Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 582 83 84 85 86131 132 133 134 135
allupatukka
10.08.2009 13:59:38

krautio: Hö! Ei se kaikista biiseistä sanonut noin. Ne biisit, jotka kuulostivat hyviltä, saivat kehuja ja ne, jotka olivat kuraa, saivat arvoisensa tuomion.

Niin, mielipiteet on homoille, kirjailijat kertoo mitkä biisit tykittää rokimmin ku teidän lempparit jne.
"Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä."
Vesihiisi
10.08.2009 20:02:43 (muokattu 10.08.2009 20:04:23)
allupatukka: Niin, mielipiteet on homoille, kirjailijat kertoo mitkä biisit tykittää rokimmin ku teidän lempparit jne.

Jeps. Sillä lailla. Olen samaa mieltä.
krautio
10.08.2009 20:10:37 (muokattu 10.08.2009 20:11:49)

No mistä sitten noissa kirjoissa pitäisi kirjoittaa jos ei musiikista? Eikös se musa (=biisit) ole se perimmäinen syy onko bändi suosittu vai eì? Mulla ei ainakaan henkilökohtaisesti kiinnosta maksaa 20 euroaa kirjasta, jossa kehutaan niiden tyyppien juopottelu ym. sekoilutaitoja.

Melkoisen vaivan tuo Joel on käynyt, kun kaikki biisit on käynyt kerrallaan läpi, jolle nostan hattua. Jokainen saa taas vuorostaan muodostaa oman mielipiteensä onko tuollaisessa sitten mitään järkeä vai ei.

Ja edelleen palatakseni siihen kanteen, jossa (muistaakseni, en ole 100 pros varma) todetaan, että se on "unofficial" tai "unauthorized. Eli tuon kun pitää mielessä, niin ihan kohtuu kirja se on. Se on tosiasia, että olisi mielenkiintoista kuulla bändin jäsenten omasta suusta tarinointia bändin vaiheista. Vaan mahtaa heillä olla parempaakin tekemistä.

Köpe

doolittle: Sitä minä en tajua, mikä hemmetin tarve kirjailjalla on ruveta rankkaamaan biisejä. Ei se ole mikään levyarviopaketti, jolla englantilainen juntti valistaa lukijoitaan siitä, mikä hänen kunnianarvoisa mielipide levyjen tasosta on.
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
allupatukka
10.08.2009 21:05:48 (muokattu 10.08.2009 21:06:32)

krautio: No mistä sitten noissa kirjoissa pitäisi kirjoittaa jos ei musiikista? Eikös se musa (=biisit) ole se perimmäinen syy onko bändi suosittu vai eì? Mulla ei ainakaan henkilökohtaisesti kiinnosta maksaa 20 euroaa kirjasta, jossa kehutaan niiden tyyppien juopottelu ym. sekoilutaitoja.

No mutta kun McGyverin teoksissa ei puhuta musasta vaan hänen omista mielipiteistään musiikkiin liittyen + jotain satunnaisia haastatteluita ja faktoja on heitetty sekaan. "Tuo on hyvä, tuo ei" -arvostelu on pelkkää paskaa jota moni mnettiläinenkin osaa ihan yhtä ammattimaisesti kuin McIver esim. Metallica-kirjassaan.
"Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä."
Ben_D
10.08.2009 23:32:36

Hyvin te vedätte. Ruvetkaa kirjailijoiks. EhEh.
Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred
allupatukka
11.08.2009 10:39:36

Ben_D: Hyvin te vedätte. Ruvetkaa kirjailijoiks. EhEh.

Virhe! Tyhmä tai liian turha kirjoitus!
doolittle
12.08.2009 13:34:18
Ben_D: Hyvin te vedätte. Ruvetkaa kirjailijoiks. EhEh.

Voi äiti. Kiitos tästä mielipiteestä. Eikö sitä saa arvostella kuin itse kirjoittamia kirjoja jos muiden tuotosten kommentointi on kiellettyä? Vai onko tässä nyt vain kyse siitä, että edes Slayerista kertovaa kirjaa ei saa kritisoida?

Tuolla argumentilla minua kiellettiin ala-asteella ottamasta kantaa lätkäjoukkueen maalivahteihin: "koita itse sitten tehdä paremmin". Oltiin silloin 10-vuotiaita.
"Free form of jazz is like a license to shit on a street" -Lemmy Kilmister-
Zelipaatti
12.08.2009 14:05:45
doolittle: Voi äiti. Kiitos tästä mielipiteestä. Eikö sitä saa arvostella kuin itse kirjoittamia kirjoja jos muiden tuotosten kommentointi on kiellettyä? Vai onko tässä nyt vain kyse siitä, että edes Slayerista kertovaa kirjaa ei saa kritisoida?

Tuolla argumentilla minua kiellettiin ala-asteella ottamasta kantaa lätkäjoukkueen maalivahteihin: "koita itse sitten tehdä paremmin". Oltiin silloin 10-vuotiaita.

Slayer is the beast, do not critize
Ben_D
12.08.2009 15:11:58 (muokattu 12.08.2009 15:14:07)

doolittle: Voi äiti. Kiitos tästä mielipiteestä. Eikö sitä saa arvostella kuin itse kirjoittamia kirjoja jos muiden tuotosten kommentointi on kiellettyä? Vai onko tässä nyt vain kyse siitä, että edes Slayerista kertovaa kirjaa ei saa kritisoida?

Rauhassa nyt JukkaPekka.

Kritisoi ihan vapaasti...mun mielestä ihan ok teos. Tosiasiahan on se, että mitään Slayerin tekeleitä ei saa kritisoida ;)
Fleshred New EP Streaming@http://www.myspace.com/fleshred
doolittle
12.08.2009 16:47:37
Ben_D: Rauhassa nyt JukkaPekka.

Kritisoi ihan vapaasti...mun mielestä ihan ok teos. Tosiasiahan on se, että mitään Slayerin tekeleitä ei saa kritisoida ;)

Ei mullakaan Slayerin levyjä ole kauhea hinku kritisoida - pois lukien saamarin tylsiä biisejä joita on ollut joka lätyllä sitten Reign in Bloodin - vaan Joel McIveriä, jonka kirjojen lisenssit pitäisi kieltää poikkeuslailla.

vielä siitä jauhaakseni, harva on tuntunut ymmärtävän esimerkiksi sitä, miten mehevän luvun johonkin kirjaan saisi vaikka Arayan katolisuudesta, ja siihen korreloituna pilven pössyttely ja ammattimainen rienaus. Ja jotenkin vaikka pistäisivät Kingin ja Arayan puhumaan siitä, tms. Kaikkea kyseenalaista pystyy kontraamaan.

Jahah, tulikohan siinä kaikki.
"Free form of jazz is like a license to shit on a street" -Lemmy Kilmister-
Henkka370
26.08.2009 19:41:45
Levykauppaäks ilmoittaa World Painted Bloodin julkaisupäiväksi 28.10

Biisilista:

01. World Painted Blood
02. Unit 731
03. Snuff
04. Beauty Through Order
05. Hate Worldwide
06. Public Display Of Dismemberment
07. Human Strain
08. Americon
09. Psychopathy Red
10. Playing With Dolls
11. Not Of This God
Detroit sucks! Lyökää mua plussappa päähän!
Ziggy Bubba
26.08.2009 20:26:37 (muokattu 26.08.2009 20:27:10)

doolittle: ...harva on tuntunut ymmärtävän esimerkiksi sitä, miten mehevän luvun johonkin kirjaan saisi vaikka Arayan katolisuudesta, ja siihen korreloituna pilven pössyttely ja ammattimainen rienaus.

Toi on totta. Jotenkin vähän kummallista miten tuo Araya pystyy nuo Kingin lyriikat laulamaan. Mieheltä kysyttäessä tämä vaan naureskeli ja vähätteli asiaa... Tosta vois tosiaan Kerryllä on sanansa sanottavana (ihan niinkuin kaikkiin muihinkin asioihin) :)
The Crookmachine Project
MaxDamage
27.08.2009 17:25:55

Niin Slayerilla ei ilmeisesti ole ollut mitään tekemistä tämän kirjan valmistumisen kanssa kuten millään muullakaan bändillä mistä McIver kirjansa kirjoittaa?? Ei Slayer tekele.

Jos pojat itse osallistuu kirjan tekoon niin on se hieman eri asia kuin että jos vaikka Jone Nikula kirjoittaa (Kaikki kunnia Jonelle) ominpäin kirjan Mokomasta mielipiteidensä perusteella. ;)
Stalkah
27.08.2009 19:52:16 (muokattu 27.08.2009 20:07:54)

MaxDamage: Niin Slayerilla ei ilmeisesti ole ollut mitään tekemistä tämän kirjan valmistumisen kanssa kuten millään muullakaan bändillä mistä McIver kirjansa kirjoittaa?? Ei Slayer tekele.

Juu, ainakin Metallica-kirja kyseiseltä henkilöltä vaikuttaa todella huonosti kasatulta kokonaisuudelta. Välillä eksytään höpöttelemään ummet ja lammet jostain aivan muusta kuin Metallicasta ja kaikki asiat sitten jahkataan hitaasti, tylsästi ja tuhanteen kertaan lävitte ennen kuin päästään etiäppäi. Varmaan tästä syystä en oo jaksanu lukea ko. kirjaa edes puoleen väliin. Käsittämätöntä.

Jotta offtopic jäisi taakse, niin täytyypä ylistää tuota Hate Worldwide-piisiä. Mahtava humppa kerrassaan, jotenkin villimpi kuin mikään slerba-julkaisu aikoihin, rispektiä että pojat osaa vedellä välillä muutenkin ku aurinkolasit naamalla jonka ilme näyttää yhtä mielekkäältä kuin kallioseinämä. Toki saa olla yrmymielellä tehtyä kamaa ja pitääkin olla, onhan kyseessä Slayer, mutta mukavan pirtsakka kappale tuo tuonne väliin (myös osa tulevan lätyn kappaleen nimistä lupailee hyvää tämän suhteen :P). Samoin Arayan rivakat (verrattuna esim. edelliseen albumiin) ja korkeammat vokaalit piristävät meininkiä.

Vaikka juutupe sotkee soundeja, niin sanoisin että ainakin Vihaa Maailmanlaajuisesti-kappaleen yleissoundimaailma sopii kappaleeseen oikein hyvin (esim. basarin hienoinen lätkytys). Innolla odotan (vertauskohtana, suurempana Megadeth-fanina kuin Slayer-fanina odotan kuitenkin enemmän World Painted Bloodia kuin Endgamea).
Well, You know, I don't know! B.O.D. netissä - Myspace | Maihinnousu.net | Last.fm
panche
28.08.2009 17:09:15
Tohtori Tonus
28.08.2009 18:32:53
iron_man_90: Vertaan tätä siis siihen, että usein aloittelevia bändejä haukutaan mielikuvituksettomiksi jos he ovat tällä tavalla "tinkimättömiä".

Plussanarvoinen pointti. Kaippa tähän liittyy jokin ympäripyöreä "no ku ne on keksiny sen rässikompin ni niille on ok käyttää sitä kolmattakymmentä vuotta, jos muut käyttää sitä se on tylsää ja nähty ja tehty sadat kerrat". Kyllä bändejä pitäisi ihan samalla tavalla arvostella, lukipa kannessa sitten *vanha legenda* tai *uusi bändi*.
"Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" -Ben_D
bedlam
28.08.2009 19:30:33

iron_man_90: Reign in Blood, South of Heaven, Dead Skin Mask, Silent Scream, nuo kaikki kuulostavat alkuriffeiltään vähän samalta, itseasiassa sen verran samalta että miuta itteäni se haittas jossain vaiheessa nii että ei tienny pitäskö itkeä vaiko nauraa.

Listaan lisää vielä esim. Spill The Blood, jossa sama kuvio toistuu myös. Itse kans joskus tuosta olin huvittunut. Täydellisimmillään tuo sävelkuvio on kuitenkin South of Heavenissa.
bnibiini
28.08.2009 21:19:44 (muokattu 28.08.2009 21:20:42)
Live Undead on muuten kova.

Virhe! Tyhjä kirjotus ja sillee
29.08.2009 11:01:03
bnibiini: Live Undead on muuten kova.

Virhe! Tyhjä kirjotus ja sillee

Kemikaalinen sodankäynti!
"Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)