seppo i 13.08.2009 18:23:03 | |
---|
Local Reason needs to know no reason to get back where he belongs. So long... |
moderndrummer88 13.08.2009 18:27:42 | |
---|
seppo i: Local Reason needs to know no reason to get back where he belongs. So long... Heikkihän se vaan on... Relaxin' At Camarillo... |
iekku84 29.08.2009 21:48:10 | |
---|
Huuto.netissä on nyt myynnissä tämän setin virveli. Tuli mieleen pikkupoikien kilpahuuto meidän isi on vahvempi kun teidän.. ja vastauskin oli tullut kun pyysin tarkennusta viitaten tähän keskusteluun.
Tommonen hieno virppa.Nimikyltti mailmalla.Pintaa pikkasen käsitelty.Mutta varmasti yamaha.Ostajalle kulut -------------------------------------------------------------------------------- Lisätty: 29.08.2009 21:08:18 Yamahan sivuilta löytyy enemmän tietoa.Ettei noitten huom huvi heppujen jutut jää muutakuin haaveeksi. Heh... Tarkoitti minua kun kyseenalaistin hänen jutut... Mie taas! |
Laitanpa viellä tän varmaan saatte minusta mulkun kun kaivelen nenästä verta. Olen tiettävästi kaupat mitä olen tehnyt niin ihan rahalla ja asiallisesti. Pistäs joutessasi linkki millä todistat tuon olevan yamaha. Niin saadaan selvyys mitä yamahan sarjaa tuo on porukka on vähän ihmetellyt eri foorumeilla. Myyjän vastaus 29.08.2009 20:59:27 No jaa rahattomiakin on liikkellä.Tos päristimen kiristin säätö lukossa on yamahan loko ja koko settikin löytyy .Mutta sulle vähän liian kallis.Kuluta aikasi muualla.Yamaha maple sarjakin on lähellä tota Mie taas! |
hansakemanelius 29.08.2009 22:32:39 (muokattu 29.08.2009 22:41:26) | |
---|
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=113750887 Aikamoinen krääsäkauppias tuo Esa. Välillä väittelee dyslektisellä kielenkäytölla sitä sun tätä. Pitkä liuta halpiskamaa on hällä huuto.netissä myynnissä. Palautepuoli on yllättävän postiivinen, joten kai hommat kuitenkin hoituvat luotettavasti. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
iekku84 29.08.2009 22:44:35 | |
---|
Joo huomasin heti nappasi minulle aika vittumaisen yksityisviestin. Ei mitään jos pystyisi todistamaan aitouden ja muutenkin kertomaan lisää mutta kun ei yamahan sivuilta löydy tietoa moisesta värkistä. Kyllä olin ärsyttävä itsekkin kun käänsin veistä haavassa. Kyllä se halpa olisi jos olisi maple mutta tuskin se sellaista on nähnytkään. No olkoon jos ei saa edes tiedustella... Hoitakoon bisneksensä. Uskoisin että supra riittää minulle ja voin lakata haaveilemasta tuosta johon ei rahani riitä... heh Mie taas! |
iekku84 29.08.2009 22:47:41 | |
---|
Kohde suljettu. höh.. minun vika Mie taas! |
hansakemanelius 29.08.2009 22:50:04 | |
---|
Twistkompilla pärjää pitkälle... |
hansakemanelius 29.08.2009 23:06:37 | |
---|
Twistkompilla pärjää pitkälle... |
iekku84 30.08.2009 11:57:25 | |
---|
Pitäisikö? Se voisi olla ihan oikein sille! Huudetaan kaikki kamat sitä mitä tulee ja negatiivista palautetta=) No jos nyt ei oltaisi ilkeitä. Annetaan toisen myydä lähes maplesarjan yamahaansa. Mie taas! |
iekku84 30.08.2009 11:59:22 | |
---|
Kiitos sille joka tuon kysymyksen laittoi tuohon uuteen ilmoitukseen! Tosiaan aika veijari. Haluaisin tietää että mitähän tuon kysymyksen laittaja on saanut yksityisviestinä? Mie taas! |
hansakemanelius 30.08.2009 12:18:12 | |
---|
iekku84: Kiitos sille joka tuon kysymyksen laittoi tuohon uuteen ilmoitukseen! Tosiaan aika veijari. Haluaisin tietää että mitähän tuon kysymyksen laittaja on saanut yksityisviestinä? Pistin minäkin sinne tiedustelun. Jännityksestä jäykkänä odottelen vastausta..... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Nolte 30.08.2009 12:21:18 | |
---|
hansakemanelius: Pistin minäkin sinne tiedustelun. Hyvä H-Å! Jännityksestä jäykkänä odottelen vastausta..... No, kuka mistäkin jäykistyy. :) |
hansakemanelius 30.08.2009 12:32:19 (muokattu 30.08.2009 12:34:15) | |
---|
Nolte: Hyvä H-Å! No, kuka mistäkin jäykistyy. :) No tässä iässä pienetkin jännityksen momentit tuovat kohokohtia elämään..... Ja pisti Jammuasiantuntija-Vellikin sinne tiedustelun. No toisaalta, vaikkei olisikaan tuo virveli mikään Yamaha, niin eipähän siitä mitään hirveetä hintaakaan pyydetä. Kuka ostaa testattavaksi? Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Nolte 30.08.2009 13:26:00 | |
---|
hansakemanelius: No toisaalta, vaikkei olisikaan tuo virveli mikään Yamaha, niin eipähän siitä mitään hirveetä hintaakaan pyydetä. Kuka ostaa testattavaksi? Joo, noinkin, mutta ainakin minua nyppii tuollainen puolivillainen ja enemmän tai vähemmän epärehellinen puuhastelu, mitä heppu harrastaa. Samalta söhlöltähän minä ostin taannoin Premier Metal 2000 -virvelin, jossa oli kyljessä ylimääräinen, karkeasti tehty reikä. Ei katsonut tarpeelliseksi mainita asiasta. No, minä hälle laitoin asiallisen spostin, jossa sanoin, etten vaadi mitään, koska hinta vastasi aika lailla kuntoa, mutta että olisi asiasta voinut kuitenkin mainita. Siihen asti oli sähköpostit vaihtuneet sujuvasti, mutta nyt ei ylläripylläri tullut enää mitään vastausta. Kehoitan välttämään tyyppiä, tai ainakin olemaan erityisen tarkkana tavaran suhteen. |
Velli 30.08.2009 13:30:05 | |
---|
Juu, laitoin myös minä hieman infoa tuonne kysymyspalstalle. Eihän tuo hinta paha ole, mutta virheellisillä tiedoilla tuo jamppa on tuota yrittänyt myydä. Juurikin tämän vuoksi koko homma on ihan perseestä. |
jtpennane 30.08.2009 14:22:19 | |
---|
Sama henkilö myi viime talvena torilla Ludwig Accent CS-settiä 1200 euron rapeeseen hintaan, joten kusetusyritykset ei rajoitu tähän. Itse välttäisin kaupantekoa näillä infoilla. Kebab tai henki! |
markkuliini 30.08.2009 14:40:43 | |
---|
Aika veemäisen oloinen mölli, en ostaisi kaverilta mitään. Mutta viimein myönsi erehdyksensä tuon rummun suhteen. :) Hyvä jäbät! + "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
hansakemanelius 30.08.2009 15:03:39 | |
---|
markkuliini: Aika veemäisen oloinen mölli, en ostaisi kaverilta mitään. Mutta viimein myönsi erehdyksensä tuon rummun suhteen. :) Hyvä jäbät! + Tällaisella yhteystyöllä saadan vaikka mitä aikaiseksi. Seuraava tavoite maailmanrauha ! Twistkompilla pärjää pitkälle... |
grooveman 30.08.2009 15:16:42 | |
---|
hansakemanelius: Tällaisella yhteystyöllä saadan vaikka mitä aikaiseksi. Seuraava tavoite maailmanrauha ! Siinä ois tavoitetta. Jos ensin vaikka laitettais tuo VR:n hinnoittelupolitiikka kohdilleen. :) "rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki |