Aihe: Paul McCartney Suomeen
1 2 3 4
KTR
01.03.2004 11:02:01
ja toisekseen hän soittaa myös Lennon ja Harrison -ralleja, mikä on hieno kunnianosoitus (We can work it out ja Something esim)

Eikös We Can Work It Out ole Maccan sävellys, siinä taisi se keskiosa (life is very short..) olla Lennonin käsialaa vaan.
BluesKossi
01.03.2004 11:23:01
Katsokaa tuota biisilistaa, ja itkekää sitten vasta hinnoista, jos enää kehtaatte!

Ensinnäkin, mies on kuusikymppinen ja veivaa pari-kolme tuntia musiikkia, vaikka siihen ei mitään talloudellista syytä enää ole, on se ehdottomasti hatunnoston arvoinen suoritus. ja toisekseen hän soittaa myös Lennon ja Harrison -ralleja, mikä on hieno kunnianosoitus (We can work it out ja Something esim)

ELI TOTTA HEL**TISSÄ OLEN MENOSSA =)

Olipa artisti kuka tahansa tai biisilista minkälainen tahansa niin 200euroa on aivan liikaa, sanoisin melkein, että hävytöntä. Jos hinnat ovat todella tota luokkaa niin en tiedä onko se welldonen vai kenen idea, mutta törkeää kuitenkin.
ole kuningas - osta aurinkolasit
Danny s
01.03.2004 11:23:39
Nyt täytyy ottaa aikalisä..luulin vaan automaattisesti, että noin henkilökohtaiselta kuulostava sävellys olisi Lennonin (Cythialle) kirjoittama..mutta voin toki olla väärässä! katsokaa joku kenellä on se kirja, Yesterday..
Jussi Guitar
01.03.2004 16:36:38
Mä lupaan ampua, räjäyttää, tuhota, kiduttaa, piiskata, raiskata ja potkia kaiken mikä liittyy welldoneen sekä olla menemättä yhellekkään welldonen järjestämälle keikalle jos ne saatana menee ja hinnottelee tän yli mun budjetista, mä oon vieläki veloissa siitä viime kesän rollari lipusta (100e) ja tästähän ne perkeleet voi pyytää ainakin mun näkökulmasta katsottuna aivan saatanallisia hintoja ja tod.näk. silti myydään kaikki liput vartissa.
PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA.
kingdom
01.03.2004 17:09:28 (muokattu 01.03.2004 17:09:42)
Ottakaa nyt rauhassa, ei lipun hinnoista ole vielä mitään tietoa.
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution
Shaft
01.03.2004 19:33:00
Ensinnäkin, mies on kuusikymppinen ja veivaa pari-kolme tuntia musiikkia, vaikka siihen ei mitään talloudellista syytä enää ole..

Jos keikkaa ei kerran tarvitse tehdä taloudellisista syistä, miksi siitä pitää enää rokottaa faneja??
Danny s
01.03.2004 19:41:43
Mitäs luulet, jaksaakohan herra McCartney inttää halvempia lippuja, kun tuhat ihmistä (keikkajärjestäjät, roudarit, muut bändin jäsenet..) kinuavat (varsin ymmärrettävästi) maksimaalista palkkaa työlleen?
Shaft
01.03.2004 19:57:15
Mitäs luulet, jaksaakohan herra McCartney inttää halvempia lippuja, kun tuhat ihmistä (keikkajärjestäjät, roudarit, muut bändin jäsenet..) kinuavat (varsin ymmärrettävästi) maksimaalista palkkaa työlleen?

Tottakai jokainen haluaa nostaa niin paljon palkkaa kuin suinkin mahdollista. Ei se silti estä kritisoimasta ylikorkeita lippujen hintoja. Sitäpaitsi eiköhän se herra McCartneykin ihan kohtuullisen osuuden niistä lipputuloista kuittaa.
Danny s
01.03.2004 22:29:46
No todennäköisesti kuittaa, mikä on toisaalta väärin, kun ottaa huomioon että mies on vuodesta toiseen Britannian parhaiten tienaavia muusikoita "it's only a northern song.." ;)
Mutta ymmärrän silti ettei halua kiertuetta tappiolla tehdä..
MacGyverfan
02.03.2004 19:12:20
Mutta mihin listoilta on kadonnut MULL OF KINTYRE?
Flyygelin kun sais...
Angie
02.03.2004 21:21:33
Veikkaan, että liput maksavat samaa luokkaa kuin Rollareillakin eli n. 70 eurosta 100 euroon.

Ihan vaan pilkunnussimisen ilosta huomauttaisin minun Rollari-lippuni maksaneen sellaisen 52 euroa ja oli kyllä ihan hyvä paikka.

Minä ainakin teen parhaani päästäkseni paikan päälle.
Isäni ja poikaystäväni varmaan ainakin lähtisivät mukaan pää kolmantena jalkana. Ja uskoisin lippujen olevan samaa luokkaa kun Rollareillakin, eli 50:llä pääsee varmasti paikalle, josta näkee lavan.
Jos jostain syystä liput ovat kuitenkin tuplahintaisia, niin taidan miettiä sijoitusta uudelleen, köyhä kun olen...
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
sormunen
02.03.2004 22:45:22

Mutta ymmärrän silti ettei halua kiertuetta tappiolla tehdä..

Rundeillahan tehdään tappiota noin yleensä, kun niiden tarkoitus (muualla paitsi Suomessa) on mainostaa levyä. En nyt oo ihan vakuuttunut, mutta mulla on semmonen mielikuva, että Rollarit tekevät poikkeuksen, kun heidän levymyyntinsä on niin pientä. Mutta siis heidänkin tulonsa tulevat rätti- yms kaupasta, noin pääsääntöisesti.
Ada
03.03.2004 00:04:35
Onko kenelläkään tietoa siitä milloin liput ovat tulossa myyntiin?
"I know where I belong, away from your Gods" - Endless Dark, HIM
KMT
03.03.2004 00:27:59

Onko kenelläkään tietoa siitä milloin liput ovat tulossa myyntiin?

Ei kai tuommoinen metallista pitävä meinaa tulla?

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
M.i.k.key
03.03.2004 00:31:29
Rundeillahan tehdään tappiota noin yleensä, kun niiden tarkoitus (muualla paitsi Suomessa) on mainostaa levyä. En nyt oo ihan vakuuttunut, mutta mulla on semmonen mielikuva, että Rollarit tekevät poikkeuksen, kun heidän levymyyntinsä on niin pientä. Mutta siis heidänkin tulonsa tulevat rätti- yms kaupasta, noin pääsääntöisesti.

Ainakin rollareilla on semmonen systeemi että ne vie kaikki rahat! Paikallisjärjestäjälle jää pelkästään tyyliin parkkitulot
My name is Baron, M.i.k.key Baron
sormunen
03.03.2004 10:28:25
Ainakin rollareilla on semmonen systeemi että ne vie kaikki rahat! Paikallisjärjestäjälle jää pelkästään tyyliin parkkitulot

Parkkiliput onkin jenkeissä iso tulo.
Flash
03.03.2004 10:36:07

Uskon ja toiven, että hinnat olisi siellä 50-100 euron paikkeilla.

Welldonelta on jo tiedotettu, että liput eivät tule olmaan yhtä kalliit kuin Rollarien keikalle, joten veikkaan että siinä 60-70 euron hujakoilla liikutaan.
Rock And Roll Can Never Die
Danny s
03.03.2004 12:44:45
Eiköhän rundit oo ihan tuottavia kun päätstään noille stadion-tason touhuihin.

Eri asia sitten jos kierretään levyn julkaisun aikoihin vanhalla Transitilla pitkin pikkubaareja ruokapalkalla.

Käsittääkseni Maccan ja Rollareiden ei tarvi enää moista tehdä?
sormunen
03.03.2004 13:40:13
Eiköhän rundit oo ihan tuottavia kun päätstään noille stadion-tason touhuihin.

Nimenomaan silloin pääsääntöisesti eivät. Maccasta ja Rollareista en tiedä, mutta rundit ovat osa markkinointia. Siksi(kin) monet orkat (kuten Rollarit tai siis Jagger) ovat niin perkeleen tarkkoja esimerkiksi paitakaupasta ja siksi tehdään diilejä parkkimaksuista ynnä muusta ja siksi lämmittelijät maksaa päästäkseen soittaan.

Siinä välitilassa, kellarin ja stadionin välissä, saattaa keikkailulla tienatakin elantonsa. Siis jos hoitaa merchandisen kunnolla. Suomessa taas liksat tulevat keikkaliksoista ja levyillä pääsääntöisesti markkinoidaan keikkoja.

Karkeita yleistyksiä, mutta get the point?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)