Aihe: Päättömät hintapyynnöt laitteista vol 4
1 2 3 4 563 64 65 66 67122 123 124 125 126
trih
28.08.2009 17:38:41
elsewhere: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=346060

850 euroa uudesta Jazzmasterista, vaikka aidosti uuden saa kaupastakin halvemmalla. Ja tuttu kaveri myymässä toki :)

Vai että uusi. Bluebook on siis jokin Fenderin jälleenmyyjä ja takuut ym palvelu löytyy.
Rytmiä hypyssä, tanssin lähelläsi.
Räbbänä
28.08.2009 17:40:10
trih: Vai että uusi. Bluebook on siis jokin Fenderin jälleenmyyjä ja takuut ym palvelu löytyy.

Miten tuo kuva näyttää joltain Kitarapajan otokselta? Tainnut parissa muussakin ilmossa ne tutu kiviportaat näkyä...
"särö pedalli ihan hyvä black sabbath ääni keltanen ihan hyvä"
trih
28.08.2009 17:51:58
Räbbänä: Miten tuo kuva näyttää joltain Kitarapajan otokselta? Tainnut parissa muussakin ilmossa ne tutu kiviportaat näkyä...

bluebook Kitarapajalla töissä?
Rytmiä hypyssä, tanssin lähelläsi.
Simo78
28.08.2009 19:25:14 (muokattu 28.08.2009 19:35:01)
trih: bluebook Kitarapajalla töissä?

Oikeesti mitä vittua?
http://www.kitarapaja.com/pics/gncpj1_800_600.JPG
http://www.kitarapaja.com/usvi.htm

Ihan sama kuva ja toi kitara löytyy kitarapajan sivuilta samaan hintaan? Pitäiskö tästä jo kysyä pajalta, että käyttääkö toi jamppa luvatta kuvia, vai mikä tässä on takana?

Ja toi värikäskaappi oli torilla myynnissä joku aikaa sitten, nyt on jo kovasti customia jne. jne.
Numb
28.08.2009 20:02:03

Simo78: Pitäiskö tästä jo kysyä pajalta, että käyttääkö toi jamppa luvatta kuvia, vai mikä tässä on takana?

Ei tartte enää. Laitoin mailia, ihan vain että onko sama soitin...
Teoria ja käytäntö ovat teoriassa sama asia, mutta käytännössä eri.
pietari-poika
29.08.2009 20:49:36
pekurides: ihme ilmiö tämä uutta kalliimmalla kaupittelu
, ilmo puhuu puolestaan.- no joo se on juuri huollettu... mutta ehkä ottaisin kuitenkin sen uuden jossa takuut jäljellä.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=346092

Onhan tohon sentään vaihdettu EMG:n mikit ja boostipiiri. Mutta hintaa voisi hieman tiputtaa kyllä...
punssi
30.08.2009 22:27:31
elsewhere: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=346060

850 euroa uudesta Jazzmasterista, vaikka aidosti uuden saa kaupastakin halvemmalla. Ja tuttu kaveri myymässä toki :)

Joo. Sama kaveri myynyt mulle hieman rikkinäisen vahvarin, techin trademark 60. Piti todella kovaa surinaa ja särinää, potikat rahisivat jne., eikä mikään auttanut. Väitti siis että oli aivan uudenveroinen lähettäessä, ja että joku elektroniikan opettaja oli testannut ja todennut ettei pidä mitään surinoita/särinöitä ja että oli muutenkin täysin kunnossa. Ja eihän tuo ground lift nappulakaan mitään auttanut. En tiedä sitten mikä myyjä on kyseessä, tuskin meni matkahuollossakaan rikki (lähetettiin särkyvänä ja hyvin pakattuna). Kellään kokemuksia myyjästä? En toki syytä häntä mistään, jäi vaan ärsyttämään tuo kauppa ;)
Räbbänä
30.08.2009 22:30:16
punssi: Joo. Sama kaveri myynyt mulle hieman rikkinäisen vahvarin, techin trademark 60. Piti todella kovaa surinaa ja särinää, potikat rahisivat jne., eikä mikään auttanut. Väitti siis että oli aivan uudenveroinen lähettäessä, ja että joku elektroniikan opettaja oli testannut ja todennut ettei pidä mitään surinoita/särinöitä ja että oli muutenkin täysin kunnossa. Ja eihän tuo ground lift nappulakaan mitään auttanut. En tiedä sitten mikä myyjä on kyseessä, tuskin meni matkahuollossakaan rikki (lähetettiin särkyvänä ja hyvin pakattuna). Kellään kokemuksia myyjästä? En toki syytä häntä mistään, jäi vaan ärsyttämään tuo kauppa ;)

Näitä m.netin "ammattitrokareita". Härskeimpänä esimerkkinä taisi ostaa eräältä m.nettiläiseltä Gibsonin Explorerin ja samana iltana jo laittanut myyntiin kopsaten alkuperäisen myyjän ilmoituksen ja jopa kuvat, tosin hinta oli kaksinkertaistunut siinä matkan aikana...
Juicy
30.08.2009 22:34:37

punssi: Joo. Sama kaveri myynyt mulle hieman rikkinäisen vahvarin, techin trademark 60. Piti todella kovaa surinaa ja särinää, potikat rahisivat jne., eikä mikään auttanut. Väitti siis että oli aivan uudenveroinen lähettäessä, ja että joku elektroniikan opettaja oli testannut ja todennut ettei pidä mitään surinoita/särinöitä ja että oli muutenkin täysin kunnossa. Ja eihän tuo ground lift nappulakaan mitään auttanut. En tiedä sitten mikä myyjä on kyseessä, tuskin meni matkahuollossakaan rikki (lähetettiin särkyvänä ja hyvin pakattuna). Kellään kokemuksia myyjästä? En toki syytä häntä mistään, jäi vaan ärsyttämään tuo kauppa ;)

Bluebook on varsin tunnettu koijari tässäkin ketjussa, ostaa käytettyä kamaa ja pistää sen samantien uudestaan myyntiin reilusti kalliimmalla, yleensä ylihintaan. En usko että se on edes virtoja käyttänyt vahvistimessa päällä. Luultavasti se käyttää ne samat postipaketitkin, tsekkaa vaan että on oikea kama sisällä ennenkuin pistää myyntiin.
"...pala kaulam yhdem elimem, pitkä tappi."
punssi
30.08.2009 22:47:54 (muokattu 31.08.2009 22:40:46)
Vai että tällainen kaveri kyseessä. Se vahvari, minkä se mulle myi piti todella kovaa surinaa, kuului enemmän kuin vahvarin saundi itsessään. Eihän sillä pystynyt edes soittamaan. Tässä vähän viestejä, mitä se oli mulle pistänyt:

Ennen kauppoja:

'takuuta ei enään ole,mutta uudenveroinen on
kaikki toimii ja on huollettu.
päällisin puolin virheetön.'

'tämä on made in USA ja kaiutin elementti 12" Celestion Englanti,ei mikää kiina kone,ei mitään surnoita eikä särinöita,täysin kunnossa 100% kunto.uudenveroinen.'

Kauppojen jälkeen, kun olin maininnut ongelmasta:

'ok,ennenkuin pakkasin niin soitin ja kokeilin
kaikki toimi.eikä ollut mitään ääniä.
onko sulla matkahuollon lappu tallessa,niillä on jonkinmoinen vakuutus.
mutta tästä on kyllä mennyt jo aikaa,että en tiedä miten siellä suhtaudutaan asiaan.
siinä on jousikaiku kokeile viellä ilman kaikua.
mulla loppuu keinot kesken.
mun mielestä transistoria ei saa hajalle kuin pudottamalla parvekkeelta alas.'

'eihän sulla ole kierre johto
se ainakin antaa hurinaa,siinä oli myös toinen ostaja joka oli ammattikoulun eletroniikkapuolen opettaja,hän kokeili pitkään vahvistinta ja totesi ,että kunnossa on,Sinä voitit kisan sillä kympillä.Hän osti sitten vanhan käytetyn AC15 voxin.Hän kokeili kaikkia nappuloita ja eri säätöjä,löysi hyviä soundeja
ja piti vahvistimesta mutta hänellä oli ehdoton katto tasan 300€.'

Sitten kysyin häneltä tämän elektroniikkaopettajan numeroa ja hän vastasi:

ei mulla ole hänen yhteys tietoja mutta jos törmaan häneen niin pyydän ne ,hän asuu
tuolla keskustassa.hän tarjosi sen 300€ ja kun en myynyt niin hän oli ostanut sen voxin jo eli silloin myin vahvistimen sinulle.
eli tälläinen tarina.
mulla oli se numero nimellä ammattikoulu ja olen sen poistanut.
miksi valehtelisin tällaisessa asiassa,mitä se hyödyttäisi.
mua alkaa hiukan harmittamaan koko kauppa mutta sitä ei peruta,laita vahvistin myyntiin saat siitä hyvät voitot kun se on jenkki ja celestionin englantilaisella elementillä,jos seuraava ostaja ei olisi niin herkkä korvainen (TÄMÄ SIKSI KUN EN TIEDÄ MINKÄLAINEN SE ÄÄNI ON) tuolla vahvistimella saa pyytää vaikka yli 400€ ja menee kaupaksi kun ei ole mikään kiina ilmiö.

Eli tuskinpa kannattaa tältä kaverilta mitään ostaa.
Räbbänä
30.08.2009 22:51:11
punssi:

Kaveri käynyt kauppaa jo parillakin nimimerkillä mm. dirtyy. Kerran ollut porukkaa melkein jo käräjille viemässä, kun kaiken huippuna oli vielä eräs ollut häntä yllyttämässä. BB:n lisäksi ehkä vähän tunnetumpi taitaa oll tämä Veksi5/Otava48, joka nykyään Huuto.netin yms. palvelut itselleen vallannut.
Juicy
30.08.2009 23:07:42 (muokattu 30.08.2009 23:10:43)

punssi: Vai että tällainen kaveri kyseessä. Se vahvari, minkä se mulle myi piti todella kovaa surinaa, kuului enemmän kuin vahvarin saundi itsessään. Eihän sillä pystynyt edes soittamaan. Tässä vähän viestejä, mitä se oli mulle pistänyt:

Ennen kauppoja:

'takuuta ei enään ole,mutta uudenveroinen on
kaikki toimii ja on huollettu...

Voi herranjumala mikä paskahousu... Jos mä olisin sun tilanteessa ja tietäisin missä se asuu niin saattaisin käydä paikanpäällä kysymässä sen opettajan numeroa...

Tuohan täyttää jo petoksen tunnusmerkit, voit tehdä vaikka rikosilmoituksen poliisille jos ei suostu perumaan kauppoja. Pidät pikaviestit tallessa, printtaat vaikka ja näytät ne konstaapelille ilmoitusta tehdessä. Jos siihen hommaan joudut...
"...pala kaulam yhdem elimem, pitkä tappi."
punssi
30.08.2009 23:20:03
Juicy: Voi herranjumala mikä paskahousu... Jos mä olisin sun tilanteessa ja tietäisin missä se asuu niin saattaisin käydä paikanpäällä kysymässä sen opettajan numeroa...

Tuohan täyttää jo petoksen tunnusmerkit, voit tehdä vaikka rikosilmoituksen poliisille jos ei suostu perumaan kauppoja. Pidät pikaviestit tallessa, printtaat vaikka ja näytät ne konstaapelille ilmoitusta tehdessä. Jos siihen hommaan joudut...

Jepjep... Kaupat tehtiin jo siis huhtikuun alussa ja päätin asian antaa olla kun se jauho ja jauho vaan täyttä paskaa pikaviesteillä, eikä vastannut puheluihin. Sanoinkin että haluan perua kaupat, mutta tällainen vastaus sieltä tuli:

'ei tässä nyt aleta kauppoja purkamaan vaan nyt pitää tutkia mikä sitä vaivaa kun täällä se oli täysin ehjä eikä matkahuollossa ole saanut kipeää.kysy arvio liikkeestä mitä maksaa kun se tutkitaan'

Tällanen tapaus. Teki kyllä mieli mennä käymään sielä, mutta tosin välimatka oli niin hemmetin pitkä. Joo... Välttäkää suosiolla kaveria
Lego
31.08.2009 00:03:00
punssi: Jepjep... Kaupat tehtiin jo siis huhtikuun alussa ja päätin asian antaa olla kun se jauho ja jauho vaan täyttä paskaa pikaviesteillä, eikä vastannut puheluihin. Sanoinkin että haluan perua kaupat, mutta tällainen vastaus sieltä tuli:

'ei tässä nyt aleta kauppoja purkamaan vaan nyt pitää tutkia mikä sitä vaivaa kun täällä se oli täysin ehjä eikä matkahuollossa ole saanut kipeää.kysy arvio liikkeestä mitä maksaa kun se tutkitaan'

Tällanen tapaus. Teki kyllä mieli mennä käymään sielä, mutta tosin välimatka oli niin hemmetin pitkä. Joo... Välttäkää suosiolla kaveria

Mä oon muuten jossain topicis aiemminkin sanonut että tää maa ei oo liian suuri tai mikään petos ei oo liian pieni etteikö tulis lähdettyä "visiitille" jos kohdalle osuis (koputellaanpa puuta). Mä en usko että tollaset urpot uskoo muuta kuin nyrkkiä.
Antti1
31.08.2009 00:13:13
JAK: Mä oon muuten jossain topicis aiemminkin sanonut että tää maa ei oo liian suuri tai mikään petos ei oo liian pieni etteikö tulis lähdettyä "visiitille" jos kohdalle osuis (koputellaanpa puuta). Mä en usko että tollaset urpot uskoo muuta kuin nyrkkiä.

No sä asutkin huomattavan paljon lähempänä puoliväliä. Jos täältä pitäis vaikka tornioon mennä nyrkkeilemään jonkun kanssa, niin ehkä voisin vielä harkita uudestaan. :D

On kyllä perseestä tommonen, vaikka sinänsähän se on voinut mennä kyllä matkalla rikki joissain tapauksissa. Tämän ko. tyypin kohdalla vaan pikkusen epäilyttää, kun toiminta on muutenkin hiukan kyseenalaista.
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
jra
31.08.2009 04:14:46
Bluebook kierrättää taas torilta juuri ostamaansa kamaa:
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=342593

Custom Kaappi:12" EMINENCE TEXAS HEAT 8ohm 120Watt(pelkkä kaiutin 140€),siihen sitten tämä kaappi jossa on kaksi takalevyä

Tosin Texas Heat esim. UralTonella uutena 69e. Eli kohtuullisen raakaa valehtelua.

Ilmoituksen kuva on taas napattu alkuperäiseltä myyjältä. Hintaa en muista paljonko Blackheart-nuppi oli tuon kaapin kanssa.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
HTMono
31.08.2009 07:25:19
punssi: Tällanen tapaus. Teki kyllä mieli mennä käymään sielä, mutta tosin välimatka oli niin hemmetin pitkä. Joo... Välttäkää suosiolla kaveria

Ihan suosiolla ota vaan kaikki liput ja laput asiaan liittyen mukaasi ja mene poliisin juttusille puhumaan. Jos petoksen tuntomerkit tästä täyttyvät niin he kyllä kertovat miten sitten edetä.
If somebody thinks they're a hedgehog, presumably you just give 'em a mirror and a few pictures of hedgehogs and tell them to sort it out for themselves.
punssi
31.08.2009 07:45:20
heikkimononen: Ihan suosiolla ota vaan kaikki liput ja laput asiaan liittyen mukaasi ja mene poliisin juttusille puhumaan. Jos petoksen tuntomerkit tästä täyttyvät niin he kyllä kertovat miten sitten edetä.

Aivan. Mulla on yksi kaveri poliisina, pitääpä siltä kysyä miten asian kanssa etenisi.
Numb
31.08.2009 10:43:18

Numb: Ei tartte enää. Laitoin mailia, ihan vain että onko sama soitin...

Sama soitinhan se on.
Teoria ja käytäntö ovat teoriassa sama asia, mutta käytännössä eri.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)