blaekie 31.08.2009 13:09:54 | |
---|
Krice: Se oli Sepistin soolo. Miekkonen ei ollut muuttanut metadatan tietoja, joten playerissä näkyi Velsan nimi. Yleensä tulee tarkastettua onko tiedostonimi joku toinen, mutta vähän flunssassa ja väsynyt niin pisteet meni Velsalle. Nonin, pitihän se arvata et velsa yritti kalastella pisteitä, muka laittamalla nimensä tohon taustaan, et jos sattuis saamaan vahingossa, vaikkei edes soittanu, aika ovela jäbä :) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
sepisti 31.08.2009 16:13:18 | |
---|
Krice: Se oli Sepistin soolo. Miekkonen ei ollut muuttanut metadatan tietoja, joten playerissä näkyi Velsan nimi. Yleensä tulee tarkastettua onko tiedostonimi joku toinen, mutta vähän flunssassa ja väsynyt niin pisteet meni Velsalle. Meikäläisen moka Audacityn kanssa... Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Krice 31.08.2009 17:59:36 | |
---|
sepisti: Meikäläisen moka Audacityn kanssa... No ei, kyllähän se tiedostonimestä pitäisi aina tarkistaa. |
Mun pualesta saa kuka kerkiää laittaa uutta skabaa tulille, kiitokset vaan kannatuksesta...mulla menee väkisinkin huomiseen taustan kaa ja viikonloppu on taas niin kiirusta notta...niin jos ei Mr Romeokaan kerkiä... |
Tuomo_ 31.08.2009 20:43:51 | |
---|
Mulla ei ole kuin blues-taustoja käytössä.. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
padaa@dadaa! 31.08.2009 22:09:13 | |
---|
WanhaWetäjä: LeoFender - kannattais välttää liikaa efektointia ja alkaa treenata fraseerausta ja harmoiapuolta puhtosimmilla saundeilla Soundille oli perustelunsa tuolla roots -skaban (sama molemmissa) jälkipyykeissä. |
MrRomeo 01.09.2009 22:06:11 | |
---|
Suuri kiitos kaikille äänestäneille ja kommentoineille! Hassua että sillon kun itellä on fiilis ettei nyt oikein lähtenyt tuntuu usein tulevan hyvää palautetta, ja päin vastoin. Mutta hienoa että joku diggasi. :) Arkistosta löytyi Total Guitarista varastettu tausta, ehkä vähän junnaava ja pitkänpuoleinen mutta kelpaiskos tuo (ks. erillinen ketju..) Miksi mitään? Miksei ennemminkin ei mitään? |
atimoc 02.09.2009 00:03:43 | |
---|
Mahtava tausta tämäkin! "These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!" |
WanhaWetäjä 02.09.2009 00:53:00 | |
---|
Arkistosta löytyi Total Guitarista varastettu tausta, ehkä vähän junnaava ja pitkänpuoleinen mutta kelpaiskos tuo (ks. erillinen ketju..) No ainahan sen voi feidata siihen minuuttiin jos on junnaava ja pitkä tausta...? Mutta hyvä että sait skaban tulille, mulla menee loppuviikko taas vaihteeks keikoilla ja mökillä...
|
Krice 02.09.2009 21:24:07 | |
---|
Dieterin soundissa tuntuisi olevan jotain vikaa? |
hevikukko 02.09.2009 22:44:22 (muokattu 03.09.2009 08:21:37) | |
---|
Nojoo...tänään sain Straton ja ilo soitella sillä ekoja sooloja kokeeksi. Olen itse niin kaikkiruokainen että kiva välillä chillatakin :D Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
dieter 03.09.2009 00:57:00 | |
---|
Krice: Dieterin soundissa tuntuisi olevan jotain vikaa? Mitäköhän taivahan ihmeitä on tapahtunut? :DD Oon poistanut alkuperääisen sooloraidankin, eli en pääse tutkimaan. Sieltä kuuluu välillä sitä alkuperäistä geneeristä kökkömelodiaa kuitenkin..? Mut toi on nyt noise-soolo jumalan tahdosta! :D |
nannne 03.09.2009 07:56:09 | |
---|
dieter: Mitäköhän taivahan ihmeitä on tapahtunut? :DD Oon poistanut alkuperääisen sooloraidankin, eli en pääse tutkimaan. Sieltä kuuluu välillä sitä alkuperäistä geneeristä kökkömelodiaa kuitenkin..? Mut toi on nyt noise-soolo jumalan tahdosta! :D Luulin että olit tarkottanu sen tommoseksi kun puhuit huonosta päivästä. Pikantin erillainen! |
apenaattori 03.09.2009 15:38:01 | |
---|
dieter: Mitäköhän taivahan ihmeitä on tapahtunut? :DD Oon poistanut alkuperääisen sooloraidankin, eli en pääse tutkimaan. Sieltä kuuluu välillä sitä alkuperäistä geneeristä kökkömelodiaa kuitenkin..? Mut toi on nyt noise-soolo jumalan tahdosta! :D Hahah! Loistavaa! :-D http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
blaekie 03.09.2009 17:41:31 | |
---|
dieter: Mitäköhän taivahan ihmeitä on tapahtunut? :DD Oon poistanut alkuperääisen sooloraidankin, eli en pääse tutkimaan. Sieltä kuuluu välillä sitä alkuperäistä geneeristä kökkömelodiaa kuitenkin..? Mut toi on nyt noise-soolo jumalan tahdosta! :D Samanlaista vinkunaa kuuluu tosta mun vanhasta höyryradiosta , lyhytaaltoalueelta :-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
MrRomeo 06.09.2009 13:00:41 | |
---|
Mr Bigin keikan takia pari tuntia lisää osallistumisaikaa (ts. että vetäjä ehtii kotiin koneen äärelle). Miksi mitään? Miksei ennemminkin ei mitään? |
-KK- 06.09.2009 17:25:30 | |
---|
Mr Bigin keikan takia pari tuntia lisää osallistumisaikaa (ts. että vetäjä ehtii kotiin koneen äärelle). Erittäin hyvä ja perusteltu syy. Sinnepä tässä ollaan itsekin lähdössä. Eikun Makitat pyörimään.. |
atimoc 10.09.2009 21:02:40 | |
---|
joaa: juutuubissa oli jo yli 300 katselukertaa. Tuo johtuu valitettavasti vain siitä, että pistin sevenstring.orgiin linkkiä klippiin, kun porukka on siellä aivan kiisseleissä noista Agilen seiskoista :) "These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!" |
Krice 10.09.2009 22:05:46 | |
---|
En tiedä ehtiikö vielä äänestä.. äh, olkoon. Taidan jättää muutenkin soolokisat vähemmälle. |
MrRomeo 10.09.2009 23:08:55 | |
---|
Niin todettakoon siis täälläkin että sooloskaba 179 päättyi tasatulokseen, voiton veivät Imper ja Anzi. Onnittelut ja uutta skabaa kehiin vaan. Miksi mitään? Miksei ennemminkin ei mitään? |