Nimpuri 27.08.2009 15:50:10 | |
---|
|
Piinakiivi 27.08.2009 23:30:52 | |
---|
|
Påskägg 28.08.2009 00:27:01 | |
---|
Rotten Sound huppari ja Misery Index & Sotajumala-kiertuepaita. RETRIBUTION! |
Lähdin ihan päähänpistosta ulos ja päätin, että ostanpas nytten jotain uusia kuteita. Löysin kuin löysinkin Prisman vaateosastolta pirun tyylikkään, oliivin vihreän, hillitysti ruutukuvioidun kauluspaidan ja siistit, perus tummat farkut. Jonku siistin hupparin vois kans käydä ettii jostain vielä niin sit pärjääkin taas tovin. Two beers or not two beers? |
Musiikkimasiina 31.08.2009 21:15:30 | |
---|
Hyperkopernikaaninen kumous alkaa! |
MolesterI 03.09.2009 21:47:39 | |
---|
Thrash till sex |
McNulty 04.09.2009 01:34:45 | |
---|
Kävin kääntymässä Somerolla ja mukaan tarttui huppari, lyhythihainen workeri ja t-paita. Niin ja vyö solkineen. Mukavata oli! i'm six foot down in my grave so cold buried alive near the underworld i'm six foot down in my grave so cold but i'm gonna scratch my way back out into your world |
jomppu 04.09.2009 15:31:12 | |
---|
Sininen Jakob merkkinen pipo eurolla kirpparilta, vaimo epäili sen tosin olevan lastenmallistoa, mutta kun ei ole nuppi turvoksissa niin hyvin se peittää kuulan. |
Marshallga 05.09.2009 17:19:51 | |
---|
"Support music, not rumors." |
KiipparistiKotkasta 08.09.2009 15:23:38 | |
---|
Iron Maidenin paita, jossa kaivetaan auki Benjaminin hautta :) Musikaalisuus on lahja - tyhmyys sukuvika |
Commoni 10.09.2009 16:54:14 | |
---|
Maastohousut +Lisää ketjuja Leather Heavenistä. |
Kukkis 77 10.09.2009 17:09:10 | |
---|
Ostin 20 kiloa niittejä. Vielä kun opettelen laulamaan ja rupean homoksi niin olen uusi Rob Halford. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Thet 10.09.2009 20:49:51 | |
---|
Tweed-housut ja villahupparin. Housujen käyttö voi jäädä vähälle, mutta onpahan nyt sellasetkin. "After the break i'm going to soak my hand in kerosene, light it up, and fistfuck a goat!" - Jon Lajoie |
Matjardo 10.09.2009 20:53:35 (muokattu 10.09.2009 20:54:34) | |
---|
En nyt varsinaisesti vaatteita ostanut, mutta kuuluu asustukseen kuitenkin. Kaksi laukkua sain ostettua kirpparilta. Toinen sellainen jännä, hieman kasarihtava mustavalkoinen, sopivan kokoinen perus olkalaukku ja toinen on joku tuntematon, käytetty armeija ylijäämälaukku. Tai pikemminkin toi armeijalaukku on vaan sellanen löysä suljettava kangaspussi olkahihnalla. Tosi siisti, sellainen haalistunut ja kulunut oliivinvihreä, äärimmäisen yksinkertainen. Ja yhteensä molemmat 6 euroa. Ei paha. Two beers or not two beers? |
BassLass 10.09.2009 22:22:01 | |
---|
Thet: Tweed-housut ja villahupparin. Housujen käyttö voi jäädä vähälle, mutta onpahan nyt sellasetkin. Olen noppa, mitkä on Tweed-housut? |
Påskägg 10.09.2009 22:35:15 | |
---|
Matjardo: En nyt varsinaisesti vaatteita ostanut, mutta kuuluu asustukseen kuitenkin. Kaksi laukkua sain ostettua kirpparilta. Toinen sellainen jännä, hieman kasarihtava mustavalkoinen, sopivan kokoinen perus olkalaukku ja toinen on joku tuntematon, käytetty armeija ylijäämälaukku. Tai pikemminkin toi armeijalaukku on vaan sellanen löysä suljettava kangaspussi olkahihnalla. Tosi siisti, sellainen haalistunut ja kulunut oliivinvihreä, äärimmäisen yksinkertainen. Ja yhteensä molemmat 6 euroa. Ei paha. Taitaa olla intin kaasunaamarilaukku :p Ite ostin honkkarista samanlaisen, mukana naamarikin ja kaikki tykötarpeet, 5e RETRIBUTION! |
BassLass 10.09.2009 22:40:57 (muokattu 10.09.2009 22:41:08) | |
---|
H8machine: Taitaa olla intin kaasunaamarilaukku :p Ite ostin honkkarista samanlaisen, mukana naamarikin ja kaikki tykötarpeet, 5e Ite tilasin varustelekasta. Naamarikin toimii jopa. Laukku on kyllä aivan hyödytön, liian lyhyt, liian pienet taskut, liikaa "väliseiniä." Ei yhtään hyvä. Penkkareissa sitten karkkia laittaa tohon, kun saa lantiolle roikkuun. |
Matjardo 10.09.2009 22:52:34 (muokattu 10.09.2009 22:55:38) | |
---|
H8machine: Taitaa olla intin kaasunaamarilaukku :p Ite ostin honkkarista samanlaisen, mukana naamarikin ja kaikki tykötarpeet, 5e Ei ole sa intin nasselaukku. Mulla oli sellanen, mutta hukkasin sen kännissä. Sitä varten tänään laukkuostoksille meninkin, kun pakko joku laukku olla. Oli siellä kirpparilla pari noita sa intin nasselaukkujakin, mutta ne oli sitä uutta, täysin puhdasta ja kulumatonta mallia. Omani oli ihan aito ylijäämälaukku, semmoinen raihnainen ja erittäin kulunut, pari reikääkin taisi olla. Sellainen sen olla pitää, kun puhutaan tuosta aidosta intin kaasunaamarilaukusta :). Ja mun mielestä paras laukku mitä olen tähän mennessä käyttänyt. Ei kulu käyttämällä ikinä, pieneen kokoonsa nähden vetää ihan uskomattomasti tavaraa sisäänsä ja on vielä pirun hyvän näköinenkin. Toimii hyvin tuon kaasunaamarilaukun korvikkeena tuo, mikä ikinä se nyt lieneekään. Vaikkakin paljon pienempi ja ohuempi onkin. Tosin ehkä melkeen jopa tyylikkäämpi kuin nasselaukku. Two beers or not two beers? |
Påskägg 10.09.2009 23:41:51 | |
---|
Matjardo: Ei ole sa intin nasselaukku. Mulla oli sellanen, mutta hukkasin sen kännissä. Sitä varten tänään laukkuostoksille meninkin, kun pakko joku laukku olla. Oli siellä kirpparilla pari noita sa intin nasselaukkujakin, mutta ne oli sitä uutta, täysin puhdasta ja kulumatonta mallia. Omani oli ihan aito ylijäämälaukku, semmoinen raihnainen ja erittäin kulunut, pari reikääkin taisi olla. Sellainen sen olla pitää, kun puhutaan tuosta aidosta intin kaasunaamarilaukusta :). Ja mun mielestä paras laukku mitä olen tähän mennessä käyttänyt. Ei kulu käyttämällä ikinä, pieneen kokoonsa nähden vetää ihan uskomattomasti tavaraa sisäänsä ja on vielä pirun hyvän näköinenkin. Toimii hyvin tuon kaasunaamarilaukun korvikkeena tuo, mikä ikinä se nyt lieneekään. Vaikkakin paljon pienempi ja ohuempi onkin. Tosin ehkä melkeen jopa tyylikkäämpi kuin nasselaukku. Hahah, itsekkin hävitin tuubassa laukun. Sain uuden onneksi jo tilalle. RETRIBUTION! |
Walker 11.09.2009 12:24:22 | |
---|
Parit farkut, mut minkä helvetin takia kaikissa farkuissa on ihan helvetin pienet taskut? Eikä kaikissa edes ole kännytaskua, ei viittis naarmuttaa sitä avainten seassa, ja lompakkokin hädin tuskin mahtuu taskuun. Ei skulaa ni ei skulaa. |