Aihe: Big Brother 2009
1 2 3 4 5 6 7 8 949 50 51 52 53
Rakkikoira
28.08.2009 18:50:28
Katsoin eilen illalla hetken BB:tä kanavia selatessa. Mummeli ja nuorempi perus blondi oli tiskaamassa ja blondi tokaisi jotakuten: kyllä mä tiedän että afrikan lapset näkee nälkää, mutta ei me sitä täällä tajuta kun me eletään hyvinvointi maailmassa. (??)
ten
28.08.2009 23:22:57
Siis mitä helvettiä! Onko noi nyt jotain neljättä päivää kännissä? :DDD Hyvä meininki! Meneeköhän viinahanat siinä vaiheessa kiinni ku joku ekan kerran tuottaa Subtv:lle "ilmaista" aikuisviihdettä, vai mikä helvetti tässä on takana!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
M4ss3 m/
28.08.2009 23:24:42
ten: Siis mitä helvettiä! Onko noi nyt jotain neljättä päivää kännissä? :DDD Hyvä meininki! Meneeköhän viinahanat siinä vaiheessa kiinni ku joku ekan kerran tuottaa Subtv:lle "ilmaista" aikuisviihdettä, vai mikä helvetti tässä on takana!

Ensi viikolla kuulemma puolet jatkaa tuota riehumista entistä kovemmin kun toiset taas saa vain vettä ja leipää(niin sanotusti).
bedlam
29.08.2009 13:29:23

M4ss3 m/: Mitä helv, ketä kiinnostaa kuvat jostain metalliputkesta vai noitako se "kansa on kahvikupit tärissen odottaneet"?

Kiitos aamunauruista :D
doppelgänger
29.08.2009 14:28:39
M4ss3 m/: Mitä helv, ketä kiinnostaa kuvat jostain metalliputkesta vai noitako se "kansa on kahvikupit tärissen odottaneet"?

Tässä vaiheessa suosittelen hakemaan takkisi ja poistumaan.
"Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien
Landola59
29.08.2009 14:34:35
bedlam: Kiitos aamunauruista :D

Myötähäpeä menee huvittuneisuuden edelle. MUTTA oikeasti nyt alkaa tuntua siltä kun paikallislehdetkin alkaa tuputtamaan tuota BB-sontaa että mistä sitä asiatietoa enää saa. Ei hirveesti kiinnosta lukea paskalla istuessa BB-hennan tai BB-jarin sormenympärysmitoista tai miten tosimiehet homoilee keskenään. Talous on lamassa, ja löysin syyllisen. Big Brother.
Monologi voidaan käydä kahden ihmisen välillä. Esimerkiksi miehen ja vaimon - lasten suusta kuultua
Rhapa
29.08.2009 14:35:00
basisti jr.: Tässä vaiheessa suosittelen hakemaan takkisi ja poistumaan.

Liian myöhäistä. Jätä takki ja juokse.
cautta carvaisten civesten!
Peltsi88
29.08.2009 14:46:22
Todellakin myötähäpeän tunteelta on vaikea välttyä tätä sarjaa katsoessa. Oikeasti aika vaikeaa katsoa kokonainen jakso ilman facepalmia.

Ehkä ärsyttävimpiä ihmisiä tällä hetkellä talossa on Jelena ja Nino. Jelena luulee oikeasti olevansa jotenkin vetävän näköinen tai jotain. Muutenkin neidin yläastepissis kielenkäyttö ja muu toiminta on jotain niin säälittävää. Nino on myös surkuhupaisa. Eikös tyyppi sanonu jotain, ettei pidä homojen stereotypiasta. No ei ainakaan omalla toiminnallaan tee siitä yhtään parempaa. "Esa on mun mies", oikeesti mit vit!?!
Bluesmies
29.08.2009 16:58:39
djKaaos: Erityisesti nimim. Bluesmiehelle:

http://static.iltalehti.fi/bigbrother/bbaso2708MZ_bl.jpg

Kiitokset! :)
DJKaaos
29.08.2009 17:46:20
Bluesmies: Kiitokset! :)

:D Oisko plussa mitään?
Minä olen minä.
Wolfgang
29.08.2009 17:58:38
Peltsi88: Todellakin myötähäpeän tunteelta on vaikea välttyä tätä sarjaa katsoessa. Oikeasti aika vaikeaa katsoa kokonainen jakso ilman facepalmia.

Miusta tässä kiteytyy hyvin BB:n olemus. Ja juuri sen takia sitä seuraan.
Don't think twice it's all right.
Disposable
29.08.2009 20:55:53
Yhden jakson katsoin, ja taitaapi riittää tälle kaudelle. Vituttaa olla taas jokaisen keskustelun ulkopuolella, BB:n aikaahan ihmisillä ei ole muuta elämää kuin BB-elämä. Surullista, kun oikein ajattelee, varsinkin 24/7.

On aivan raivostuttavaa miten leimaava ohjelma on: sinne valitaan jokaisesta vähemmistöstä/ihmisryhmästä edustaja. On ainakin vanhus-, homoseksuaali-, biseksuaali-, rotu-, ja älykkökiintiöt. Ainoastaan ääliöille ei ole yksittäistä edustajaa, vaan niitä otetaan kerralla useampi että saadaan tätä kaiken kansan rakastamaa myötähäpeää kerralla kunnolla aikaiseksi.

Ainoastaan tämä 61-vuotias oli yllättävä veto tältä BB-kaudelta. Mukavan rempseä nainen.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Bluesmies
29.08.2009 21:41:45
djKaaos: :D Oisko plussa mitään?

Annoin plussan.
DJKaaos
29.08.2009 21:55:47
Bluesmies: Annoin plussan.

Kiitos! :D Koetan jatkossakin bongata sulle tommosia herkkupaloja.
Minä olen minä.
ekikoo
29.08.2009 22:23:56
Tosta Kätlinistä vissiin on jaossa jälleen joku suihkuvideo, ei oo vaan tullu vastaan. Harmi sinänsä mutta onhan tuo absoluuttisen söötti henkilö mitä oon vähän kattonut.
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Bonesaw
29.08.2009 23:02:47
Tuija on suht pimahtaneen tuntuinen tapaus.
DJKaaos
30.08.2009 01:58:24
Toni123: ja huonot tissitki!

Ja silti niitä pitää esitellä joka juhlissa.
Minä olen minä.
Wolfgang
30.08.2009 03:16:12
http://www.bigbrother.fi/uutinen.shtml?942313

Esitetäänkö tuolla toimituksessa tyhmää vai eikö ne oikeesti tiedä mistä nämä "suorasanaisuudet" on napattu...
Don't think twice it's all right.
ten
30.08.2009 03:21:05
Bonesaw: Tuija on suht pimahtaneen tuntuinen tapaus.
Sait plussan! :D

Wolfgang: http://www.bigbrother.fi/uutinen.shtml?942313

Esitetäänkö tuolla toimituksessa tyhmää vai eikö ne oikeesti tiedä mistä nämä "suorasanaisuudet" on napattu...

Sait plussan! :D

PS. Itse kerään vain miinuksia! Ainakin kännissä takkia hakiessani! ->
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)