Lennu 01.03.2004 09:28:34 (muokattu 01.03.2004 09:29:27) | |
---|
Surullinen esimerkki siitä, miten "pari rauhoittavaa drinksua" voi pilata hyvänkin artistin esityksen. Veeti ja Erik Valkama olivat duokeikalla Porvoon Seireenissä ja oli silminnäkijöiden ja omistajan mielestä ollut Veetin osalta ala-arvoista. Viidennen biisin kohdalla omistaja tuli ja otti Veetin kädestä mikin ja sanoi "eiköhän tämä ole tässä, halukkaat saavat lipun hinnan takaisin narikasta." Oli ollut siinä kohtaa keikkaa yhdet parhaimmista aplodeista. Valkama sai korjattua osan keikasta laulamalla yhden biisin. Oli miestä kuulemma nolottanut, ja ei kai se ihme ole. Omistajan suusta kuultuna homma oli ikävä, mutta ainoa oikea vaihtoehto. Valituksia tuli kuulijoilta niin paljon. t. Lennun juorula. muok: liitteenä vielä Seireenin mainos: Pe 27.2 VEETI KALLIO JA ERIK VALKAMA duo tulee korkkaamaan Seireenin uuden bändilavan. Ainutkertainen mahdollisuus nähdä Veeti keikalla tänä vuonna. Veeti tekee ainoastaan viisi duo-keikkaa tälle vuodelle. Liput 10 €. Ei ennakkomyyntiä. Harmi tosiaan. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
___Ozzy 01.03.2004 09:30:38 | |
---|
Vaikea uskoa todeksi. Sanguis bibimus
Corpus edimus
Tolle corpus satani
|
vanttera 01.03.2004 09:35:26 | |
---|
Surullinen esimerkki siitä, miten "pari rauhoittavaa drinksua" voi pilata hyvänkin artistin esityksen. Valkama sai korjattua osan keikasta laulamalla yhden biisin. Oli miestä kuulemma nolottanut, ja ei kai se ihme ole.
Periaatteessa toi olisi ihan hauskaa, mutta ymmärrän toki omistajan ja yleisön närkästyksen. Sillon kans varmaan ollut aikamoinen morkkis seuraavana aamuna. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
paavi 01.03.2004 10:08:13 | |
---|
Jos on totta, kyllä mahtaa Veetipoikaa hävettää tällä hetkellä. Kuitenkin sen verran yleisöä kunnioittavan asenteen oon siitä miehestä aistinut. Tekee yleensä varmastikin parhaansa. I know the pieces fit |
Lennu 01.03.2004 10:13:29 | |
---|
Jos on totta, kyllä mahtaa Veetipoikaa hävettää tällä hetkellä. Kuitenkin sen verran yleisöä kunnioittavan asenteen oon siitä miehestä aistinut. Tekee yleensä varmastikin parhaansa. Kyllä, eipä tuosta ennen ole juttua kuullut, että noin olisi käynyt. Mutta näin kävi, ja tosiaan ravintolan omistajan sekä parin yleisön edustajan suusta kuultuna. Itse en ollut paikalla. Parisensataa oli ollut maksanutta asiakasta. ps. ei oo kiva juoruta. Mä aattelin että tästä sais jotain fiilareita. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
Turmis 01.03.2004 10:14:29 | |
---|
Sinänsä ikävä homma jos näin on käynyt, mutta toisaalta hyvä että järjestäjä uskaltaa tehdä tällaisia päätöksiä. Muistuttaa esiintyjiä siitä että maksavalle yleisölle on aina esiinnyttävä parhaansa mukaan täydellä panoksella. |
Huono homma. Varsinkin kun rispektit Veetiä kohtaan melkoiset... oliskohan ollut kipeenä tai muuta... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Jarkko. 01.03.2004 12:01:08 | |
---|
Viidennen biisin kohdalla omistaja tuli ja otti Veetin kädestä mikin ja sanoi "eiköhän tämä ole tässä, halukkaat saavat lipun hinnan takaisin narikasta." Oli ollut siinä kohtaa keikkaa yhdet parhaimmista aplodeista. Parhaimmat aplodit viimeisimmälle biisille vai keikan keskeyttäneelle omistajalle? Siis olivatko asiakkaat mielissään vai harmissaan (varmaan kokonaisuutena harmissaan, mutta ymmärsitte ehkä?) |
Notefix 01.03.2004 12:28:23 | |
---|
Mä en oikein diggaa että esiintyjien mogia hirveesti julkisesti puidaan, varsinkaan jos tyyppi ei itse ole vastaamassa. Eiköhän me kaikki olla mogailla joskus... My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
paavi 01.03.2004 12:43:14 | |
---|
Mä en oikein diggaa että esiintyjien mogia hirveesti julkisesti puidaan, varsinkaan jos tyyppi ei itse ole vastaamassa. Eiköhän me kaikki olla mogailla joskus... Nojoo, tästä oon kyllä samaa mieltä... I know the pieces fit |
Lennu 01.03.2004 13:09:16 | |
---|
Mä en oikein diggaa että esiintyjien mogia hirveesti julkisesti puidaan, varsinkaan jos tyyppi ei itse ole vastaamassa. Eiköhän me kaikki olla mogailla joskus... Kyllä mun mogia saa puida. Onhan tämä julkinen foorumi ja saa tulla vastaamaan. Äsken katsoin iltalehden nettiversiota, ja siinä oli lähes yksi yhteen juttu. Noh, josko Veeti jollain foorumilla vastaa, jää nähtäväksi. Tuskin vaivautuu, ellei nyt kauheata vääryyttä ole tapahtunut. Aina julkkisten asioita puidaan julkisesti. Harmi tapaus toki ja hyvä artisti. Ehkä porvoolaiset on vaan niin urpoja etteivät ymmärrä humalassa örkkäävien artistien päälle. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
Karlsson 01.03.2004 14:05:54 | |
---|
Ehkä porvoolaiset on vaan niin urpoja etteivät ymmärrä humalassa örkkäävien artistien päälle. Joo, ryppyotsaisia läskipäitä koko porukka. Eiku, mähän oon sieltä. Ei mitään, komento takas. Roll your own. |
Mase 01.03.2004 14:43:59 | |
---|
Luulin Veetia ammattilaiseksi musiikin saralla, mutta ei kait sellainen ammattilainen voi olla joka mokaa keikan örveltämisen/ryyppämisen takia? Keikat keikkoina ja ryypätään sitten keikan jälkeen tai vapaa-ajalla... Vähän pitäis olla selkärankaa, artisti on kuitenkin paikalla yleisöä varten ja saa työstään maksun. Moniko muukaan voi olla normaalisti työaikana nakit silmillä, käsiä ylös? |
1960-1980 01.03.2004 15:47:43 (muokattu 01.03.2004 15:50:44) | |
---|
Luulin Veetia ammattilaiseksi musiikin saralla, mutta ei kait sellainen ammattilainen voi olla joka mokaa keikan örveltämisen/ryyppämisen takia? Keikat keikkoina ja ryypätään sitten keikan jälkeen tai vapaa-ajalla... Vähän pitäis olla selkärankaa, artisti on kuitenkin paikalla yleisöä varten ja saa työstään maksun. Moniko muukaan voi olla normaalisti työaikana nakit silmillä, käsiä ylös? Montakohan keikkaa Veeti on munannut kännin takia? Yhden? Kaksi? Ja montakohan keikkaa tehnyt? Sata? Kaksisataa? Tietysti tuo on ikävää sekä artistille että yleisölle, mutta kaikillehan sitä sattuu huonoja päiviä. Samaa jeesustelua oli pari vuotta sitten, kun Ismo Alanko örvelsi kunnon kännissä jollakin keikallaan. Pääsi oikein lööppeihinkin. |
sormunen 01.03.2004 15:56:32 | |
---|
Ihan vitun hieno homma, jos nämä Lennut ja Maset ei koskaan mokaile missään. Ovatkin varmaan jotakuinkin ainoat semmoset paremmat ihmiset. Kuinkahan monta tuhatta vetoa tällä Masellakin on takana? Ainakin asiantuntemusta tuntui piisaavan. |
Teijo K. 01.03.2004 16:02:35 (muokattu 01.03.2004 16:11:06) | |
---|
Ihan vitun hieno homma, jos nämä Lennut ja Maset ei koskaan mokaile missään. Ovatkin varmaan jotakuinkin ainoat semmoset paremmat ihmiset. Kuinkahan monta tuhatta vetoa tällä Masellakin on takana? Ainakin asiantuntemusta tuntui piisaavan. No äh, menipäs hienosti. Mutta se piti että tapauksia en tunne Lennun, Masen kuin Veetinkään kohdalta sen tarkemmin, mutta minusta töihin kännissä tulemista ei voi kuitata sanomalla vain että mokaileehan ne muutkin. Tokihan sitäkin monet tekee, rakennuksilla oli monta vaaratilannetta parin juomamiehen takia. Mutta heidätkin talutettiin työmaan ulkopuolelle jos jäivät kiinni. Kyllä se töihin kännissä tuleminen on minusta aina paha juttu. Tuhansia työpäiviä on mullakin takana, ja kertaakaan en ole kännissä sielä ollut. Siis omissa töissäni. Veetillehän se esiintymislava taitaa olla se hänen työpaikkansa. Siitähän minulla ei ole tietoa onko se esiintymislava jotenkin erikoisen vaarallinen paikka. Tokihan siellä on baaritiskille lyhyt matka. Den sanna skönheten är inte ansiktets skönhet.
- Guareschi |
Lennu 01.03.2004 16:24:01 | |
---|
Ihan vitun hieno homma, jos nämä Lennut ja Maset ei koskaan mokaile missään. Ovatkin varmaan jotakuinkin ainoat semmoset paremmat ihmiset. Kuinkahan monta tuhatta vetoa tällä Masellakin on takana? Ainakin asiantuntemusta tuntui piisaavan. Olenko mä vitun urpo väittänyt, etten mokaile missään? Kunhan nyt ilmotin suurena viisaana tietäjänä, että näin kävi. En minä siitä mitään pilkkaa tee. Päivittelin vaan että meni ihmisiltä hyvä keikka ohi. Mitä se varmasti onkin. Voi helvetti näitä meuhkaajia. Ja ei kiinnosta, montako keikkaa sulla on takana. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
Vilhelmus 01.03.2004 16:24:54 | |
---|
Ihan vitun hieno homma, jos nämä Lennut ja Maset ei koskaan mokaile missään. Ovatkin varmaan jotakuinkin ainoat semmoset paremmat ihmiset. Kuinkahan monta tuhatta vetoa tällä Masellakin on takana? Ainakin asiantuntemusta tuntui piisaavan. Ei enää sitten ketään haukuta mistään ikinä, eikä itse asiassa kannata asioista keskustellakaan. Come on, tee jotain kivaa. |
sormunen 01.03.2004 16:28:32 | |
---|
Mutta se piti että tapauksia en tunne Lennun, Masen kuin Veetinkään kohdalta sen tarkemmin, mutta minusta töihin kännissä tulemista ei voi kuitata sanomalla vain että mokaileehan ne muutkin. No justiinsa ja silleen. Mutta mitenkä paljon näistä sun "rakennusmiehistäsi" kirjoiteltiin nettipalstoilla? Katoit sä esimerkiksi heti asialliseksi tehdä ko. asiasta vaikka seinälehteä? Mikä se on se motiivi ja millä tavalla tänne kirjoittamalla "talutetaan sivuun"? Vittu mitä jeesustelua.
|
sormunen 01.03.2004 16:30:27 | |
---|
Kunhan nyt ilmotin suurena viisaana tietäjänä, että näin kävi. Miksi? Kai sulla joku motiivi oli? |