Kuuntelin sitä putkeen muutaman viikon ja kävin sen jälkeen ostamassa Brothers and Sisters-levyn. Se oli pienoinen pettymys. Huomasin, että en niin hirveästi diggaa bändin kantrimaisista biiseistä. Ennemminkin live-levyn bluesit ja jazzimaiset progeilut ovat minun mieleen. Esimerkiksi Stormy monday on täyttä murhaa. Mutta anyway - kysymys siis kuuluu, että mikä tai mitkä levyt tulisi hankkia seuraavaksi mielestänne?
Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington)
juhopetteri
01.09.2009 12:02:38
hittin' the note on loistava..2003 ilmestynyt levy, warren haynes on aivan uskomaton tässä allmanin ns.uudessa aallossa. ja tietty oikeastaan kaikki ne ennen onnettomuutta julkastut toimii..gruuvia kamaa kerrassaan.
Brewtality
Tsugu Way
01.09.2009 12:51:59
Tämän voi nyt poistaa..
Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington)
sakkemule
01.09.2009 22:55:35
juhopetteri: hittin' the note on loistava..2003 ilmestynyt levy, warren haynes on aivan uskomaton tässä allmanin ns.uudessa aallossa. ja tietty oikeastaan kaikki ne ennen onnettomuutta julkastut toimii..gruuvia kamaa kerrassaan.

mitä onnettomuutta tarkotat?
suuria rumpumaailman nimiä: Henry Slingerland Fred Gretsch William Ludwig Remo Aaltonen John Evans D'Addario Hiroshi Tamagotchi Mark Pearl-Harbor Vic Firth Mark Pro Buck Rogers Uri Keller D.W. Williamson Perse David Penttilä
Väsykäsi
01.09.2009 22:59:59
sakkemule: mitä onnettomuutta tarkotat?

Duanen prätkäonnettomuutta?
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)