jarkkkk 11.06.2009 22:32:04 | |
---|
iwrestledabearonce on huippu. miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream |
XernaX 11.06.2009 22:52:58 | |
---|
"Lutka on semmonen, joka leviää kysymättä" |
M4ss3 m/ 11.06.2009 23:00:49 | |
---|
wil-le: Vielä pakko kysyä: Eli kaikki laulajat jotka huutaa on emolaulajia? Ei, vaan..No ihan sama ja Räkkipeli, ei kiinnosta taistella. |
jalmarus 11.06.2009 23:06:08 | |
---|
M4ss3 m/: No vittu lähettäiskö siitä, että tuo laulaja(nainen) tuossa vitun emobändissä näyttää enemmänkin pojalta tai juuri stereotypiseltä vitun emolta josta ei vittu viikonkaan tutkimisella ota selvää, että mitä sukupuolta se edustaa, että toivon todella, että tuo lauseesi oli sarkasmia, koska tuohan oli sitä paitsi ihan paska bändi joten vaikka tuo emolaulaja(nainen) olisikin ollut edes välttävän kuuloinen niin maineensa se on jo menettänyt(kuten minä täällä kun tälläisestä tappelen) kun tuollaisessa emobändissä soittaa. Hev on !!! Mie oon sun kanssa metalli soturi . Taistellaan neekereitä ja emoja vastaan loppuun saakka !!! Kiitos mm-95 VILLE PELTONEN 4-1 You want gimmicks huh? Look at the Norwegian Black metal scene - just power metal bands with make up. |
M4ss3 m/ 11.06.2009 23:06:47 | |
---|
jalmarus: Hev on !!! Mie oon sun kanssa metalli soturi . Taistellaan neekereitä ja emoja vastaan loppuun saakka !!! Kiitos mm-95 VILLE PELTONEN 4-1 En näe kummassakaan mitään pahaa joten kiitos ei. |
Räkkipeli 11.06.2009 23:30:34 | |
---|
M4ss3 m/: Räkkipeli, ei kiinnosta taistella. Vitsillähän minä. Älä välitä. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Vicious 12.06.2009 01:09:37 | |
---|
Hev on !!! Mie oon sun kanssa metalli soturi . Taistellaan neekereitä ja emoja vastaan loppuun saakka !!! Kiitos mm-95 VILLE PELTONEN 4-1 SUOMI!!! Plussaa napsahti! I Will kick your ass 'til your dick shoots shit |
Kirjoitus virhe 12.06.2009 16:08:25 | |
---|
XernaX: iwresteldablablalbaalla on asiallisia t-paitojaki :D http://nastyshop.com.ua/merchimages … _Just_Got_Gay_Foil-Print_White.jpeg Ahahaha. Tommonen olis tyylikäs. Muutenkin tuo iwresteössönösssön tuntuisi olevan valovuosien päässä noista reppuselkä rumpali bändeistä. Tuli mieleen että se voisi olla vaikka elokuvamaailman toxic avenger ja noi muut ihan aidosti huonoja "elokuvia". Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks |
Sarko 12.06.2009 16:34:02 | |
---|
Tän Brokencyde/Attack Attack/One Morning Left-koulukunnan tavaran post-modernin hyökyaallon edessä ei voi kuin mykistyä ja todeta olevansa kerrankin täysin sanaton, lähinnä sen vuoksi että eihän tästä ymmärrä yhtään mitään! Emmä voi ees haukkua tällasta, tää crossover-meno menee jo niin omiin absurdeihin sfääreihinsä. I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg |
Exhausted 13.06.2009 13:13:00 (muokattu 13.06.2009 13:23:37) | |
---|
Me ollaan kaikki tultu vanhoiksi. Nuorisokulttuurien tehtävähän on ärsyttää kalkkiksia. Uskoisin että nu-metal on aikanaan aiheuttanut yhtä pahoja tunnekuohuja. Tai oikeastaan, niin varmaan koko metalli- tai rock-musiikkikin on aikanaan tehnyt. |
M4ss3 m/ 13.06.2009 20:49:30 | |
---|
Exhausted: Me ollaan kaikki tultu vanhoiksi. Nuorisokulttuurien tehtävähän on ärsyttää kalkkiksia. Uskoisin että nu-metal on aikanaan aiheuttanut yhtä pahoja tunnekuohuja. Tai oikeastaan, niin varmaan koko metalli- tai rock-musiikkikin on aikanaan tehnyt. Jaa, mä aina luulin, että sä soitat tälläistä musiikkia. |
Exhausted 13.06.2009 21:08:31 | |
---|
M4ss3 m/: Jaa, mä aina luulin, että sä soitat tälläistä musiikkia. Ei, mä olen liian vanha sellaiseen :--) |
Sarko 13.06.2009 21:46:33 | |
---|
M4ss3 m/ taitaa olla ns. hieno mies! Tsemppiä ja älä luovuta taisteluitta! METAL MM-95 KIITOS 1939 - 1945! I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg |
Sahtimies666 13.06.2009 22:07:01 | |
---|
VOI VITTU EMOT VIE MEIN METALLIN |
oulamaa 28.08.2009 13:59:01 | |
---|
koko tän "emonintendosekoilumusa" dissauksen takana tuntuu olevan seuraavanlainen ajattelutapa. "vittu noi tekee ihan mitä huvittaa ja niillä on hauskempaa ku meillä ja ne pääsee pidemmälle nopeammin, voihan vittu". En ymmärrä mitä vikaa on tehdä musaa jota jengi kuuntelee? :D |
aivokuolio 28.08.2009 13:59:54 | |
---|
Oon tullu vanhaksi ku tämä nuorisomusa pistää tympäseen. |
Räkkipeli 28.08.2009 14:31:43 | |
---|
aivokuolio: Oon tullu vanhaksi ku tämä nuorisomusa pistää tympäseen. Heh. Eiköhän se ole ihan luonnollista.. "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
M4ss3 m/: No vittu lähettäiskö siitä, että tuo laulaja(nainen) tuossa vitun emobändissä näyttää enemmänkin pojalta tai juuri stereotypiseltä vitun emolta josta ei vittu viikonkaan tutkimisella ota selvää, että mitä sukupuolta se edustaa, että toivon todella, että tuo lauseesi oli sarkasmia, koska tuohan oli sitä paitsi ihan paska bändi joten vaikka tuo emolaulaja(nainen) olisikin ollut edes välttävän kuuloinen niin maineensa se on jo menettänyt(kuten minä täällä kun tälläisestä tappelen) kun tuollaisessa emobändissä soittaa. Sähän soitat itekkin metalcorebändissä? |
M4ss3 m/ 28.08.2009 20:20:24 | |
---|
nuclear-g0d: Sähän soitat itekkin metalcorebändissä? Haha, joku on opetellut läksynsä. :D Joo soitan.. |
maelstorm 28.08.2009 20:40:25 | |
---|
GALLUP: kehtaisitko soittaa tuossa one morning left -yhtyeessä? ( ) joo lähen heti koska on treenit ( ) aivan varmasti, tämähän on freesiä metallimeininkiä! ( ) tämä on taidetta. minä olen taitelija. ehdottomasti, kyllä! ( ) sukulaissieluisuuteni syttyy ja väräjää näiden sulosointujen tahtiin, heti messis! ( ) jooei nojoo. no ei läpällä, tottakai. no ei vaiskaan. no mut joo tottakai tietty. Siivet. |