musiikkimies123 29.08.2009 09:01:23 | |
---|
Eli mulla nuppina marsun vba, ja rantis piräis siihen alle saada. Marsun omaa kaappia en siihen löytänyt kuin parin kuukauden toimitusajalla.. Kun taas ampeggia olisi heti saatvissa. Osaako joku sanoa näiden kaappien erosta, ja sopiiko ampeg yhtähyvin marsun nupin kanssa? Ja sopiiko marsun nupin kumitassut ampegin kaapin päällä oleviin paikkoihin? Kiitos jo etukäteen! |
musiikkimies123: Eli mulla nuppina marsun vba, ja rantis piräis siihen alle saada. Marsun omaa kaappia en siihen löytänyt kuin parin kuukauden toimitusajalla.. Kun taas ampeggia olisi heti saatvissa. Osaako joku sanoa näiden kaappien erosta, ja sopiiko ampeg yhtähyvin marsun nupin kanssa? Ja sopiiko marsun nupin kumitassut ampegin kaapin päällä oleviin paikkoihin? Kiitos jo etukäteen! Ampegin saa myytyä heti, Marshallista en tiedä. Kumpikin on hyviä kaappeja. Eikö muka Marshallin maahantuojakaan osannut luvata kaappia? Entä Soundslive? * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
* Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija
* Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa
* Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot
* Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava |
hollstro 29.08.2009 09:36:09 | |
---|
Olen soittanut molemmilla ja mulla on tuo VBC 810. Ne on mitoiltaan 1:1, samoin rakenteeltaan. En ole A-B testannut kappeja mutta kovin samanlaisilta ne vaikuttaa. Nyt kyseessä on vanhemmat USA-Ampegit, eivät nämä Vitenamin tuotteet. Niistä ei ole kokemusta enkä tiedä onko elementeissä ja puutavaran laadussa tapahtunut muutoksia. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
musiikkimies123 29.08.2009 09:40:21 | |
---|
Ei ole suomessa eikä ruotsissa.. Tehtaalta pitäisi tilata. Eihän soundslive toimittanut marshalleja suomeen enää? |
hemmo 29.08.2009 10:05:03 | |
---|
"Vittu mä oon niin energinen!" |
musiikkimies123 29.08.2009 10:51:13 | |
---|
En kyllä tuolla hinnalla ole ostamassa mitään.. 250 e kallikmpi kuin musiikkiliikkeessä! |
banzai 29.08.2009 10:56:35 | |
---|
musiikkimies123: Eli mulla nuppina marsun vba, ja rantis piräis siihen alle saada. Marsun omaa kaappia en siihen löytänyt kuin parin kuukauden toimitusajalla.. Kun taas ampeggia olisi heti saatvissa. Osaako joku sanoa näiden kaappien erosta, ja sopiiko ampeg yhtähyvin marsun nupin kanssa? Ja sopiiko marsun nupin kumitassut ampegin kaapin päällä oleviin paikkoihin? Kiitos jo etukäteen! En ole marsun kaappia päässyt ite testaamaan, iso-A löytyy iteltä. Jonkinlainen ero tietty saattaa syntyä kaiutinelementeistä, varmaankin ovat erilaiset. En ole kyllä omassa käytössä VBA+A810 yhdistelmästä hirveästi huonoja puolia löytänyt... Oma kaappi on kyllä Made in USA, Vietnamin tekeleistäkään ei ole kokemusta. Mut eipä noissa hirveästi luulis eroja olevan. Että sopii yhteen paremmin kuin hyvin. Ainoa miinus on tosiaan ne kumitassut, ei sovi! Mutta kyllä toistaiseksi on nuppi kaapin päällä pysynyt, joskin tarkemmin tulee tietyissä paikoissa katottua ettei setti pääse liikaa heilumaan esim. heppoisen lavan takia, ihan vaan varmuudeksi kun ei mekaanista taetta pysyvyydelle löydy :) Voihan sitä tietty liimata esim. jotkut sopivan kokoiset o-renkaat kaapin päälle oikeille paikoille, vähän vois mielenrauhaa lisätä. Tai sit vaihtaa ne tatit nupin pohjassa oikeisiin paikkoihin, ei luulis olevan mahdotonta. |
hemmo 29.08.2009 11:00:11 | |
---|
musiikkimies123: En kyllä tuolla hinnalla ole ostamassa mitään.. 250 e kallikmpi kuin musiikkiliikkeessä! Täh? Soundstore sinusta musiikkiliike ole ei? "Vittu mä oon niin energinen!" |
musiikkimies123 29.08.2009 11:01:00 | |
---|
|
musiikkimies123 29.08.2009 11:02:37 | |
---|
Banzai, Mites sitten se turhin(ko) kysymys, ulkonäkö? Onko marsun nuppi ja ampegin rantis yhdessä hyvän näköiset, vaikkakin eriväriset ovat? |
hemmo 29.08.2009 11:02:45 | |
---|
"Vittu mä oon niin energinen!" |
musiikkimies123 29.08.2009 11:04:48 | |
---|
Sieltä juuri ostin marsun nupin, hyvää palvelua. Sitten vain oli se ongelma ettei sitä rantista saa MISTÄÄN, samalta maahantuojalta kaikki tilaa kuitenkin? dv247 -brittikaupasta kyselin myös, mutta sieltä postikulut kaapille hurjat 260 puntaa ... Siihen meni sekin vaihtoehto :D |
Antti K. 29.08.2009 11:19:30 (muokattu 29.08.2009 11:19:54) | |
---|
Muusikon "paras" ystävä... |
poppamies 29.08.2009 11:27:40 | |
---|
hemmo: Vaikuttaa hyvälle mestalle ja hinnatkin on melko kohdillaan. Tämähän on iankaikkisen vanha Kokkolalainen musakauppa laitevälitys. Sieltä saa aina vähintään samaan hintaan kuin Thomannilta. Sitä paitsi se on tuossa naapurissa. Sitäpaitsi jätkät on kaikki henk. tuttuja. Sitä saa mitä tilaa. Hyvä että löytyy kotimainen vaihtoehto tuolle Thomannille. G strings are for strippers! |
JussiKoo 29.08.2009 17:12:27 | |
---|
musiikkimies123: Banzai, Mites sitten se turhin(ko) kysymys, ulkonäkö? Onko marsun nuppi ja ampegin rantis yhdessä hyvän näköiset, vaikkakin eriväriset ovat? Ampegin nuppi - Ampegin kaappi. Sama Marshallin kanssa. Hirveen näköistä, kun aivan erilaisia setuppeja sekoitetaan. leikkaa tästä -> -------------------------------------------------------------- |
UncleFester 29.08.2009 17:36:47 | |
---|
Kannattaa Helsinkin DLX:stä kysyä, siellä hintakin oli kyllä kohallaan tuolla Marsun rantiksella eli 900 euron pintaan kun kysyy. maihinnousu.net/superbullets |
musiikkimies123 29.08.2009 18:09:09 | |
---|
Ostin sitten pitkän mietiskelyn jälkeen ampegin 8x10 kaapin kun hyvällä hinnalla sain. Päädyin siihen että saundi on tärkeämpi kuin ulkonäkö ja marsun kaappi nyt mun tietojen mukaan olisi kestänyt tulla niin kauan että kyllä nyt tingitään ulkonäöstä vähän :D |
Antti K. 29.08.2009 20:12:42 | |
---|
musiikkimies123: Ostin sitten pitkän mietiskelyn jälkeen ampegin 8x10 kaapin kun hyvällä hinnalla sain. Päädyin siihen että saundi on tärkeämpi kuin ulkonäkö ja marsun kaappi nyt mun tietojen mukaan olisi kestänyt tulla niin kauan että kyllä nyt tingitään ulkonäöstä vähän :D Saahan siihen sitten SVT:n kiukaaksi myöhemmin, jos tarvii! :-) Muusikon "paras" ystävä... |
JussiKoo 29.08.2009 20:42:19 | |
---|
musiikkimies123: Ostin sitten pitkän mietiskelyn jälkeen ampegin 8x10 kaapin kun hyvällä hinnalla sain. Päädyin siihen että saundi on tärkeämpi kuin ulkonäkö ja marsun kaappi nyt mun tietojen mukaan olisi kestänyt tulla niin kauan että kyllä nyt tingitään ulkonäöstä vähän :D musiikkimies123 29.08.2009 09:01:23 eka viesti 29.08.2009 18:09:09 vika viesti Pitkään juu mietiskelit ;-) leikkaa tästä -> -------------------------------------------------------------- |
musiikkimies123 29.08.2009 23:08:47 | |
---|
kaikki on suhteellista ;D |