Aihe: Käytetyn flyygelin osto
1
Ardgan
25.08.2009 20:38:31 (muokattu 26.08.2009 14:16:48)
Päätittiin hankkia vanhempien kotiin kunnon soitin, mutten ole ihan varma mistä lähtisi etsimään. Budjetti 10-20k€, tietty mielummin lähemmäs ala- kuin ylärajaa. Mistäköhän löytyisi kokeilemisen arvoisia soittimia Helsingistä tai Tampereelta? Tähän asti olen muutamaa Yamahan C3:a kokeillut, mutta tietty sitä haluaisi muitakin malleja testata. Itsensää saa mainostaa jos soitin on hyvä!
MrShaft
27.08.2009 13:36:37
Suosittelen kokeneen virittäjän käyttämistä apuna...

Jos tarvitset muuta apua niin kysyä saa...

MrS
Try not to become a man of success but rather try to become a man of value. - Albert Einstein
Ardgan
31.08.2009 23:40:03
Niin, siis itse ajattelin soitella flyygeleitä ja löytäessäni sopivan ottaisin yhtdeyden virittäjään, jotta pelin toimivuus varmistuisi - ehdotat siis suoraa yhteydenottoa virittäjään joka oletettavasti tietäisi mistä käyetettyjä soittimia löytää? Ehkä olen turhan skeptinen kun pelkään että sitä ollaan heti suosittelemassa siskon serkkupojan ystävän flyygeliä...
masterworks
14.10.2009 12:45:20
Hellas-musiikissa on tällä hetkellä Steinway&Sons A-malli vuodelta 1978 ja M-malli vuodelta 1961. Tietenkin hintaluokat menee hieman yli, mutta jos haluaa sijoittaa hieman enemmän, niin tässä olisi mahdollisuus hankkia jotain ylivertaista.

Käykää katsomassa soittimet osoitteessa aleksanterinkatu 7 00100 helsinki tai www.hellas.fi
baron
15.10.2009 22:02:13

masterworks: Hellas-musiikissa on tällä hetkellä Steinway&Sons A-malli vuodelta 1978 ja M-malli vuodelta 1961. Tietenkin hintaluokat menee hieman yli, mutta jos haluaa sijoittaa hieman enemmän, niin tässä olisi mahdollisuus hankkia jotain ylivertaista.

Käykää katsomassa soittimet osoitteessa aleksanterinkatu 7 00100 helsinki tai www.hellas.fi

Voi sviddu! Sormet syyhyää. Kyllä pikku staikkarikin olisi kiva.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)