Olen rakentamassa thunderbird mallista bassoa ja olen nyt ruvennut miettimään, että mitkä mikrofonit olisivat parhaat kyseiseen bassoon. Itse en oikein tiedä näistä mikrofoneista, joten voisitteko kertoa myös, että kuinka monta näitä mikrofoneja olisi hyvä olla. Jos tämä nyt auttaa, niin soitan raskaampaa musiikkia. Budjetti olisi n. 50-80 euroa per mikrofoni. Kiitos jo etukäteen! |
Hurja: Olen rakentamassa thunderbird mallista bassoa ja olen nyt ruvennut miettimään, että mitkä mikrofonit olisivat parhaat kyseiseen bassoon. Itse en oikein tiedä näistä mikrofoneista, joten voisitteko kertoa myös, että kuinka monta näitä mikrofoneja olisi hyvä olla. Jos tämä nyt auttaa, niin soitan raskaampaa musiikkia. Budjetti olisi n. 50-80 euroa per mikrofoni. Kiitos jo etukäteen! Jos haluat modernia saundia niin EMG35:t, jos et niin Basslines SSB-4 tai Bartolinin T4 on passiivisia tbird-replacement-mikkejä. Ebaystä saa alkuperäisiä tirppojen mikkejä, mutta ne maksaa törkeesti. En tiä kuinka noi mahtuu budjettiin. bassolla hanuriin |