mskazer 29.08.2009 01:27:09 | |
---|
Ihka oikeasti, ehkä surkein/paskin/naurettavin/huonoin bändi mitä tällä hetkellä tiedän. En edes ymmärrä mitä tämä ketju tekee täällä? MH |
oulamaa 29.08.2009 11:12:37 (muokattu 29.08.2009 11:13:48) | |
---|
maelstorm: GALLUP: kehtaisitko soittaa tuossa one morning left -yhtyeessä? ( ) joo lähen heti koska on treenit ( ) aivan varmasti, tämähän on freesiä metallimeininkiä! ( ) tämä on taidetta. minä olen taitelija. ehdottomasti, kyllä! ( ) sukulaissieluisuuteni syttyy ja väräjää näiden sulosointujen tahtiin, heti messis! ( ) jooei nojoo. no ei läpällä, tottakai. no ei vaiskaan. no mut joo tottakai tietty. Kehtaan ja myös soitan!:D Eikä kiinnosta vittuakaan mitä sanomista sulla on asiasta. Parasta koko hommassa on kun kaikki sunkaltaset metalliperkeleet provosoituu aivan naurettavan paljon. Huvittavaa! kiitos! edit: Attack!Attack! yms = kuraa |
Kasperi Tervonen 29.08.2009 12:03:44 | |
---|
"tietenkin voit katsoa googlesta tai wikipediasta jos sieltä löytyisi, että millaista soittoa tulee jos imppaa muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä" - vili linnakoski |
StrongMan 29.08.2009 16:10:05 | |
---|
Näissä bändeissä on meikäläisen mielestä ehotonta parhautta tää provomeininki. Jotkut suuttuu aivan saatanasti edes kuullessaan kys. bändiä. Ai lav it. OML kannattaa muutes todistaa livenä. Kyllä pakko sanoa että omassa skenessään todella tykkiä livemeininkiä. Lenkkarit kattoon! |
-Lassi- 29.08.2009 20:37:25 | |
---|
M4ss3 m/: No vittu lähettäiskö siitä, että tuo laulaja(nainen) tuossa vitun emobändissä näyttää enemmänkin pojalta tai juuri stereotypiseltä vitun emolta josta ei vittu viikonkaan tutkimisella ota selvää, että mitä sukupuolta se edustaa, että toivon todella, että tuo lauseesi oli sarkasmia, koska tuohan oli sitä paitsi ihan paska bändi joten vaikka tuo emolaulaja(nainen) olisikin ollut edes välttävän kuuloinen niin maineensa se on jo menettänyt(kuten minä täällä kun tälläisestä tappelen) kun tuollaisessa emobändissä soittaa. Mä oon tiekkö pitkään jo miettiny että ootko trolli vai muuten vaan vähän tyhmä. En diggaile tätä metalcorehässäkkämusaa ollenkaan. Kai niillä rapakon takana sitte on kovat fanijoukot kun näitä kerran näin paljon sikiää.. diibadaaba |
tender.insanity 30.08.2009 12:50:05 | |
---|
|
oulamaa 30.08.2009 13:05:24 | |
---|
haha. no jopa yllättävän hyvin soitti livenä, en ois uskonu... |
tender.insanity 30.08.2009 13:15:59 | |
---|
oulamaa: haha. no jopa yllättävän hyvin soitti livenä, en ois uskonu... Joo, mutta laulu on kaikissa näkemissäni livepätkissä aivan järkyttävää. Sillä kitaristilaulajalla taitaa olla mikki kytkettynä autotuneen, kun siltä kuulostaa. |
Kirjoitus virhe 30.08.2009 13:46:57 | |
---|
tender.insanity: Joo, mutta laulu on kaikissa näkemissäni livepätkissä aivan järkyttävää. Sillä kitaristilaulajalla taitaa olla mikki kytkettynä autotuneen, kun siltä kuulostaa. Ei vaan se laulaja on niin hyvä että osaa matkia autotunen ääntä. Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks |
oulamaa 30.08.2009 14:11:19 | |
---|
No ei se hirvittävää ole, pelkkä tehokeino vaan. Pahempi ois mun mielestä laulaa hirvittävän väärin (niinku se varmaan laulais ilman taustanauhoja tai "live autotunea") |
lessthanthree 30.08.2009 18:01:21 | |
---|
oulamaa: Kehtaan ja myös soitan!:D Eikä kiinnosta vittuakaan mitä sanomista sulla on asiasta. Parasta koko hommassa on kun kaikki sunkaltaset metalliperkeleet provosoituu aivan naurettavan paljon. Huvittavaa! kiitos! edit: Attack!Attack! yms = kuraa otan osaa. ei kait tuommosta musaa jaksais soittaa edes vitsillä. |
mskazer 30.08.2009 22:38:56 | |
---|
Lukkoa? Lukkoa? Lukkoa? MH |
oulamaa 31.08.2009 02:40:39 | |
---|
pitiful: otan osaa. ei kait tuommosta musaa jaksais soittaa edes vitsillä. En pidä mistään musiikista ylipäätään, soitan vain vittuillakseni. Ja en mä tommosta naamaakaan kasvattais edes vitsillä. Mut hei, You win some you lose some. |
SSilver 31.08.2009 12:29:20 | |
---|
tender.insanity: Joo, mutta laulu on kaikissa näkemissäni livepätkissä aivan järkyttävää. Sillä kitaristilaulajalla taitaa olla mikki kytkettynä autotuneen, kun siltä kuulostaa. Juu, jollain pedaalilla se kuulemma sen hoitaa. En tiedä tarkemmin. Katsokaa studiopätkät, niissä kuulemma käyttää sellaista. |
Carvel 31.08.2009 12:39:07 | |
---|
Täällä taitaa oikeesti(aikuisten) olla aika kateellista porukkaa, ja te tiedätte sen itsekkin. (Hymiö) "We cant stop here, this is bat country!" |
Conrad Lant 31.08.2009 12:45:42 | |
---|
Carvel: Täällä taitaa oikeesti(aikuisten) olla aika kateellista porukkaa Eiku hormooniensa kanssa hukassa olevia kasvuikäisiä hevareita. No one prayed for Sodom |
ydinjumala 31.08.2009 16:32:24 (muokattu 31.08.2009 16:32:45) | |
---|
oulamaa: Ja en mä tommosta naamaakaan kasvattais edes vitsillä. Mut hei, You win some you lose some. Hyvin näytät ite provosoituvan vaikka aikasemmassa viestissä väitit että parasta tässä on kun metalliperkeleet provosoituu eikä sillä oo mitään väliä mitä muut sanoo. |
lessthanthree 31.08.2009 18:53:32 | |
---|
oulamaa: En pidä mistään musiikista ylipäätään, soitan vain vittuillakseni. Ja en mä tommosta naamaakaan kasvattais edes vitsillä. Mut hei, You win some you lose some. Meikän bändeissä ei oo noi ulkomusiikilliset asiat niin olennaisia, niin ei itteä oma naama haittaa :) teillä varmaan toinen meininki |
oulamaa 31.08.2009 20:44:28 (muokattu 31.08.2009 20:49:16) | |
---|
Joo ;D Meikkiä palaa kyllä vähä turhankin paljon. Ei voi mittää ku joillakin on bisnesvainua vähän enemmän ku muilla. En ainakaan tunnusta provosoituneeni ;p Mutta kun piikittely menee henkilökohtaiseksi niin saa kai sitä vastata. |
oulamaa: Joo ;D Meikkiä palaa kyllä vähä turhankin paljon. Ei voi mittää ku joillakin on bisnesvainua vähän enemmän ku muilla. Niin eli rahan perässä juostaan. Kuitenkin taitaa asia olla niin että millään muulla kuin muiden mielipiteellä ei ole väliä? |