velsa 28.08.2009 21:44:29 (muokattu 28.08.2009 21:45:31) | |
---|
Molliluus olisikin kiva yllätys!!!! Mutta vielä kivempi olisi joku etelän puukivuuki jos saa toivoa!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
padaa@dadaa! 29.08.2009 10:44:32 | |
---|
krk: LeoFender Äkkiseltään teknohko soundi näinkin rootsiin taustaan. Rytmisesti ihan asiallista. Mulla oli sama soundi soolo -ja roots -skabassa. Eli hi-gain -mallinnus ja Leslie -simulointi. Säästin tele-soundin riffiskabaan missä mulla on hieman avant-gardemainen äänikollaasi. |
blues guitar 29.08.2009 11:12:22 | |
---|
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Väsykäsi 29.08.2009 12:47:19 | |
---|
Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
MaQ 29.08.2009 17:40:00 | |
---|
mukavaa-kanalapikkausta. Kyllä tämän tahdissa kanat munisivat Oliskohan ne sitten niitä hyvän mielen munia, vai mitäs ne nyt onkaan. Mulle tuli ainakin kommentista hyvä mieli :D |
Väsykäsi 29.08.2009 17:52:01 | |
---|
ihailtavaa päättäväisyyttä. Millä tavalla. Silläkö että päätin pistää huonosti soitetun ja vielä väärästä sävellajista vedetyn soolon vai? :D Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
Gary Enfield 29.08.2009 19:19:45 | |
---|
Väsykäsi95: Millä tavalla. Silläkö että päätin pistää huonosti soitetun ja vielä väärästä sävellajista vedetyn soolon vai? :D Niin, soitit loppuun asti antamatta pikkuseikkojen vaivata. Eihän nypräämällä mitään synny, toimit ihan oikein. :) |
Väsykäsi 29.08.2009 19:33:09 | |
---|
gary field: Niin, soitit loppuun asti antamatta pikkuseikkojen vaivata. Eihän nypräämällä mitään synny, toimit ihan oikein. :) Kiitti. Tosiaan tuo sävellaji taisi olla joku aivopieru :) On sitä paremminkin soitettu. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
latuska90 29.08.2009 20:44:07 | |
---|
Väsykäsi95: Kiitti. Tosiaan tuo sävellaji taisi olla joku aivopieru :) On sitä paremminkin soitettu. Mä kyllä löysin sävellajin ihan nopsasti korvakuulolla ja sain keksittyä tohon taustan päälle jotain huttua, mutta sellaista ideaa ei tullut, johon olisin ollut tyytyväinen. Pyöritin taustaa monta kertaa loopissa, mutta ei sitten millään tullut mitään kivoja ääniä ulos kitarasta. :P "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
oipe 29.08.2009 20:47:18 | |
---|
Se on sitten syksy pojat, ja tietysti tytöt. Eli hyvää syksyä kaikille. |
Väsykäsi 29.08.2009 21:07:04 (muokattu 30.08.2009 14:46:21) | |
---|
latuska90: Mä kyllä löysin sävellajin ihan nopsasti korvakuulolla ja sain keksittyä tohon taustan päälle jotain huttua, mutta sellaista ideaa ei tullut, johon olisin ollut tyytyväinen. Pyöritin taustaa monta kertaa loopissa, mutta ei sitten millään tullut mitään kivoja ääniä ulos kitarasta. :P Niin kyllä määkin sen heti löysin korvalla mutta jostain kummasta syystä soitan se G:stä. Sen siitä saa kun väsyneenä soitat. Ja hyvää syksyä kaikille! Edit: Tein tuommoisen vedon samaan taustaan mutta tälläkertaa oikeasta sävellajista. http://maihinnousu.net/s/?song_id=4861 Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
padaa@dadaa! 30.08.2009 14:28:12 | |
---|
krk: Äkkiseltään teknohko soundi näinkin rootsiin taustaan. Rytmisesti ihan asiallista. Lex.A: Makea soundi, meininki mukavan rehellistä, ei ollenkaan hassumpaa. gary field. Marsilaiset hyökkää. Soolo itsessään oli kyllä aavistuksen liian leppoisa rheinonen - Aika kostee saundi, muuten hyfää lsd-happoista fiilistelyä. Sienimettällä käyty selvästikin. liljam: melkoisesti efektoitu saundi, mutta kyl se taustaan istui, Letkeää perusmenoa.
Omituista. Parhaat palautteet on tullut juuri silloin, kun tarkoituksella yritettiin mennä metsään. Kun ei ollut oikein aikaa panostaa vedon suunnitteluun ja hiomiseen niin asenne oli "kun ei Clarence White -sooloon paukut riitä niin lyödään läskiksi". Kun idea oli käyttää samaa mallinnusketjua kuin yleisen sooloskabassa eli hi-gain-leslie-delay. Eli omien soundimieltymysten vastaisesti. No, kyllähän Badgessa on hieno Leslie -osuus, mutta pyörittäjillä saatu ääni on yleensä aika huono yleissoundi. |
J.Hollström 30.08.2009 17:18:25 | |
---|
rheinone: Juki68 - staili jotensakin pikkusen hakusessa. Pitikö tähän soittaa jollain tietyllä staililla? |
MaQ 30.08.2009 20:54:06 | |
---|
kuha: miten nää sun taustat kuulostaa oudoilta? Millä lailla oudoilta :) Toimiiko muilla ok kun muistelen että kuha olis aikasemminkin maininnut jotain mun nauhotuksesta? Audacityllä tai reaperilla olen nuo tehnyt, joko m-audion 2496 inputtiin tai sit usb kautta X3 lla. Lame lla mp3:si. Ainakin mun korvaan on toiminut ok kotona väliin kahdella eri koneella ja kajareilla. |
Jatketaan hiukka tota äänestys aikaa niin saadaan ehkä lisää kommentteja. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
Kuha 30.08.2009 21:23:22 | |
---|
MaQ: Millä lailla oudoilta :) Toimiiko muilla ok kun muistelen että kuha olis aikasemminkin maininnut jotain mun nauhotuksesta? Audacityllä tai reaperilla olen nuo tehnyt, joko m-audion 2496 inputtiin tai sit usb kautta X3 lla. Lame lla mp3:si. Ainakin mun korvaan on toiminut ok kotona väliin kahdella eri koneella ja kajareilla. Sitä vaan, että sulla tausta tulee yhden sävelaskeleen verran alempaa kuin muilla. |
MaQ 30.08.2009 21:33:58 | |
---|
Kuha: Sitä vaan, että sulla tausta tulee yhden sävelaskeleen verran alempaa kuin muilla. Nyt on kyllä woodoota jo mukana, en mä ole kyllä moista huomannut? |
blaekie 30.08.2009 21:41:49 | |
---|
MaQ: Nyt on kyllä woodoota jo mukana, en mä ole kyllä moista huomannut? Näin näyttäisi olevan, jos "kuuntele" napista kuuntelee, sitten kun downloadaa mp3:n on pitch ok. Maihinnousun player sekoilee jotenkin tuossa lienee. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Kuha 30.08.2009 21:49:52 | |
---|
blaekie: Näin näyttäisi olevan, jos "kuuntele" napista kuuntelee, sitten kun downloadaa mp3:n on pitch ok. Maihinnousun player sekoilee jotenkin tuossa lienee. Juu, kun lataa koneelle mp3:n, niin toimii ok. Suoraa Maiharista tulee hitaampi ja matalampi "krapulaveto". |
BigPapa 30.08.2009 21:55:29 | |
---|
Tulokset tulee tuota pikaa. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |