Aihe: Spotify
1 2 3 4 557 58 59 60 61122 123 124 125 126
Bluesmies
30.08.2009 19:14:05
tenkainen: Ne on mulla ainakin aika satunnaisia. Aiemmin tänään ei tullut yhtään. Äsken yritin kuunnella levyä, niin joka helkkarin biisin väliin mainos. Ei paljon innostanut kuunnella levyä loppuun.

En tajua. Ilmaseks voi kuunnella levyn, joten ei oo paha, jos kuuntelee biisin jälkeen lyhyen mainoksen. Et varmaan kato ikinä leffojakaan kolmoselta/neloselta tai subilta, ku tulee mainoksia?
tenkainen
30.08.2009 19:56:46

Bluesmies: En tajua. Ilmaseks voi kuunnella levyn, joten ei oo paha, jos kuuntelee biisin jälkeen lyhyen mainoksen. Et varmaan kato ikinä leffojakaan kolmoselta/neloselta tai subilta, ku tulee mainoksia?

Joo, ei kyllä huvita kuunnella levyä, jossa on x biisiä ja x mainosta. Pilaa sen koko levyn. Taustamusiikkina ollessa ei niin haittaakkaan, mutta levyn _kuuntelemisen_ se pilaa aika tehokkaasti.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
poppamies
30.08.2009 20:02:00

tenkainen: Joo, ei kyllä huvita kuunnella levyä, jossa on x biisiä ja x mainosta. Pilaa sen koko levyn. Taustamusiikkina ollessa ei niin haittaakkaan, mutta levyn _kuuntelemisen_ se pilaa aika tehokkaasti.

Mä tallennan ne levyt mitä haluan kuullella Audacitylla ja sitten leikkaan mainokset helvettiin ja tallennan koneelle.
G strings are for strippers!
tenkainen
30.08.2009 20:07:39

poppamies: Mä tallennan ne levyt mitä haluan kuullella Audacitylla ja sitten leikkaan mainokset helvettiin ja tallennan koneelle.

Mä vähän epäilen, että tuo on Spotifyn käyttöehtoja vastaan...

Mutta ei se siis multa pois ole, jos en ilmaiseksi voi kuunnella ilman mainoksia levyjä. Mutta en mä sitten toisaalta ilmaiseksi kaikkea tee. Että oon sitten mieluummin käyttämättä, kun ei miellytä. Palvelua en siis tässä arvostele millään tavalla.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
jassi
30.08.2009 20:33:27
Tossa jollekki Invite, maksuksi kelepaa aktiivinen vastailu meikäläisen aloittamiin topicceihin=)
HnMqUhMkN2nkqbic
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
zekeode
30.08.2009 20:40:46

poppamies: Mä tallennan ne levyt mitä haluan kuullella Audacitylla ja sitten leikkaan mainokset helvettiin ja tallennan koneelle.

Tän on pakko olla trolli/vitsi. Ei kukaan tee moista operaatiota kympin takia, ja jos tekee, niin mielummin ostaa Premiumin vaikka kuukaudeksi ja rippaa sieltä sitten 320kbps streamista, niin on äänenlaadussa edes jotain jäljellä, kun sen pakkaa vielä uudestaan. (mikäli pakkaa) Säästyy ainakin mainosten karsimiselta. Kuukauden päästä voi sitten jatkaa taas sitä "ilmaista" (mikäli sikäli enää pystyy).
Zammy
31.08.2009 08:30:59

Oujee, vielä helpommalla pääsee kun ostaa levyt kaupasta.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
Mohla
31.08.2009 09:05:33

Bluesmies: En tajua. Ilmaseks voi kuunnella levyn, joten ei oo paha, jos kuuntelee biisin jälkeen lyhyen mainoksen. Et varmaan kato ikinä leffojakaan kolmoselta/neloselta tai subilta, ku tulee mainoksia?

Ei nykyään jengi enää tunnu ymmärtävän, että jotain ei voi saada ilmaiseksi ilman mitään velvotteita tai muita miinuspuolia. Nää inisijät vaikenee vasta sitten, kun ne levyt saa ladata ilmaiseksi omalle koneelle suoraan. Tosin senkin jälkeen varmaan aletaan valittaa äänenlaadusta ja suppeasta kokoelmasta.

Kyllä muakin ne mainokset vituttaa ihan niin kuin tv:ssäkin. Jos kuitenkin kerta käyttää palvelua ilmaiseksi, niin kyllä mä ainakin sitten alistun kuuntelemaan niitä mainoksia, koska ne on ne jotka lopulta mahdollistaa sen palvelun ilmaisuuden. Toinen vaihtoehto on sitten maksaa se huikea kymppi, niin ei tarvii vinkua.

Tosin, nyt on tullut jo artistipuolelta valitusta, että spotify -korvaukset on aika naurettavaa senttipeliä, niin kuin tässäkin ketjussa on aiemmin uumoiltu. Saa nähdä mihin suuntaan homma kehittyy.

Nyt sitten kaikki voi haukkua niitä artisteja, että kun ne on niin ahneita ettei niiden työnhedelmiä edes saa ILMAISEKSI kuunnella! Vittu WTF omg käsittämätöntä!!11!?!!

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
Zammy
31.08.2009 11:32:46
Eero Laine: Käsittääkseni äänenlaatu ei katoa minnekkään streamista ripattaessa, tosin en ole sitä audacitylla kokeillut.

Joo ei, mutta premiumissa on ilmaista parempi äänenlaatu.
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
Exhausted
31.08.2009 11:38:58

Eero Laine: Käsittääkseni äänenlaatu ei katoa minnekkään streamista ripattaessa, tosin en ole sitä audacitylla kokeillut.

Mutta sisään tuleva ääni on kuitenkin 160 kbps -mp3, jota sitten todennäköisesti pakataan uudestaan mp3:ksi.
hapan
31.08.2009 11:47:12
Meikälle voi heittää kutsun, eikös toi ilmaisversio sen vaadi? Pikaviestit toimii?
mr.bungle
31.08.2009 13:13:07

Exhausted: Mutta sisään tuleva ääni on kuitenkin 160 kbps -mp3, jota sitten todennäköisesti pakataan uudestaan mp3:ksi.

Spottarin suoltama ääni on 160kbps-vorbis-enkoodattua, eli parempaa kuin 160kbps mp3, ja streamin rippaamisessa ainakin järkevästi toteutettuna otetaan alkuperäinen data talteen (eikä pureta+pakata sitä).
bassolla hanuriin
Thomy
31.08.2009 13:41:58
Mulla on nyt ollut toi premium viikon verran ja kivahan se. Yhä enemmän törmää kyllä siihen, että todella monilla artisteilla ja bändeillä on Spotifyssa vaan muutama levy saatavilla. Eli aika kaukana ollaan mitenkään "kattavasta" valikoimasta.
Matjardo
31.08.2009 15:43:21 (muokattu 31.08.2009 15:44:17)
Hirmuisesti tekisi mieli itsekin katsastaa tämä palvelu, kun kaikki siitä kokoajan puhuu ja kaikilla tuntuu siellä tunnukset olevan. Yritin parilta sivulta pongata niitä invitejä, mutta olivat menneet. Jos joku mukava ihminen voisi sellaisen laittaa pikaviestinä, niin olisin kiitollinen.
Two beers or not two beers?
itsy
31.08.2009 18:51:47 (muokattu 31.08.2009 21:17:00)
Vesterinen orkkinensahan on varsin mainio, tuli viimein tsekattua bändin musakin. Petyin kylläkin kun ei levyllä ole samanlaista puhelaulua kuin mainoksessa mutta toimii silti.

hämhämhää, mainostivat vesteristä kun kuuntelin vesteristä, hehhehjeh.
ALALAIA minä kävelen
aivokuolio
01.09.2009 01:06:32
Tästä on varmaan ollu puhetta mutta en jaksa ruveta koko ketjua selaamaan läpi, eli saako kokonaisia levyjä kuunnellessa noita biisejä mitenkään oikeaan järjestykseen?

Joojoo, yksittäisinä biiseinähän ne on varmasti sinne upittu eli epätodennäköstä mutta koitetaas ny...
Hipelius
01.09.2009 01:10:11 (muokattu 01.09.2009 01:10:32)
aivokuolio: Tästä on varmaan ollu puhetta mutta en jaksa ruveta koko ketjua selaamaan läpi, eli saako kokonaisia levyjä kuunnellessa noita biisejä mitenkään oikeaan järjestykseen?

Joojoo, yksittäisinä biiseinähän ne on varmasti sinne upittu eli epätodennäköstä mutta koitetaas ny...

Kyllä mulla jokainen levy järjestyksessä on aina ollut. Eli klikkaa joko artistin tai levyn nimeä.
aivokuolio
01.09.2009 01:11:00
Hipelius: Kyllä mulla jokainen levy järjestyksessä on aina ollut. Eli klikkaa joko artistin tai levyn nimeä.

Kah, se oliki näin helppoa. Tänks.
Eero Laine
01.09.2009 13:32:43
mr.bungle: ja streamin rippaamisessa ainakin järkevästi toteutettuna otetaan alkuperäinen data talteen (eikä pureta+pakata sitä).

Juuri tätä tarkoitin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)