Aihe: Spotify
1 2 3 4 556 57 58 59 60122 123 124 125 126
Aakoo
28.08.2009 22:08:38
Joutunee sitten hankkimaan iiföönin. Onkin jo pitkään himottanut mokoma, ja kun nyt tuli IPhonen uusi versio ja Spotify siihen, niin hell yes. Pakkohan tuo on ostantaa..
Jokapaikanapina
29.08.2009 11:02:34
Hajottava toi Vesterisen mainos :D
Perzzza
29.08.2009 13:48:58
Vesterinen on aika kuningas :D Lee van Cleef...

On muuten miellyttävä bändi. Kerrankin mainos, josta on itse ollut nautintoa -> bändi kuunteluun.
Siinä kaksi valokeilaa muodostaa sydämen, savu nousee ja nainen nauraa. -Broadcasters
ganesha
29.08.2009 16:37:42
tänään spotify on vähän väliä hävittänyt yhteyden :/ jokohan kuuntelijamäärät alkavat olla liikaa servereille? vai onko taustalla salajuoni, jolla yritetään saada kaikki hommaamaan premium?

mitä noihin mainoksiin tulee...niin ihmetyttää vain, ovatko levy-yhtiöt totaalisen pihalla vai enkö mä vaan kuulu enää yhdenkään labelin kohderyhmään koska järjestäen nuo mainostettavat bändit ja artistit ovat aivan käsittämättömän jäätävää paskaa, sellaista äänisaastetta mitä en huolisi edes ilmaiseksi. tiedän että hyvääkin musiikkia julkaistaan, koska vuodessa tulee edelleenkin ostettua levyjä aikamoinen läjä joista uutuuksia melkoinen osuus. vai onko se vain niin, että nää isot levymerkit jyrää niillä geneerisillä formaattihutuillaan? voisivat mun puolesta vain keskittyä back-katalogiensa myymiseen ja jättäisivät uudemmat virtaukset pienemmille lafkoille.

tai noh, pitäähän jonkun tuottaa kaupallisille äänisaastekanavillekin materiaalia.
viina. hanuri. ja naiset.
H4Zu
29.08.2009 16:42:57
ganesha: tänään spotify on vähän väliä hävittänyt yhteyden :/ jokohan kuuntelijamäärät alkavat olla liikaa servereille? vai onko taustalla salajuoni, jolla yritetään saada kaikki hommaamaan premium?

Joo, pätkii tuo premiumillakin aika kiitettävästi aina välillä.
Mikä meitä vaivaa?
Cathi777
29.08.2009 18:01:44

H4Zu: Joo, pätkii tuo premiumillakin aika kiitettävästi aina välillä.

Mä en vielä ole tuollaista pätkimistä havainnut kertaakaan, eli olen osannut olla oikeaan aikaan kuuntelemassa. Ja aika pientä nettikaistaa tuo tuntuu käyttävän, kun sillä hitaimmalla datapaketillakin hyvin kuuntelee ja samaan aikaan vielä normaalisti surffaa netissä.
Only pop music can break my heart...
StoRBa
29.08.2009 20:07:21

Cathi777: Mä en vielä ole tuollaista pätkimistä havainnut kertaakaan, eli olen osannut olla oikeaan aikaan kuuntelemassa. Ja aika pientä nettikaistaa tuo tuntuu käyttävän, kun sillä hitaimmalla datapaketillakin hyvin kuuntelee ja samaan aikaan vielä normaalisti surffaa netissä.

Joo ei täälläkään laajakaistalla kuunnellessa oo pätkinyt kertaakaan. 3G:n kanssa tuntuu olevan vähän päivästä kiinni, mutta sehän ei ole Spotifyn ongelma vaan yhteyden.
Onko tuo... Super Guss Cola??
Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa.
Tohtori Tonus
30.08.2009 02:36:08
Ulver - Lost in Moments -> LARUU!!1

Juuri näin. Vitutti aika huolella kun alkoi pääsemään maailmoihin tuon Ulverin kanssa.
"Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" -Ben_D
doppelgänger
30.08.2009 12:10:41
Tohtori Tonus: Ulver - Lost in Moments -> LARUU!!1

Juuri näin. Vitutti aika huolella kun alkoi pääsemään maailmoihin tuon Ulverin kanssa.

Joo, tämä on jotain niiin ärsyttävää. Koitappa siinä kuunnella vaikka juurikin tuota Ulveria, kun joka biisin välissä tulee Villieläimen tai Lauri Tähkän mainosta.
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
nirzin
30.08.2009 15:16:53
Joopa, tuon Spotifyn ilmaisversion olemassolo on kyllä törkeyden huippu. Ei ole kapitalistin röyhkeydellä mitään rajaa.
Aerodactev
30.08.2009 15:43:51
Bluesmies: Jos joku voisi pistää inviten pikaviestillä, niin SUURI KIITOS!!

Lähetetty.
Kainuun Sanomissa ei oo mikkään muu totta ku fanttoomi ja kuolinilimotukset
TaikuriHärvä
30.08.2009 17:35:28 (muokattu 30.08.2009 17:36:01)
Joo tästä on niin paljon puhuttu, et pittääpä varmaan itekki siirtyä käyttämään kyseistä palvelua. Jos joku vaivautuis lähettään inviten vaikkapa pikaviestillä, niin kiitokset hänelle.
Ei se ole koira, se on Mustanaamio.
zekeode
30.08.2009 17:38:48 (muokattu 30.08.2009 17:39:55)

nirzin: Joopa, tuon Spotifyn ilmaisversion olemassolo on kyllä törkeyden huippu. Ei ole kapitalistin röyhkeydellä mitään rajaa.

Sen takia siirryinkin Premium käyttäjäksi, kun tuolla ilmaisella tuntee olonsa vielä enemmän piraatiksi, kuin nettilataamisella...

edit: Kohta vuosi täynnä ja silti joka päivä ihmettelen ja päivittelen kuinka fantastinen palvelu on kyseessä. :D
jassi
30.08.2009 18:37:10
Oorait, nyt pukkaa kenties idioottimaista kysymystä, mutta nyt kun mulla on noita invitejä tuossa ja bändinpojille pitäis lähettää, niin toimiiko se ihan vaan silleen et laitan vastaanottajan e-mail osoitteen kenttään ja sitte send?? Ja kuinkas siellä vastaanottajan päässä tulee toimia?? Lähteekse jostain linkistä futaamaan, vai pitääkö leikkailla ja liimailla jossain erillisillä sivuilla?? K-tos jo etukäteen runsaista ja seikkaperäisistä vastauksista!
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Scythes96
30.08.2009 18:39:44
Jos joku viittis inviten lähettää, nii voisin antaa plussan. Mieluiten pikaviestillä.
Eemelii
30.08.2009 18:43:50
jassi: Oorait, nyt pukkaa kenties idioottimaista kysymystä, mutta nyt kun mulla on noita invitejä tuossa ja bändinpojille pitäis lähettää, niin toimiiko se ihan vaan silleen et laitan vastaanottajan e-mail osoitteen kenttään ja sitte send?? Ja kuinkas siellä vastaanottajan päässä tulee toimia?? Lähteekse jostain linkistä futaamaan, vai pitääkö leikkailla ja liimailla jossain erillisillä sivuilla?? K-tos jo etukäteen runsaista ja seikkaperäisistä vastauksista!

Homma toimii siten, että laitat inviten menemään kaverillesi(ei ole pakko s-postilla), sitten hän menee spotifyn sivuille, klikkaa free->get started->sitten siihen laittaa sen inviten.
itsy
30.08.2009 18:50:02
jassi:Lähteekse jostain linkistä futaamaan, vai pitääkö leikkailla ja liimailla jossain erillisillä sivuilla??

Lähtee suoraan omasta linkistään toimimaan mutta toimii myös syöttämällä siihen varattuun kenttään, kuten tuossa jo sanottiin.
ALALAIA minä kävelen
Bluesmies
30.08.2009 18:56:40
Mitä nyt jonkin verran olen Spotifytä käyttänyt, niin en kyllä ymmärrä, miten joku voi valittaa noista mainoksista?!? Niitähän tulee 1-2 per levy, eli ei käytännössä yhtään mitään. Tämhän on ilmaista, gaad demed! Loistopalvelu kyllä, ei voi käsittää.
tenkainen
30.08.2009 19:02:53

Bluesmies: Mitä nyt jonkin verran olen Spotifytä käyttänyt, niin en kyllä ymmärrä, miten joku voi valittaa noista mainoksista?!? Niitähän tulee 1-2 per levy, eli ei käytännössä yhtään mitään. Tämhän on ilmaista, gaad demed! Loistopalvelu kyllä, ei voi käsittää.

Ne on mulla ainakin aika satunnaisia. Aiemmin tänään ei tullut yhtään. Äsken yritin kuunnella levyä, niin joka helkkarin biisin väliin mainos. Ei paljon innostanut kuunnella levyä loppuun.
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)