Prowleri 01.03.2004 09:21:33 | |
---|
Niin, viina-ale iski tänään täysimääräisenä sitten Suomeen, ja jos joku ei tiedä mitä tapahtuu niin ei, Alko ei ole ottanut mallia Stockan hulluista päivistä vaan viinaveroa on laskettu jotta kotimainen juoppousteollisuus pystyisi edes jotenkin kilpailemaan kun Virosta tulee EU-jäsen ja sitä kautta rajat aukeavat massiiviselle halpaviinatuonnille. Pahimman kolauksen koki väkevien kuten kosanderin hinta, puolikas kossu irtoaa nyt alle kympillä eli 5e halvempana kuin aiemmin. Sen sijaan fiksusti kun suomalaisten juomatapoja haluttaisiin saada "eurooppalaisemmaksi" niin miedot eivät juuri halventuneetkaan, keskaripullon hinnasta veisteltiin noin 10-15c, vinkkupullosta samaa luokkaa. Kuinkas moni aikoo ruokatunnilla piipahtaa pitkäripaisen kautta juhliaksemme tätä, kuten Hesari muotoili, "todellista eurooppalaisuutta, olemme vihdoinkin samaa hintatasoa"(köh köh)? Eläkeläiset Euroviisuihin! |
Basismi 01.03.2004 09:24:07 | |
---|
Hain Lauantaina korillisen kallista kossua, että voin lesoilla köyhille. Mahtaa olla pahaa noin halpa viuna! It's hard to be humble when you're so fucking big! |
lxi 01.03.2004 09:28:28 | |
---|
Hain Lauantaina korillisen kallista kossua, että voin lesoilla köyhille. Mahtaa olla pahaa noin halpa viuna! Taidat olla Turusta? "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
edutheman 01.03.2004 09:29:34 | |
---|
Jeps, se on nyt onnelliset ajat edessä. Kuhan tästä torjantaina hyppään laivalle jossa hinnat on pudonnu keskimäärin 20%. kaveri porukalla lähetään, yks tulee vaan juomaan eli, mulla on sitten kaks maihinnousukortillista vinettoo maihin!!!! Yum Yum!!! -Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon- |
vanttera 01.03.2004 09:38:58 | |
---|
Taidat olla Turusta? Täh? Minä ainakin käytän hinta-alen omaksi pahakseni, ja turmiokseni, täysin hyväkseni. Toukokuun lopussa nähdään sitten tuloksia. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Jani The Rock 01.03.2004 09:57:38 | |
---|
Kävin piruuttanikin jo perjantaina hakemassa pullon tequilaa ja kartuttamassa valtion kassaa. Oli muuten Alkossa hiljaista. Muuten olen sitä mieltä että Suomen päihdepolitiikka on naurettavinta perseilyä mitä ikinä. Ja tiedotusvälineet vielä ylläpitävät "viina on viisasten juoma"- ja "kännissä on kivaa" -mentaliteettia. Sen verran humoristiseen sävyyn esim. MTV 3 uutisoi eilen viinarekkojen lähettämisestä matkaan. Ikään kuin olisivat yllyttäneet, että menkää nyt hyvät ihmiset heti maanantaina ostamaan sitä viinaa ja kaljaa kun sitä kerran saa halvalla. Eikö tässä maassa jo ole tarpeeksi päihdeongelmaisia saatana. Tulee mieleen se Simpsonien jakso, jossa tupakka uhkasi loppua Springfieldistä: "Lasti aromikkaita Laramie-savukkeita on juuri lähtenyt tehtaaltamme. Kuskia on neuvottu unohtamaan stop-merkit ja jalkakäytävät". No joo, sossun setä paahtaa taas... Rough and tough and plenty mean. |
vanttera 01.03.2004 10:03:13 | |
---|
Kävin piruuttanikin jo perjantaina hakemassa pullon tequilaa ja kartuttamassa valtion kassaa. Oli muuten Alkossa hiljaista.
Itte hain kaksi Jallua, kaksi punkkua ja 12 nelosta. Samahan se on mitä maksaa. Myyjä siinä kassalla jutteli asiakkaitten kanssa että "Juu, kyllä ne hinnat oikiasti putoo." Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Härski 01.03.2004 10:05:29 | |
---|
Komppi käy Janille tässä asiassa. Ja mikä vittu siinä on, että ihmisillä ei ole muuta asiaa mietittävänä kuin se, että "mistä saisin rahaa viinaan" ja "pakko päästä viikonloppuna ryyppäämään" ym. ja sitten maanantaina duunissa/koulussa riittää säälittävää kuunneltavaa. Ostaisivat vaikka elämän, niitä näyttää olevan alennuksessa, kun tuo viina on vienyt niin paljon mainos tilaa... |
Lennu 01.03.2004 10:09:32 | |
---|
Itte hain kaksi Jallua, kaksi punkkua ja 12 nelosta. Samahan se on mitä maksaa. Myyjä siinä kassalla jutteli asiakkaitten kanssa että "Juu, kyllä ne hinnat oikiasti putoo." Me haettiin bussimatkaa varten lauantaina yks jallu ja vaniljakossu, ja patteri lonkeroa. Puol pulloa jallua jäi, vaikka aamuyön tunteina sitä yritettiinkin tuhota. Ku rupes vaan väsyttää. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
vanttera 01.03.2004 10:14:40 | |
---|
Me haettiin bussimatkaa varten lauantaina yks jallu ja vaniljakossu, ja patteri lonkeroa. Puol pulloa jallua jäi, vaikka aamuyön tunteina sitä yritettiinkin tuhota. Ku rupes vaan väsyttää. Mulla oli eilen vähä saatanan kamalaa, kaks päivää meni taas ihan hukkaan. Onneksi on M.netin terapeuttinen vaikutus, ja joululauluja. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Iso D 01.03.2004 10:18:36 | |
---|
Iso G maksaa muuten nykyään 6,75 euroa. On se halapaa. Ja olut päkin hinnaksi minimaneihin sun muihin tulee noin 4-5 euroa. |
Blue Moon 01.03.2004 10:20:33 | |
---|
Sen sijaan fiksusti kun suomalaisten juomatapoja haluttaisiin saada "eurooppalaisemmaksi" niin miedot eivät juuri halventuneetkaan, keskaripullon hinnasta veisteltiin noin 10-15c, vinkkupullosta samaa luokkaa. Vinkuthan onkin Suomessa ihan kohtuuhintaisia. - It's been a long time coming - |
Lennu 01.03.2004 10:23:22 | |
---|
Mulla oli eilen vähä saatanan kamalaa, kaks päivää meni taas ihan hukkaan. Onneksi on M.netin terapeuttinen vaikutus, ja joululauluja. Lauantaina oli niin paha krappis, että perverssinä jätkänä lähdin Dannyn keikalle Lohjalle näennäisteknikoksi. Muutama lonkero, vaniljakossu, jalu ja epileptinen valoshow soundcheckissä jeesasi mainiosti. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
Teijo K. 01.03.2004 10:26:36 | |
---|
Kuinkas moni aikoo ruokatunnilla piipahtaa pitkäripaisen kautta juhliaksemme tätä, kuten Hesari muotoili, "todellista eurooppalaisuutta, olemme vihdoinkin samaa hintatasoa"(köh köh)? Mitä sitä lisää ostamaan, kun on entisetkin juomatta tuola. Ei kannata... Yli vuoden tuokin viskipullo tuosa, 2 senttiä vajennut pinta. Turhaa. Den sanna skönheten är inte ansiktets skönhet.
- Guareschi |
Lennu 01.03.2004 10:27:33 | |
---|
Mitä sitä lisää ostamaan, kun on entisetkin juomatta tuola. Ei kannata... Yli vuoden tuokin viskipullo tuosa, 2 senttiä vajennut pinta. Turhaa. Niimutku... se on halpaa! "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
Niimutku... se on halpaa! Näino. Tein perjantaina periaatepäätöksen että ostan joka palkasta yhden ylimääräsen Jallun, ja juon ne kaikki miitissä poies. Liksa tulee kahen viikon välein, joten jurrissa ollaan. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Ytse Jakke 01.03.2004 10:37:06 | |
---|
No onneks täällä meillä Saksassa ei tartte venyttää penniä/centtiä (what ever)... Viinipullo lähtee alle eurolla. 0,5l Bischofshofen on halvimmillaan siinä 0,20€ ja wodka putelinkin saa alesta 2,5€. Kyllä taas kun joskus palailee kotikulmille odottaa kuivat ajat. Sitä odotellessa kippis! |
Juugeli 01.03.2004 10:38:40 | |
---|
Komppi käy Janille tässä asiassa. Ja mikä vittu siinä on, että ihmisillä ei ole muuta asiaa mietittävänä kuin se, että "mistä saisin rahaa viinaan" ja "pakko päästä viikonloppuna ryyppäämään" ym. ja sitten maanantaina duunissa/koulussa riittää säälittävää kuunneltavaa. Ostaisivat vaikka elämän, niitä näyttää olevan alennuksessa, kun tuo viina on vienyt niin paljon mainos tilaa... Kompataan, kompataan. Ei oo mitään vittumaisempaa kuin kuunnella maanantaiaamuna koulussa helvetin väsyneenä mitä erilaisempia "vittu, mä olin vittu päissään"-tarinoita. Joskus ne saattavat kestää koko viikon, kunnes perjantaina vaihtuu "vittu mä otan tänään vittu niin perskännit, missä bileet?" I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop) IHKK #3 |
Bassballs 01.03.2004 11:57:37 | |
---|
Kuinkas moni aikoo ruokatunnilla piipahtaa pitkäripaisen kautta juhliaksemme tätä, kuten Hesari muotoili, "todellista eurooppalaisuutta, olemme vihdoinkin samaa hintatasoa"(köh köh)? Naurettavaa pelleilyä koko juttu. On se hienoa, että saadaan eurooppalaiset juomatavat alentamalla kossun hintaa.. eikä sekään laskenut eurooppalaiselle tasolle. Eikä se oluen hintakaan mihinkään laskenut. Kaljan hintahan on noussut koko ajan, varmaan juuri tätä enteillen. Nyt hinnat taitaa olla samoissa kuin vuosi sitten..perkele. Olisivat nyt jumalauta sentään laskeneet viinien ja oluidenkin hintoja kunnolla, että päästäisiin siihen "eurooppalaisuuteen".. Minä tuskin ainakaan ostaisin sen enempää kaljaa kuin tähänkään mennessä, mutta jäisipä rahaa ostaa jotain hyödyllistäkin. Mutta jatkokysymys: Kuinka moni aikoo hinnan alennuksista huolimatta ostaa kaljansa ja viinansa virosta aina tilaisuuden tullen? MINÄ!! Ja jos suomen hinnoilla joutuu dokailemaan, niin voitte olla varmoja, että ostan kossua. Se siitä eurooppalaisuudesta, pohojalaisuus voimaan!! Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista. |
Teijo K. 01.03.2004 12:02:46 | |
---|
Niimutku... se on halpaa! Joojoo. Kossuhan se siinä halpeni, kossua nyt en joisi vaikka olisi ilmaista. Ihan turhaa. Den sanna skönheten är inte ansiktets skönhet.
- Guareschi |